Audi C4 2.5tdi AAT otáčkoměr

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pochopil, ale viděl jsem kliku /ne u koncernu/ , kde středový šroub kliky měl levý závit, dotyčný to nevěděl a pořád povoloval, a když už to pořád nešlo, tak se na výměnu gufera vykašlal , složil to a odjel a pak chlapa přitáhli a řemenice i s kusem kliky tam nebyla včetně rozvodového kolečka a řemen tam zůstal zamotán okolo vačky . Nic se prostě nesmí přehánět a tlakový spoj na rozvodech je na propadnutí při zápočtu.. :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"] složil to a odjel a pak chlapa přitáhli a řemenice i s kusem kliky tam nebyla včetně rozvodového kolečka a řemen tam zůstal zamotán okolo vačky .

taky jsem to měl že prej jen dát nový drážkový řemen, zatočil jsem motorem uslyšel potkana a auto jelo na vrakec ;)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak štastný konec se nekoná auto včera chytlo sice pokuřovalo ale volnoběh drželo. Dnes chytlo běželo 10-15 vteřin a otačky vyletěly na 6tis. Když se to opakovalo tak jsem usoudil že nejspíš odešla ta elektrická část na čerpadle. Dá se to nějak proměřit?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to to někde žere vzduch místo nafty
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

To nevím mám průhledné hadičky na přívodu i zpátečce a bez bublin. Už se to bojím zkoušet to se ten motor rozletí ani otáčkoměr nestačil. Chtělo by to mechanické čerpadlo.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Obrázek

Našel jsem toto. Naměřil jsem na pinech 4-7 1,8ohm , 5-6 2.3kohm, 1-2 6.7ohm, 2-3 6.7ohm, 1-3 12.5ohm. Tak nevím. Mechanická čast čerpadla je ok. Chtěl jsem to napojit na diag ale nejde mi to.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Hup jiny stoji hovno
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

burton.b22 píše:Obrázek

Našel jsem toto. Naměřil jsem na pinech 4-7 1,8ohm , 5-6 2.3kohm, 1-2 6.7ohm, 2-3 6.7ohm, 1-3 12.5ohm. Tak nevím. Mechanická čast čerpadla je ok. Chtěl jsem to napojit na diag ale nejde mi to.
Nedávno to tady někdo psal, že pokud 6 -7 je mimo rozsah , který je 2,5 -4.0 je čerpadlo K.O. A ty máš 1,3 jestli to dobře čtu. Možná by stálo dát čerpadlo jen přezkoušet bez opravy, ale nevím, kolik zato dnes chtějí a kde..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tie hodnoty máš oproti tabulke mimo rozzsah.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

https://www.youtube.com/watch?v=7_k4twyMqwE

Tak auto už běží startuje super akorát motor má nepravidelný chod jde to poznat hlavně z výfuku + lehce pokuřuje(bíly dým). Měřil jsem vstřiky a některé mají nižší otevírací tlak cca 170bar a na vstřikovači je napsáno 190bar. Může to být příčina? Mám je nechat seřídit aby všechny měli stejnou hodnotu? Ještě je zmíním že v průhledné hadičce do čerpadla občas jdou bublinky to zkusím vyřešit ale na to moc nevsázím, že by to byla příčina problému.

Děkuji.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tlak vždy postupně klesne a určitě to má vliv, já bych vstřiky rozebral a přidal každému vstřikovači 0,05-0,1 podložku a bude to. Motor se zklidní, zlepší se i zvuk, trochu motor ztvrdne , a samozřejmě nafta se bude spalovat lépe , takže kouř by měl zmizet.. Já to vždy dělal, když už to mělo moc a předvstřik jako takový nereagoval jak měl... :)
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak vstřiky jsem seřídil na stejný tlak 190bar. Nicméně problém pořad stejný viz video(především na konci u výfuku je to slyšet). Motor nejde pěkně ani na volnoběh ani v otáčkách. Když se to pořádně ohřálo už to ani nekouří. Už nevím co s tím dále.

https://www.youtube.com/watch?v=p_b059m ... e=youtu.be
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="burton.b22"] Už nevím co s tím dále.

před více lety jsem měl taky takový bušivý zvuk a z výfuku taky divný zvuk, jel jsem za kámošem vylezl s dalším dobrým mechanikem a na nic jsme nepřišli,

sdělal jsem ventildekl a dva hadroštely probité, hydroštel co nefachčí tak cvaká ale tyto bušili a bylo to slyšet i na výfuku ¨

zkus sdělat ventildekl tu není moc práce?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkus povolovat jednotlivé trubky na válcích zda reakce bude pořád stejná. Pokud by to zhaslo zkus to se zvýšeným volnoběhem.. A při běhu motoru když sundáš hadičku u holendru přepadu/tu slabou od trysek/ tak jde ven souvislý proud nafty?
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Zítra zkusím sundat víko ventilů. Při té příležitosti ještě zkontroluji rozvody. Povolovat trubky také vyzkouším i ten přepad. Když nic nezjistím zkusím ještě změřit tlaky a pak už mě napadá jen sundat hlavu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“