Ahoj, jsem trochu už bezradny. Mám alhambru 2003 1.9 96kw ASZ. A auto prostě nezhavi. Při odpojení teplotního čidla normálně zhavi(delsi dobu což je normální) . Čidlo jsem koupil nové mám tam pouze dvoudratove jednoduché. Pokud to tedy řídí pouze to čidlo na motoru pod tandemem? Ateď po výměně čidla a připojení opět nezhavi. Na listu zhavici Ch svíček prostě nejde proud ani relé zhaveni 103nesepne.Cidlo vody nové, svíčky nové, baterka 95ah.Vag nemám. Ale při zkoušení akčních členů na diagnostice u známého tak relé spína. Zaslechl jsem že je to častá závada u PD. Někdo nějaký rady nebo pomoc okolí Hradec Králové. Diky
pokud nemáš vag tak jedna možnost kup si rozpojovací tlačítko dva metry dvolinky tlačítko na levou ruku zatlačíš rozpojíš drátek na čidlo teploty zapneš klíček žhavíš startuješ
že by tot totok
vag - motor - login 12233 - přispůsobení kanál 12 původní hodnota 32768 snižování přidá - test - uložit
uber tak o 100 a vyzkoušej to , přidáš na žhavení i zvýšíš teplotu při které to začne žhavit
Ok o vikendu zkusím zatím díky jinak ještě doplním že žhaveni se sice rozsvítí (signalizuje jako že zhavi) ale na zhavici lištu proud nejde. Pokud se stim někdo setkal ocení každou další řadu. Ještě jsem nevěděl jestli nemohou být vstřiky k. O. Ale myslím že jsou dle měření v poradku. Prosím o koment. Přidávám foto. Díky všem
Naposledy upravil(a) DominikH dne 15 lis 2019, 18:54, celkem upraveno 2 x.
Ale i když bylo kolem nuly tak to bylo ráno nebo i po delší odstavce (třeba 7-8 hodin) ten první start na prd. Smrdela nespalena nafta. Může mi ještě někdo okemntovat hodnoty těch vstriku prosím? Diky
Hodnoty vstřiků jsou v pohodě. Zase záleží, při jaký teplotě jsi ty hodnoty naměřil. Když řeším problémy studeného startu, tak to měřím hned po studeným startu.