Audi C4 2.5tdi AAT otáčkoměr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi C4 2.5tdi AAT otáčkoměr
Audi C4 2.5tdi AAT nestartuje. Dělal jsem rozvody a ted už nestartuje. První válec pokud je u chladiče mám v horní úvrati (kontrolováno přes žhavičku drátem a ryska na setrvačníku sedí) zářez na vačce je rovnoběžně s hlavou. Čerpadlo je nejspíš mimo ale nejede to ani start sprej což je mi divné. Už to začíná být zoufalé auto před tím normálně jelo.
Naposledy upravil(a) burton.b22 dne 25 led 2020, 18:40, celkem upraveno 2 x.
A když je setrvák na značce, tak palce vačky na prvním válci ukazujou nahoru?Jestli si nepootočil vačku o 180°.Nebyl by si první ani poslední komu se to stalo.
Čerpadlo je jak mimo?Jenom doladit, nebo nevíš?Pokud si ale použil aretaci, tak by to ale mělo bejt v cajku.
Čerpadlo je jak mimo?Jenom doladit, nebo nevíš?Pokud si ale použil aretaci, tak by to ale mělo bejt v cajku.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Tohle je vždy opruz, i když to dělá dojem, že je vše o.k. je většinou špatné nastavení čerpadla. Pokud čerpadlo dává, musí se něco dít, kouřit bíle , zkusil bych jak píšeš zda protlačí čerpadlo naftu zkrz vstřiky, protože přětěsnění čerpadla je vždy určité riziko, /že nepůjde/a pokud ano a spodní kolečko je postavené na Hů 1. válce vůčí kolu vačky,/zavřeným ventilům/ musí to blafnout nebo něco dělat. A až se začne vzadu kouřit , tak postavit čerpadlo až se to udrží v chodu..Pak už jen přidávat-ubírat.
nepropadat panice...
A proč myslíš hlavu dolů, když to předtím jelo? I pokud by to mělo kompresi slabou a čerpadlo dávalo, tak to bude slibovat, pohulovat ,a na laně by to čaplo..Zkus jen pro zkoušku jeden vstřik vyndat a dát ho na trubku venku a zkusit zatočit, zda bude prášit..Je spodní rozvodové kolečko v pořádku a nemá "vadný" klínek?
nepropadat panice...