Stránka 1 z 2

BWA nemá výkon

Napsal: 10 lis 2019, 15:33
od ClearSky
Ahoj, koupil jsem G5 GTI, auto nemelo vykon, psalo chyby regulace a chuda smes, spodek uplne tupej, vrse taky nic moc, turbo dole tlacilo vic nez pozadavek a nahore zas min, v patek jsem vymenil DV ventil, byla tam jeste stara verze s membranou, byla tam dira, po vymene auto jelo super, vcera jsem jel asi 2 km taky ok, pak auto stalo 2h a pak uz zas nejelo. Rano jsem to nacital a byla tam zas chyba chude smesi, regulace uz ne. Po smazani a projizdce zas OK. Kdyz jsem to startoval, tak se to chvili hadalo na volnobeh, nevim, zkusit vymenit PCV?

Napsal: 14 lis 2019, 21:53
od Huml
zkontroloval bych jak je na tom ten pístek vysokotlakýho čerpadla, jestli není prodřenej a není odrbaná ta trojhranná vačka, jinak pcv odchází taky dost

Napsal: 22 lis 2019, 22:04
od ClearSky
Tak pistek novy, stary byl uplne ok, pcv ventil taky, tak budu testovat a uvidime

Napsal: 23 lis 2019, 14:11
od A6TDI
Co vaha vzduchu ? Nebo lambda sonda ?

Napsal: 26 lis 2019, 15:49
od ClearSky
Tak po výměne PCV závada stále trvá, ale už se chová jinak. 1) trvalo mnohem déle, než se závada znovu zapsala, 2) když je uložená, tak i přesto auto občas jede normálně (předtím bylo auto mrtvé od zapsaní do vymazání), tak z toho nejsem moc moudrej... Dál je celkem cítit benzín z oleje, nicméně zatím olej nepřibývá

Možná jsem ještě zapomněl zmínit, v autě je nějaké HG Motorsport sání... může to mít souvislost? Když se auto ráno natočí tak je to jak vysavač jak to saje 😀

Napsal: 26 lis 2019, 22:08
od acryll
akú máš dlhodobú a krátkodobú adaptáciu zmesi pri naštartovanom + zohriatom motore na volnobeh?

Napsal: 03 pro 2019, 20:49
od ClearSky
Obrázek
Obrázek
[/img]

Napsal: 03 pro 2019, 20:53
od ClearSky
V Readiness to občas píše občas u Vyhřívání lambdy chybu...

Napsal: 12 pro 2019, 11:00
od ClearSky
na zkoušku jsme zkoušel dát jinou váhu, závada se po 100 km projevila znovu, auto přestane jet, po dalších 50 km se rozsvítí kontrolka. Nicméně po dalším startu auto zase jelo, kontrolka za 20 km zhasla. Tankoval jsem, po nastartování to zas nejede.... :D

Napsal: 12 pro 2019, 13:09
od Huml
toto dělává PCV, tuto chybu, říkal jsi, že jsi ho měnil, dával jsi origo nebo nějakou náhradu?

Napsal: 12 pro 2019, 13:36
od ClearSky
Dával jsem PCV na zkoušku z jiného funkčního auta... Byl na tom rok 2014 a vypadal malinko jinak než ten můj, číslo dílu stejné, byl taky z BWA

/ ještě taková malá poznámka, celkem dost se hýbe hladina oleje, někdy je na půl rysce, někdy plná...

Napsal: 13 pro 2019, 13:07
od Huml
no já jen, že jsem teď řešil PCV na 1.8 TSI a docela jsem se vypekl s neorigo ventilem, mám pocit, že na to BWA jsou dva typy, každopádně podle VIN ti řeknu co tam má být

Napsal: 13 pro 2019, 14:14
od Rayx
Jo, kluci z východu si myslí, že zkopírují díl bez origo formy, ovšem s elasticitou membrán, ventilků ani tuhostí pružin si hlavu nelámou ...

To že tak lítá hladina oleje, meříš to při stejných podmínkách (teplota motoru, doba stání, auto na rovině)?
Na novějších EA888 to dělává KO zpětný ventil v olejovém kanálku na spodku hlavy pro její zásobení olejem, tady u EA113 to ale takový zpěták v hlavě nemá ...

Napsal: 13 pro 2019, 21:27
od Huml
na BWA je 06F 129 101 R (možný koncový písmena C, F, K, L, N)

Napsal: 13 pro 2019, 22:24
od ClearSky
Díky, objednán nový vč. těsnění, tak v pondělí uvidíme 8) (těsnění asi za 500 bez daně, jsem šel do kolen :-D )
Jinak jsem se koukal pod torpédo na ten plastovej bazmek z něhož vede ta hadice do sání, zda tam neobjevím nějakou netěsnost, občas to vydává divný zvuky, to je asi jen na efekt?