Fabia Junior,1.0 MPI vs. 1.2 HTP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia Junior,1.0 MPI vs. 1.2 HTP
Jako pracovní auto Junior 1.0 MPI nebo 1.2 HTP?
Co je živější?
Co je živější?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Nevím, na jaký druh práce má to auto sloužit, ale proč se dobrovolně trestat Fábií Junior? Za stejné peníze jde pořídit spoustu jiných aut, lepších snad ve všech ohledech
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Fabia ve verzi Junior se dělala se třemi motory. Původně 1,0 a 1,4 a později přibyl 1,2.
Motor 1,0 je trest. To auto nejede ani trochu, a to i přes to, že má velmi krátké převody.
Motor 1,2 je klasické HTP se všemi problémy, které už mnoho let známe.
Motor 1,4 je svým způsobem spolehlivý a po vychytání potíží s těsněním hlavy i bezporuchový. Ovšem (stejně jako 1,0) je sto let starý, v mnoha ohledech za zenitem bude dnes již po smrti.
Verze Junior byla dle mého názoru dost drahým pokusem o sociální auto. Za ty prachy, co to tehdy stálo, se u konkurence dalo koupit slušně vybavené auto stejné třídy.
Nemá servo. Má extrémně malé brzdy. Nemá stabilizátor přední nápravy. Nemá dělenou zadní sedačku. Nemá centrál. Vlastně nemá nic.
Proto se přikláním k zde psanému názoru, proč se chceš dobrovolně trestat něčím takovým, jako je právě Junior. Navíc je to dnes už tak staré, že to bude po smrti. Podle mého názoru za to nemá smysl utratit peníze, leda to dostat od někoho zadarmo. A i tak bych se cukal.
Motor 1,0 je trest. To auto nejede ani trochu, a to i přes to, že má velmi krátké převody.
Motor 1,2 je klasické HTP se všemi problémy, které už mnoho let známe.
Motor 1,4 je svým způsobem spolehlivý a po vychytání potíží s těsněním hlavy i bezporuchový. Ovšem (stejně jako 1,0) je sto let starý, v mnoha ohledech za zenitem bude dnes již po smrti.
Verze Junior byla dle mého názoru dost drahým pokusem o sociální auto. Za ty prachy, co to tehdy stálo, se u konkurence dalo koupit slušně vybavené auto stejné třídy.
Nemá servo. Má extrémně malé brzdy. Nemá stabilizátor přední nápravy. Nemá dělenou zadní sedačku. Nemá centrál. Vlastně nemá nic.
Proto se přikláním k zde psanému názoru, proč se chceš dobrovolně trestat něčím takovým, jako je právě Junior. Navíc je to dnes už tak staré, že to bude po smrti. Podle mého názoru za to nemá smysl utratit peníze, leda to dostat od někoho zadarmo. A i tak bych se cukal.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)