Stránka 1 z 1

Seat Alhambra kde hledat zavadu

Napsal: 07 lis 2019, 05:37
od radano
Zdravím všechny přítomné a prosím o radu kde hledat závadu.Seat Alhambra 2.0 Tdi CR




Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A040401080000
Číslo dílny: WSC 80807 120 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018F_VW36.rod
VCID: 7BA20C45236B267F9FB-802E
4 závad nalezeno.

5168 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.880 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1

5110 - rada valcu 1 - sonda 1: el. obvod topeni
P0135 00 [039] - elektr.chyba
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:18

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.840 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke
Sonda lambda 1: řada 1: adaptovaná hodnota kyslíku: 0.00000
Sonda lambda 1: řada 1: hrubá hodnota napětí signálu O2: -4.2 mV
Sonda lambda 1: řada 1: hodnota napětí signálu Ri: filtrováno: 3299.8 mV
Sonda lambda 1: řada 1: střída vyhřívání sondy: 2.41 %
Filtr částic: diferenční tlak: 1 hPa

10065 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0104 00 [167] - sporadicky signal
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 0.0 mg/stroke
Normovaný poměr proudu vzduchu: 3.9999
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 100.04 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 109.58 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 1023 hPa
Plnicí tlak: skutečná hodnota: 1143 hPa
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke

4723 - Snímač NOx 2; řada válců 1
U10C2 00 [039] - bez komunikace
[NOX Sensor 2 Bank 1No Communication]
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 144391 km
Datum: 2019.11.06
Čas: 23:43:12

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 47 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 11.900 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Omezení: plynový pedál: 126.6 Nm
Stav CAN - řídicí jednotka motoru-Bits 0-7: 0
Tempomat: stav-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka převodovky-Bits 0-7: 8
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 1-Bits 0-7: 0
Stav CAN - řídicí jednotka brzd 2-Bits 0-7: 0
Zařazený stupeň-Bits 0-7: 0


Readiness: 0 0 0 0 1

Napsal: 08 lis 2019, 17:28
od slovacek.milos
to auto ti normálně jede že? zapls klíček u teplého motoru a došlo a zblbla řj motoru, zapiš si ty chyby vymaž a časem se tam podívej ale vždy udělehj výpis ze všech jednotek

Napsal: 08 lis 2019, 17:38
od radano
Ahoj,tak auto normálně nejede. Nejdou chyby smazat ani náhodou. Smažu je hned tam naskočí znovu. Už mám podezření na kabelový svazek.

Napsal: 08 lis 2019, 17:44
od slovacek.milos
radano píše:Ahoj,tak auto normálně nejede. Nejdou chyby smazat ani náhodou. Smažu je hned tam naskočí znovu. Už mám podezření na kabelový svazek.
jak ti naběhne vag tak udělej automatický test výpis ze všech jednotek a dej to sem ;)

Napsal: 08 lis 2019, 17:46
od radano
Ok...ale dnes už ne,zítra během dne.

Napsal: 08 lis 2019, 18:08
od MirekX
Zkusil bych odpojovat postupně to co je v chybách, aby někde nebyl zkrat

Napsal: 08 lis 2019, 20:54
od geo
Snímač tlaku ukazuje 1140 při zaplém klíčku proměřit kabeláž referenční napětí a kostru.Lambdu proměřit vyhříváni pak pak se uvidí.Ty závady přišly najednou?

Napsal: 08 lis 2019, 21:08
od radano
Ano ty závady přišly z ničeho nic najednou..mám podezření na kabelový svazek,posílal jsem to kolegovi a ten mi odpověděl,že pokud zavady nejdou smazat bude problém v kabelovém svazku nad startérem ,kde prochazi průchodku a tam bude nejspíše problém,jelikož už obdobnou věc řešil na stejném autě.