Seat Alhambra kde hledat zavadu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Bydliště: U Poděbrad

Seat Alhambra kde hledat zavadu

Příspěvek od radano »

Zdravím všechny přítomné a prosím o radu kde hledat závadu.Seat Alhambra 2.0 Tdi CR




Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A040401080000
Číslo dílny: WSC 80807 120 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018F_VW36.rod
VCID: 7BA20C45236B267F9FB-802E
4 závad nalezeno.

5168 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.880 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1

5110 - rada valcu 1 - sonda 1: el. obvod topeni
P0135 00 [039] - elektr.chyba
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:18

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke
Sonda lambda 1: řada 1: adaptovaná hodnota kyslíku: 0.00000
Sonda lambda 1: řada 1: hrubá hodnota napětí signálu O2: -4.2 mV
Sonda lambda 1: řada 1: hodnota napětí signálu Ri: filtrováno: 3299.8 mV
Sonda lambda 1: řada 1: střída vyhřívání sondy: 2.41 %
Filtr částic: diferenční tlak: 1 hPa

10065 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0104 00 [167] - sporadicky signal
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Normovaný poměr proudu vzduchu: 3.9999
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 100.04 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 109.58 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 1023 hPa
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke

4723 - Snímač NOx 2; řada válců 1
U10C2 00 [039] - bez komunikace
[NOX Sensor 2 Bank 1No Communication]
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 126.6 Nm
Stav CAN - řídicí jednotka motoru-Bits 0-7: 0
Tempomat: stav-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka převodovky-Bits 0-7: 8
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 1-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 2-Bits 0-7: 0
Zařazený stupeň-Bits 0-7: 0


Readiness: 0 0 0 0 1
Octavia II 2007 BXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to auto ti normálně jede že? zapls klíček u teplého motoru a došlo a zblbla řj motoru, zapiš si ty chyby vymaž a časem se tam podívej ale vždy udělehj výpis ze všech jednotek
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Ahoj,tak auto normálně nejede. Nejdou chyby smazat ani náhodou. Smažu je hned tam naskočí znovu. Už mám podezření na kabelový svazek.
Octavia II 2007 BXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radano píše:Ahoj,tak auto normálně nejede. Nejdou chyby smazat ani náhodou. Smažu je hned tam naskočí znovu. Už mám podezření na kabelový svazek.
jak ti naběhne vag tak udělej automatický test výpis ze všech jednotek a dej to sem ;)
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Ok...ale dnes už ne,zítra během dne.
Octavia II 2007 BXE
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zkusil bych odpojovat postupně to co je v chybách, aby někde nebyl zkrat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Snímač tlaku ukazuje 1140 při zaplém klíčku proměřit kabeláž referenční napětí a kostru.Lambdu proměřit vyhříváni pak pak se uvidí.Ty závady přišly najednou?
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Ano ty závady přišly z ničeho nic najednou..mám podezření na kabelový svazek,posílal jsem to kolegovi a ten mi odpověděl,že pokud zavady nejdou smazat bude problém v kabelovém svazku nad startérem ,kde prochazi průchodku a tam bude nejspíše problém,jelikož už obdobnou věc řešil na stejném autě.
Octavia II 2007 BXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“