Prosím kdo mi vypíše VW čísla pár dílů?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prosím kdo mi vypíše VW čísla pár dílů?
VIN: TMBJP21U142919948
Je to Octavia 1, rv 2004, ASV, kombi
Prosím kdo mi vypíše dle vin (etky) origo vw čísla dílů:
1.Manžeta kineťáku vnější (u kola)
2.Levá tyč řízení + čep
3.Silentbloky ramen (přední - ty gumová futra)
4.Silentbloky ramen (zadní - ale plné z AUDI TT)
Díky moc.
Je to Octavia 1, rv 2004, ASV, kombi
Prosím kdo mi vypíše dle vin (etky) origo vw čísla dílů:
1.Manžeta kineťáku vnější (u kola)
2.Levá tyč řízení + čep
3.Silentbloky ramen (přední - ty gumová futra)
4.Silentbloky ramen (zadní - ale plné z AUDI TT)
Díky moc.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Neviem či poznáš, ale celkom dobrá vec je aj toto: https://skoda.7zap.com/en/cz/
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Prosím kdo mi vypíše VW čísla pár dílů?
otas přihlaš se do kelly je tam sposta zajímavostí grafický katalog podle vin přístup k datám, ulehčí to spoustě práce
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To ano na videu im to ide všetko od ruky. Najlepšie ked sa na to pozera nejaký kancelarský blb treba na Autodoc jak sa menia jednoducho ramena na audine potom u nich všetko objedna a na parkovišti zistí že mu nejde nic povolit a hlavne ten 10cm šrub je tam totálne zarostlý
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Jako třeba tady čas 1:22 až 1:24 https://www.youtube.com/watch?v=oMo0Yi0Ydqc to mě fakt pobavilo.Ten šroub jsem dobejval hydraulikou snad hodinu.Na druhý straně jsem ho musel uřezat flexou.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
si vem O II přední tlumiče nahoře na ty 3 x M8 zespod stříká sůl vytočíš dva milimetry, a dole jsou kulaté nalisované matky a ty se protočí,
nebo fábka tu pojebanou kulatou matku pravá přední na řízení tu protočím a ted ji přivař, dáš ruku s ceočkem, vidíš hovno a tref se
nebo scéna ten horní šroubek na výfuku když je KO vlnovec, tam je místa že si tam ani ču..ka nevyhodíš, ani očko nenasadíš a když zabereš tak ho urveš a můžeš rozmontovat celý traktooooor
není den abych nezapálil autogen, v autorizáku bych si vidělal v normě asi na slanou vodu, a stym kur.a neuděláš nic, past vedle pasti
podme na pivo https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... jCDttqWEqH
nebo fábka tu pojebanou kulatou matku pravá přední na řízení tu protočím a ted ji přivař, dáš ruku s ceočkem, vidíš hovno a tref se
nebo scéna ten horní šroubek na výfuku když je KO vlnovec, tam je místa že si tam ani ču..ka nevyhodíš, ani očko nenasadíš a když zabereš tak ho urveš a můžeš rozmontovat celý traktooooor
není den abych nezapálil autogen, v autorizáku bych si vidělal v normě asi na slanou vodu, a stym kur.a neuděláš nic, past vedle pasti
podme na pivo https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... jCDttqWEqH
jo ten kanál na ytb myslíš asi autodoc.cz, jako na postup ok, ale jak říkáš, na jejich autech bych chtěl dělat, vše ladně a lehce
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Pepíček"]
No to mi povidej.Bez autogenu si neusereš
domakali jsme to že acetylen je drahý na nahřívání tak T kusem do hadice propan, pak starý řezák stou nejmenší tryskou a de na tom seřídit malý plamínek že ti nedělá takový fajer i na místě to de doladit aby plamen neděsil tolik okolí, pak krycí plech, což nejde vždy a tak bojejem s ko..tinama případný požár v dílně de krásně uhasit ceočkem mimo dílnu je to větší problém je tam větší přísun kyslíku dobře zabírá práškový
No to mi povidej.Bez autogenu si neusereš
domakali jsme to že acetylen je drahý na nahřívání tak T kusem do hadice propan, pak starý řezák stou nejmenší tryskou a de na tom seřídit malý plamínek že ti nedělá takový fajer i na místě to de doladit aby plamen neděsil tolik okolí, pak krycí plech, což nejde vždy a tak bojejem s ko..tinama případný požár v dílně de krásně uhasit ceočkem mimo dílnu je to větší problém je tam větší přísun kyslíku dobře zabírá práškový