Nestartuje 1,9 tdi po odstávce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak asi sem na to kápnul. Nasadil sem na čerpadlo hadice na vstup a přepad a mírně natlakoval. A éjhle z popod čerpadla kap, kap, kap. Velký okroužek na přírubě rozdělující nízkotlak a vysokotlak propouští. První sem myslel že je to těsnění pod šroubením na vysoktlaké potrubí ale po očesání a odmontování trubek tam bylo sucho a mezi díly vysok. a nízkotlaku stále kap, kap. Jasné přepadové hadičky vyměním určitě taky. Je možné že to tama přicucává vzduch, když to dole vykape tak to nahoře přisaje.
Sadu těsnění na celé čerpadlo (220,- Kč) a spešl goláky (392,-Kč) na rozebrání čerpadla už mám doma. Bohužel nemám nekoho kdo má poblíž VAG tak se do toho nechci pouštět kvůli nastavení volnoběžné dávky. Mám sice kastlík čerpadla s nastavovací elektronikou řádně označený ale i tak si myslím, že bych to úplně přesně zpět nedal. Objednal sem VAG na Aliexpr. Tak by měl dorazit za 15 dní (snad). Tak doufám, že to do té doby nezačne chcát jak z konve.
Ale když bys byl šikovný, mělo by to jít vyměnit tu gumičku bez demontáže čerpadla přímo na voze..Já to sice na TDI ještě nedělal, ale na mechanickém čerpadle ano.. Ale měla by to být obdoba ..Stačí čerpadlo/hlavu/ pořádně umýt, vyndat trubky,pak vyndat 2 šrouby /křížem/z hlavy , další 2 povolit, hlavu posunout vpřed jen o kousek, co půjde vyštouchnout tu starou ztvrdlou gumičku, pak natáhnout gumičku přes hlavu, dát ji pod úroveň těch 2 šroubů co tam chybí, ty šrouby tam našroubovat, poté vyšroubovat ty 2 zůstávající, podvléci gumičku / je dobré jí předtím máznout vazelínou/, dát tam ty šrouby zpátky a hlavu postupně pomalu dotáhnout..Mělo by to jít a byl by klid..
nepropadat panice...
Ty kráso to je postup. Jestli by to tak šlo tak by to bylo super. Mám ale strach že když povytahnu hlavu tak jak je tam ten posuvný kroužek na dávku spojený s táhlem elektroniky tak se to nějak rozpadne a bude to v pr. Navíc je tam distanční mezikroužek mezi hlavou a vačkou a ten může vypadnout ne? Původně sem na tento způsob myslel ale toto mě odradilo.
Dokonce sem našel i popisovaný způsob na Youtube - supr. Škoda že to nejde ještě bez sundání elektroniky, tak budu stejně muset počkat na VAG.
https://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I
https://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I
To jsem právě nevěděl a proto jsem do toho nešel...Aren píše:Ty kráso to je postup. Jestli by to tak šlo tak by to bylo super. Mám ale strach že když povytahnu hlavu tak jak je tam ten posuvný kroužek na dávku spojený s táhlem elektroniky tak se to nějak rozpadne a bude to v pr. Navíc je tam distanční mezikroužek mezi hlavou a vačkou a ten může vypadnout ne? Původně sem na tento způsob myslel ale toto mě odradilo.
nepropadat panice...
Tak sem to teda v neděli rozebral a to tak, že sem celou vysokotlakou hlavu vyndal . Zajistil sem si zbylé části v čerpadle hadrou ať nevypadnou a bylo. Kroužek sem pak vyměnil naprosto lehce. Měl sem totiž strach že to přetahování přes hlavu nevydrží a praskne anebo se natáhne a bude na hov. Pak sem to poskládal a mezikroužek mezi hřídel a vačku sem přilepil na vazelínu. Domeček s elektronikou sem měl dobře označený zaseklou ryskou šroubovákem na polohu tak sem to dal přesně tak jak tam byl. Nasál sem naftu přes přepad do plna a startnul. Chytilo a drželo. Ráno druhý den sice opět nechtělo chytit až na čtvrté startování a pak po 15ti km jak sem dotankoval plnou nádrž tak sem myslel že z benzínky neodjedu ale nakonec chytlo. Byl sem zoufalý a objednal sem servis. Když sem jel z práce tak ejhle chytlo na drc. Od té doby chytá stále na drc ať je horké studené nebo zmrzlé. Tak sem servis vynechal a počkám jak mi příjde VAG z číny a zkontroluju to. Takže klidně doporučuji při troše zručnosti opravu vlastními silami.