Seat Alhambra kde hledat zavadu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat Alhambra kde hledat zavadu
Zdravím všechny přítomné a prosím o radu kde hledat závadu.Seat Alhambra 2.0 Tdi CR
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A040401080000
Číslo dílny: WSC 80807 120 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018F_VW36.rod
VCID: 7BA20C45236B267F9FB-802E
4 závad nalezeno.
5168 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.880 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
5110 - rada valcu 1 - sonda 1: el. obvod topeni
P0135 00 [039] - elektr.chyba
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:18
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke
Sonda lambda 1: řada 1: adaptovaná hodnota kyslíku: 0.00000
Sonda lambda 1: řada 1: hrubá hodnota napětí signálu O2: -4.2 mV
Sonda lambda 1: řada 1: hodnota napětí signálu Ri: filtrováno: 3299.8 mV
Sonda lambda 1: řada 1: střída vyhřívání sondy: 2.41 %
Filtr částic: diferenční tlak: 1 hPa
10065 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0104 00 [167] - sporadicky signal
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Normovaný poměr proudu vzduchu: 3.9999
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 100.04 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 109.58 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 1023 hPa
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke
4723 - Snímač NOx 2; řada válců 1
U10C2 00 [039] - bez komunikace
[NOX Sensor 2 Bank 1No Communication]
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 126.6 Nm
Stav CAN - řídicí jednotka motoru-Bits 0-7: 0
Tempomat: stav-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka převodovky-Bits 0-7: 8
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 1-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 2-Bits 0-7: 0
Zařazený stupeň-Bits 0-7: 0
Readiness: 0 0 0 0 1
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A040401080000
Číslo dílny: WSC 80807 120 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018F_VW36.rod
VCID: 7BA20C45236B267F9FB-802E
4 závad nalezeno.
5168 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.880 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
5110 - rada valcu 1 - sonda 1: el. obvod topeni
P0135 00 [039] - elektr.chyba
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:18
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke
Sonda lambda 1: řada 1: adaptovaná hodnota kyslíku: 0.00000
Sonda lambda 1: řada 1: hrubá hodnota napětí signálu O2: -4.2 mV
Sonda lambda 1: řada 1: hodnota napětí signálu Ri: filtrováno: 3299.8 mV
Sonda lambda 1: řada 1: střída vyhřívání sondy: 2.41 %
Filtr částic: diferenční tlak: 1 hPa
10065 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0104 00 [167] - sporadicky signal
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Normovaný poměr proudu vzduchu: 3.9999
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 100.04 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 109.58 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 1023 hPa
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke
4723 - Snímač NOx 2; řada válců 1
U10C2 00 [039] - bez komunikace
[NOX Sensor 2 Bank 1No Communication]
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 126.6 Nm
Stav CAN - řídicí jednotka motoru-Bits 0-7: 0
Tempomat: stav-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka převodovky-Bits 0-7: 8
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 1-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 2-Bits 0-7: 0
Zařazený stupeň-Bits 0-7: 0
Readiness: 0 0 0 0 1
Octavia II 2007 BXE
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zkusil bych odpojovat postupně to co je v chybách, aby někde nebyl zkrat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ano ty závady přišly z ničeho nic najednou..mám podezření na kabelový svazek,posílal jsem to kolegovi a ten mi odpověděl,že pokud zavady nejdou smazat bude problém v kabelovém svazku nad startérem ,kde prochazi průchodku a tam bude nejspíše problém,jelikož už obdobnou věc řešil na stejném autě.
Octavia II 2007 BXE