OCT 1 AGR - výměna vstřiků.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Bydliště: Jižní morava

OCT 1 AGR - výměna vstřiků.

Příspěvek od Rohol »

Zdravím. Chtěl jsem udělat své oct AGR 66kW dobře a vyměnit vstřiky. Koupil jsem vstřiky z 81kW, Jsou vyzkoušené a dávají tlak 220. Při jízdě se ale motor divně třepe. Předvstřik za tepla je 51. Ale množství paliva na 1. vstřikovači je 0.76, na 2. je 0.90g, na 3. je mínus 1,26 a na 4. je 0,45G. Je to na volnoběh. Je to tak dobře? Musí se ještě něco někde nastavit. Na staré vstřiky byl chod motoru v pohodě, vyrovnaný. s Těma druhýma vstřikama je to na volnoběh taky dobrý, ale když jedu tak se motor divně chvěje. :(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A jsou ty vstřiky ok? Testoval je někdo klasickou zkoušečkou?

V mém starém AGR jsou vstřiky z ASV, je teda pravda že jsem přes login 12233 ladil volnoběžnou dávku, ale jinak by se motor měl chovat normálně.
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Právě že jo, měl jsem je u kamaráda a mají těch 220 jak jsem psal.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Oba tlaky sú dobré ? Ja by som ich vybral a znova dal nastaviť a preskúšať, auto sa nemôže triasť a hodnoty sú celkom vysoké na rotačku aj keď nie je to moc výpovedná hodnota
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

ta hodnota vstřiků o rotačky je uplně nic neříkající.. nemá to žádný způsob jakým by to korekce měřilo, tak si jich ani nevšímej...při jakých podmínkách se ti to třepe?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

"Třepe se to" za jízdy proto, že to má málo paliva /strašně chudou směs/. Trysky se "spodním" otevíracím tlakem 220 barr jsou pro motory ASV /81 Kw/ a mají menší průměry otvorů než u motorů AHF /81 Kw/ nebo AGR /66 Kw/, které mají spodní otevírací tlak 190 barr. Na volnoběhu to běží dobře, neboť si to pohlídá ŘJ motoru přes "stabilizaci volnoběhu". Když je "výbuch" v některém válci slabší a nestačí roztáčet klikovou hřídel tak, aby motor udržel nastavené voln. otáčky, tak nařídí do tohoto válce vstřikovat větší množství a naopak. Těchto "opravných" dávek v bloku naměřených hodnot č. 13 je třeba si všímat, protože nepřímo ukazují, že je kolem určitého válce nějaký problém. Je to u toho válce, kde je opravná dávka vyšší než 2 mg/H. Výrobce udává toleranci +- 2mg/H. Snížená dávka /-x,xx/ následuje vždy po nějaké neúměrně vyšší dávce, když se kliková hřídel roztočí rychleji než by měla. Sečteme-li kladné a záporné opravné dávky, tak by měla vždy být výsledkem přibližně nula.
Proto bys udělal lépe, kdybys tam vrátil ty "větší" trysky. Nebo si tam ty novější nech a zkus zvýšit bohatost směsi úpravou volnoběžné dávky /snižovat číslo volnoběžné dávky/. Pokud to nebude stačit, tak bys musel přehrát i "soft" pro motor ASV. Pak by motor dosahoval i vyšší emisní normu /EHK 3/ namísto původní /EHK 2/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

si si fakt pomohol, z 0,185mm si dal 0,190mm trysky.
Ale ak si chcel byt eko friendly tak ti to vyslo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Opravdu je ŘJ schopna přidat dávku paliva pro jeden konkrétní válec? To ten nastavovač v čerpadle musí hodně rychle kmitat.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano, nastavovač množství paliva N-146 je schopen na volnoběhu vstříknout pro každý válec větší nebo menší množství paliva v závislosti na "opravné dávce". Při zvýšení otáček se však tato oprava zruší a všechny válce dostávají stejnou dávku dle "datového pole" v paměti ŘJ.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jaká je hodnota Mg/R?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

dle mých zkušenosti jde měnit vstriky bez větších problému stary AGR s AHF (AFN)

Ale novější ALH a ASV nefunguji dobře.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Pretoze maju ine kalibracne mapy.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Děkuji za vysvětlení a rady zvláště přispěvateli se jménem prka. Zní to logicky. Na volnoběh to opravdu běží pěkně, ale od cca 2tis/ot mi to připadá jako kdybych měl v háji vnitřní klouby poloos. Nechám vyčistit původní vstřiky a vrátím je zpět. ;)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

To už sa skôr oplatí tam dať nové špičky čím si trochu pomôžeš aj vo výkone ak dáš o niečo väčšie a budeš mať úplne nové trysky
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“