Audi C4 2.5tdi AAT otáčkoměr

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burton.b22

Audi C4 2.5tdi AAT otáčkoměr

Příspěvek od burton.b22 »

Audi C4 2.5tdi AAT nestartuje. Dělal jsem rozvody a ted už nestartuje. První válec pokud je u chladiče mám v horní úvrati (kontrolováno přes žhavičku drátem a ryska na setrvačníku sedí) zářez na vačce je rovnoběžně s hlavou. Čerpadlo je nejspíš mimo ale nejede to ani start sprej což je mi divné. Už to začíná být zoufalé auto před tím normálně jelo.
Naposledy upravil(a) burton.b22 dne 25 led 2020, 18:40, celkem upraveno 2 x.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

A když je setrvák na značce, tak palce vačky na prvním válci ukazujou nahoru?Jestli si nepootočil vačku o 180°.Nebyl by si první ani poslední komu se to stalo.
Čerpadlo je jak mimo?Jenom doladit, nebo nevíš?Pokud si ale použil aretaci, tak by to ale mělo bejt v cajku.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Zářez na vačce je excentrický tudiž vačku nelze otočit. Čerpadlo aretaci nemá pouze značku na řemenici dal jsem to o zub do předu větší předvstřik vím že když je to přesně na značce nechytne to. To jsem už zažil u LTčka.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Ladit to pres hu je asi na nic ne zvlast kdyz nevis kde je prvni valec..Setrvak na znacku ... A hazet predvstrik o zub se mi zda taky dost radikalni ☺
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Zeptám se blbě ( jelikož tento motor je jednoduchý na rozvody) dělal jsi mimo rozvodu ještě něco jiného?? Byla odpojena baterie?? Nemá to dodo alarm/ochranu??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Baterie byla odpojená. Přetěsňoval jsem vanu a měnil šrouby na ojnicích a na klice. Čerpadlo jsem přetěsňoval ale to bych věřím nějak doladil jen nechápu proč to nejede aspon na ten sprej nebo na čistič. Dnes ještě vytahnu žhavky všechny a zkusím jestli čerpadlo protlačí vstřiky.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ak sa to neozve ani na sprej pozrel by som tie rozvody a priechodnosť sania. Tlaky to aspoň na pocit má?
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Sání jsem měl dole a vyčištěno. Rozvody nevím jak jinak zkontrolovat. Kompresi to má zdá se dobrou.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle je vždy opruz, i když to dělá dojem, že je vše o.k. je většinou špatné nastavení čerpadla. Pokud čerpadlo dává, musí se něco dít, kouřit bíle , zkusil bych jak píšeš zda protlačí čerpadlo naftu zkrz vstřiky, protože přětěsnění čerpadla je vždy určité riziko, /že nepůjde/a pokud ano a spodní kolečko je postavené na Hů 1. válce vůčí kolu vačky,/zavřeným ventilům/ musí to blafnout nebo něco dělat. A až se začne vzadu kouřit , tak postavit čerpadlo až se to udrží v chodu..Pak už jen přidávat-ubírat.
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Kour taky jit nemusi toje tdi to startuje na volnobeh a ne jak zetor na podpal ale videt by to byt mohlo ale za autem oblak ve zpetnym neuvidis myslim si
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Zkusím rozebrat a zkontrolovat čerpadlo pak zkusit změřit tlaky. Podle toho uvidím když nic tak hlava dolů.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A proč myslíš hlavu dolů, když to předtím jelo? I pokud by to mělo kompresi slabou a čerpadlo dávalo, tak to bude slibovat, pohulovat ,a na laně by to čaplo..Zkus jen pro zkoušku jeden vstřik vyndat a dát ho na trubku venku a zkusit zatočit, zda bude prášit..Je spodní rozvodové kolečko v pořádku a nemá "vadný" klínek?
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Kolečko je v pořádku dával jsem novou řemenici a diamantovou podložku. Z válcu nafta prášila ale zase ne moc. Neumím pochopit proč to alespon na ten sprej nechytí.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele toto jsme řešilu u staré T4 s tím pětiválem, čerpadlo stačilo lehce mimo a ani to neštěklo, na sprej taky nic moc pokud si vzpomínám
Ono se má čerpadlo nastavovat na hodinky ale to už nikdo nedělá ani to dneska neumí...jestli to máš o zub tak to nepojede ani omylem
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jedtli si to tesní komplet tak by to melo jit stejne na stolici myslim si .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“