Primera 2,2di 93kw mlátí a nemá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Primera 2,2di 93kw mlátí a nemá výkon
Po startu randál z motoru jako prase, tak jsem sundal víko a řetízek co žene vývěvu je odhadem tak o 2cm delší a myslím že i přeskakuje, to by mohlo být vyřešeno, turbo je celkem bez vůle ale to auto nejede a celkem kouří černě, takže něco tam bude...
myslel jsem jestli třeba není dost podtlaku na ovládání ale zase brzdí to normálně...nějaké zkušenosti ?
Motor asi bude Renault
myslel jsem jestli třeba není dost podtlaku na ovládání ale zase brzdí to normálně...nějaké zkušenosti ?
Motor asi bude Renault
Tak řetízek na vývěvě nepomohl,byly skoceny rozvody přední Vacka asi o 3 zuby,Nahodil jsem nový a nešlo to nastartovat,odpojil jsem snímač polohy vacky a hned to chytlo,motor nemlátí,má pěknej chod ale nemá výkon a samo že svítí kontrolka...načíst to nejde,Delphi ani Wurth to nebere
Snímač má mít odpor 2150ohm a to taky má...nevím co dál..diky
Snímač má mít odpor 2150ohm a to taky má...nevím co dál..diky
Rozvody isto sedia na značkách? Senzor ak sa nemýlim má len sacia vačka tak hlavne tú by som skontroloval či si sa o zub nesekol. Deplhi má s nissanmi niekedy problém, išlo to Launchom alebo Consult ak nič z toho nemáš poruke skús to pichnúť VAGom cez OBD2. No a to je japonský motor nie Renault, v kooperácii tam dávali len 1.9dCi
Senzor je na výfukové vačce právě že
Ani VAG to nebere,to jsem zkoušel...
Rozvody sedi
Našel jsem k tomu tohle což přesně odpovídá mému projevu...
https://www.nissanclub.cz/forum-tema/p1 ... ele-312808
Ani VAG to nebere,to jsem zkoušel...
Rozvody sedi
Našel jsem k tomu tohle což přesně odpovídá mému projevu...
https://www.nissanclub.cz/forum-tema/p1 ... ele-312808
Hm alebo teda výfuková už presne neviem ale to je teraz jedno. Nemáš po ruke niekoho s osciloskopom že by zmeral signál kľuka - vačka? Stačí nejaký obyčajný aj ručný dvojkanál. Hneď by bolo vidieť či nie je niektorý signál deformovaný a či sedí synchro podľa nejakého vzoru. V každom prípade nedáva logiku prečo to predtým išlo normálne, ešte poriadne pozri kabeláž, konektory a pod.
takže ono to bere polohu vačky z kola který je na výfukové vačce na takovým jakoby klínku + kužel,dal jsem kolo asi o 2mm dozadu a už je to cajk, ona je tam vůle trochu v tom klínku...
nemá to ale pořád výkon, je to jak bez vzduchu,vyndal jsem filtr, auto jakoby ožilo, pěkně zatáhlo i si černě zakouřilo, ale pak po vypnutí a znova jízdě už nic, zase mrtvý
je tam váha vzduchu nějakej výměnnej díl Bosch a připadne mi to právě na ni že to dělá...
nemá to ale pořád výkon, je to jak bez vzduchu,vyndal jsem filtr, auto jakoby ožilo, pěkně zatáhlo i si černě zakouřilo, ale pak po vypnutí a znova jízdě už nic, zase mrtvý
je tam váha vzduchu nějakej výměnnej díl Bosch a připadne mi to právě na ni že to dělá...
Tak ta mrcha pořád nějak zlobí,jezdilo to pár dní normálně,pak prý najednou zase bez výkonu,dovezla to,den to stálo,sednu do toho auto jelo jak z prku,říkám si byla zima,udělám preventivně paliváč,nalil VIF do nádrže,dva dny jsem s tím pojezdil,všechno se tvářilo OK, ráno s tím jela do práce a prý zase bez výkonu a svítí kontrolka
Průser je že to nenačtu,Delphi ani Würth mi to nebere,nevím,je to rok 2004 tak by to mělo normálně jít...
Průser je že to nenačtu,Delphi ani Würth mi to nebere,nevím,je to rok 2004 tak by to mělo normálně jít...