Stránka 1 z 2
Kia Rio 1.4 2013 zdechla
Napsal: 13 lis 2019, 08:06
od roman1648
Ahoj,
najeto jen 46tis.,za jízdy to prý začalo blbnout,ztratilo výkon,pak to zdechlo a už nejde nastartovat, bylo to po natankování na malé pumpě, tak jsem myslel že benzín ale po výměně za Vervu stejně nic, má to snahu chytnout ale nechytne
Píše to chybu synchronizace - vypadá to na skočený rozvody ??? I ten projev při startování tomu odpovídá...
Nevím proč svítí kontrolka immo, ale ta po nějaké době startování zhasne, v závadách ECU motoru ani immo to nepíše nic o immu
Zkušenosti ?
Díky
Napsal: 13 lis 2019, 08:34
od roman1648
Koukal jsem na to, na přední vačce to má nějakej hydraulickej pičinec, je to tohle :
https://mlparts.cz/autodily/kia/rio-iii ... Id=2734690
Tak jsem si říkal jestli to neodešlo, ale nemám to čím zkusit, má to i přestavovač na vačce jako TSi, takže potenciálních závad je vícero...
Napsal: 13 lis 2019, 19:05
od Aero200
Ten nastavovač cvvt neodchází, jdi po rozvodech, sundej ventil. víko a koukni na nastavení, dole na řemenici je ryska na prsou je také a nahořeviz foto, je to stejnej motor jako na ceedech a tam je to bolest.

Napsal: 13 lis 2019, 19:11
od roman1648
Diky za reakci,už jsem to udělal,přední Vacka je oproti zadní skončena odhadem o 3-4 zuby....najeto 46tis. ať jdou do prdele fakt..
Objednal jsem nový rozvody,doufám že se to netuklo
Jak si mám nastavit spodek pak,první válec na HU?
Napsal: 13 lis 2019, 19:13
od Aero200
3-4 zuby jsou ok, potkává se to tak 5 a více jenom sací, byl tam olej na horní rysku?
Napsal: 13 lis 2019, 19:15
od Aero200
Na řetězu a na kolech jsou značky daš je proti sobě a je to nastavený

Napsal: 13 lis 2019, 19:56
od roman1648
Jj takže klasika Japonec,tak diky
Napsal: 14 lis 2019, 16:37
od hurikan1
budeš dávať len retaz alebo aj s kolesami a od akého výrobcu.
Napsal: 14 lis 2019, 17:39
od roman1648
Mám celou sadu HERTH&Buss Jakoparts,dával jsem to už několikrát a v pohodě funguje to a drží
Napsal: 14 lis 2019, 18:31
od hurikan1
je možné že po 46tis. je natiahnuta retaz?
Napsal: 14 lis 2019, 18:57
od Aero200
Řetěz ani ne, ale napínák je hydraulický sice má takové aretační ozubení aby udržel napnutí, ale vždy nevyrží, original díly již jsou inovované jak řetěz tak napínák, po výměně se již toto neděje. hodně ty rozvody skákají když je tam málo oleje a nebo když to auto dlouho stojí a při prvním startu se nestačí napnout řetěz a skočí to
Napsal: 16 lis 2019, 14:59
od slovacek.milos
já to měl taky motor chytl třepalse a malý výkon první majitel cca 96.000 km
Napsal: 16 lis 2019, 16:52
od roman1648
Nahodil jsem nový rozvody nastavil a na otočení to chytlo

Napsal: 18 lis 2019, 16:26
od hurikan1
menil si aj retazove kolo na kľuke?
Napsal: 18 lis 2019, 16:31
od roman1648
Nene nevím jak se to sundavá a bylo jak nový na pohled,to je nějaký nalisovány snad ne??