Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 16 lis 2019, 23:54
Co ke to za kód motoru/euro norma?
Oct asv 2000, DieselPower
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 17 lis 2019, 00:52
Záskepka. Ale bude se to dýl ohřejvat.
Oct asv 2000, DieselPower
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Příspěvek
od misak365 » 17 lis 2019, 08:41
Ok vyzkouším to. Moc díky všem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 17 lis 2019, 19:17
misak365 píše: ten kouř je z vlnovce je ruplej a budu ho měnit. Ten EGR je vypnutej softwarově. Bude stačit dát záslepku nebo je potřeba koupit novej?
dej záslepku
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Příspěvek
od misak365 » 17 lis 2019, 19:26
EGR bude asi ok dneska jsem ho vyčistil a řekl bych že chodí jak by měl. Ale co mě zaráží že ten řídící ventil egru cucá podtlak už na volnoběhu to by asi neměl ne? Prozatím jsem dal do hadičky šroub
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 17 lis 2019, 19:32
misak365 píše: EGR bude asi ok dneska jsem ho vyčistil a řekl bych že chodí jak by měl. Ale co mě zaráží že ten řídící ventil egru cucá podtlak už na volnoběhu to by asi neměl ne? Prozatím jsem dal do hadičky šroub
jestli chceš odpovět tak odšroubuj trubku k egru od výfuku a narvi tam hadru pravděpodobněš dostaneš odpovět na tvůj problém
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Příspěvek
od misak365 » 17 lis 2019, 20:04
Záslepka je objednaná. Jen mě ještě zajímalo jestli ta N18 má tahat za egr i ve volnoběžnejch otáčkách
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 17 lis 2019, 20:24
misak365 píše: Záslepka je objednaná. Jen mě ještě zajímalo jestli ta N18 má tahat za egr i ve volnoběžnejch otáčkách
podle mě určitě jo na volnoběh jsou přeci větší ex jak při jízdě
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 17 lis 2019, 20:31
misak365 píše: Záslepka je objednaná. Jen mě ještě zajímalo jestli ta N18 má tahat za egr i ve volnoběžnejch otáčkách
Skoro bych řekl, že zejména na volnoběh.
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Příspěvek
od misak365 » 17 lis 2019, 20:41
myslel jsem že egr pracuje jen při středních otáčkách
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 17 lis 2019, 20:45
misak365 píše: myslel jsem že egr pracuje jen při středních otáčkách
řešíš problém že moto chcípne po startu zacpi tu trubku a uvidíš výsledek
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Příspěvek
od misak365 » 17 lis 2019, 20:47
záslepky teprve příjdou. prozatím jsem odpojil hadičku z egru a zaslepil šroubem a auto jede
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 17 lis 2019, 20:55
misak365 píše: záslepky teprve příjdou. prozatím jsem odpojil hadičku z egru a zaslepil šroubem a auto jede
tady ti něco nesedí
Jinak EGR mám softwérově vypnutej
proč zaslepovat hadičku když egr je odpojený N18 zaseklý
bordel v hadičkách
misak365
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 16 říj 2013, 13:41
Příspěvek
od misak365 » 17 lis 2019, 21:02
to je mi právě divný, když mi dělal čip tvrdil že vypíná egr tak jsem myslel, že by neměl spaliny vůbec pouštět do motoru, ale ta hadička z N18 normálě přisává. to mi taky nesedí