Ahoj, při zvednutí pravého kola a rozjetí na jakoukoli rychlost, strašně hučí nejspíš diferák. Ložisko v těhlici je bez vůle. Když zvednu levé kolo je ticho. O víkendu sundám pravou poloosu kvůli vyloučení vadných kloubů nebo ložiska v těhlici.
Setkal se někdo že by hučelo ložisko v těhlici ale nemělo vůli?
Nevíte jde vyměnit ložisko v diferáku na autě nebo musí převodovka ven?
Seat ibiza 2003, tdi 96kw šesti kvalt
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
samozřejmě že nemusí mít vůli a může hučet, kdyby to byl diferák, tak by bylo jedno který kolo zvedneš, stačí, když si zvedneš to pravý kolo a protočíš to rukou a hned to poznáš
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Když se zvuk při zatáčení nemění, tak bych to spíš tipoval na ložisko v převodovce. Ale to není nikdy jistý.
Jinak musíš rozpůlit převodovku a celou jí vykuchat, aby ses dostal na pravý ložisko diferáku. Nebo aspoň u 5q to tak je.
Nemůžeš přece vyndat poloosu, když chceš testovat ložisko.Je tam přece kosoúhlý ložisko s dělenym vnitřnim kroužkem a to je stažený přes poloosu.Takže povolovat poloosu nicht!A taky nikdy nepovolovat, nebo jen lehce, když auto stojí na kolech.Nesmíš spustit auto na kola, když tam neni poloosa.Zničíš tim ložisko.To jen tak pro info.
Pepíček píše:Nemůžeš přece vyndat poloosu, když chceš testovat ložisko.Je tam přece kosoúhlý ložisko s dělenym vnitřnim kroužkem a to je stažený přes poloosu.Takže povolovat poloosu nicht!A taky nikdy nepovolovat, nebo jen lehce, když auto stojí na kolech.Nesmíš spustit auto na kola, když tam neni poloosa.Zničíš tim ložisko.To jen tak pro info.
Kdepak, u Ibizy homokloub nezpevňuje ložisko takže to nevadí jak píše Tomas.cz
Bohužel jsem se k tomu tento víkend nedostal, ale chci odmontovat homokloub u převodovky a potom převodovku rozjet. Protože když zatočím jenom s kolem nic neslyším.
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede