Audi C4 2.5tdi AAT otáčkoměr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pochopil, ale viděl jsem kliku /ne u koncernu/ , kde středový šroub kliky měl levý závit, dotyčný to nevěděl a pořád povoloval, a když už to pořád nešlo, tak se na výměnu gufera vykašlal , složil to a odjel a pak chlapa přitáhli a řemenice i s kusem kliky tam nebyla včetně rozvodového kolečka a řemen tam zůstal zamotán okolo vačky . Nic se prostě nesmí přehánět a tlakový spoj na rozvodech je na propadnutí při zápočtu..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nedávno to tady někdo psal, že pokud 6 -7 je mimo rozsah , který je 2,5 -4.0 je čerpadlo K.O. A ty máš 1,3 jestli to dobře čtu. Možná by stálo dát čerpadlo jen přezkoušet bez opravy, ale nevím, kolik zato dnes chtějí a kde..burton.b22 píše:
Našel jsem toto. Naměřil jsem na pinech 4-7 1,8ohm , 5-6 2.3kohm, 1-2 6.7ohm, 2-3 6.7ohm, 1-3 12.5ohm. Tak nevím. Mechanická čast čerpadla je ok. Chtěl jsem to napojit na diag ale nejde mi to.
nepropadat panice...
https://www.youtube.com/watch?v=7_k4twyMqwE
Tak auto už běží startuje super akorát motor má nepravidelný chod jde to poznat hlavně z výfuku + lehce pokuřuje(bíly dým). Měřil jsem vstřiky a některé mají nižší otevírací tlak cca 170bar a na vstřikovači je napsáno 190bar. Může to být příčina? Mám je nechat seřídit aby všechny měli stejnou hodnotu? Ještě je zmíním že v průhledné hadičce do čerpadla občas jdou bublinky to zkusím vyřešit ale na to moc nevsázím, že by to byla příčina problému.
Děkuji.
Tak auto už běží startuje super akorát motor má nepravidelný chod jde to poznat hlavně z výfuku + lehce pokuřuje(bíly dým). Měřil jsem vstřiky a některé mají nižší otevírací tlak cca 170bar a na vstřikovači je napsáno 190bar. Může to být příčina? Mám je nechat seřídit aby všechny měli stejnou hodnotu? Ještě je zmíním že v průhledné hadičce do čerpadla občas jdou bublinky to zkusím vyřešit ale na to moc nevsázím, že by to byla příčina problému.
Děkuji.
Tlak vždy postupně klesne a určitě to má vliv, já bych vstřiky rozebral a přidal každému vstřikovači 0,05-0,1 podložku a bude to. Motor se zklidní, zlepší se i zvuk, trochu motor ztvrdne , a samozřejmě nafta se bude spalovat lépe , takže kouř by měl zmizet.. Já to vždy dělal, když už to mělo moc a předvstřik jako takový nereagoval jak měl...
nepropadat panice...
Tak vstřiky jsem seřídil na stejný tlak 190bar. Nicméně problém pořad stejný viz video(především na konci u výfuku je to slyšet). Motor nejde pěkně ani na volnoběh ani v otáčkách. Když se to pořádně ohřálo už to ani nekouří. Už nevím co s tím dále.
https://www.youtube.com/watch?v=p_b059m ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=p_b059m ... e=youtu.be
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="burton.b22"] Už nevím co s tím dále.
před více lety jsem měl taky takový bušivý zvuk a z výfuku taky divný zvuk, jel jsem za kámošem vylezl s dalším dobrým mechanikem a na nic jsme nepřišli,
sdělal jsem ventildekl a dva hadroštely probité, hydroštel co nefachčí tak cvaká ale tyto bušili a bylo to slyšet i na výfuku ¨
zkus sdělat ventildekl tu není moc práce?
před více lety jsem měl taky takový bušivý zvuk a z výfuku taky divný zvuk, jel jsem za kámošem vylezl s dalším dobrým mechanikem a na nic jsme nepřišli,
sdělal jsem ventildekl a dva hadroštely probité, hydroštel co nefachčí tak cvaká ale tyto bušili a bylo to slyšet i na výfuku ¨
zkus sdělat ventildekl tu není moc práce?