OCT 1 AGR - výměna vstřiků.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCT 1 AGR - výměna vstřiků.
Zdravím. Chtěl jsem udělat své oct AGR 66kW dobře a vyměnit vstřiky. Koupil jsem vstřiky z 81kW, Jsou vyzkoušené a dávají tlak 220. Při jízdě se ale motor divně třepe. Předvstřik za tepla je 51. Ale množství paliva na 1. vstřikovači je 0.76, na 2. je 0.90g, na 3. je mínus 1,26 a na 4. je 0,45G. Je to na volnoběh. Je to tak dobře? Musí se ještě něco někde nastavit. Na staré vstřiky byl chod motoru v pohodě, vyrovnaný. s Těma druhýma vstřikama je to na volnoběh taky dobrý, ale když jedu tak se motor divně chvěje.
Oba tlaky sú dobré ? Ja by som ich vybral a znova dal nastaviť a preskúšať, auto sa nemôže triasť a hodnoty sú celkom vysoké na rotačku aj keď nie je to moc výpovedná hodnota
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
"Třepe se to" za jízdy proto, že to má málo paliva /strašně chudou směs/. Trysky se "spodním" otevíracím tlakem 220 barr jsou pro motory ASV /81 Kw/ a mají menší průměry otvorů než u motorů AHF /81 Kw/ nebo AGR /66 Kw/, které mají spodní otevírací tlak 190 barr. Na volnoběhu to běží dobře, neboť si to pohlídá ŘJ motoru přes "stabilizaci volnoběhu". Když je "výbuch" v některém válci slabší a nestačí roztáčet klikovou hřídel tak, aby motor udržel nastavené voln. otáčky, tak nařídí do tohoto válce vstřikovat větší množství a naopak. Těchto "opravných" dávek v bloku naměřených hodnot č. 13 je třeba si všímat, protože nepřímo ukazují, že je kolem určitého válce nějaký problém. Je to u toho válce, kde je opravná dávka vyšší než 2 mg/H. Výrobce udává toleranci +- 2mg/H. Snížená dávka /-x,xx/ následuje vždy po nějaké neúměrně vyšší dávce, když se kliková hřídel roztočí rychleji než by měla. Sečteme-li kladné a záporné opravné dávky, tak by měla vždy být výsledkem přibližně nula.
Proto bys udělal lépe, kdybys tam vrátil ty "větší" trysky. Nebo si tam ty novější nech a zkus zvýšit bohatost směsi úpravou volnoběžné dávky /snižovat číslo volnoběžné dávky/. Pokud to nebude stačit, tak bys musel přehrát i "soft" pro motor ASV. Pak by motor dosahoval i vyšší emisní normu /EHK 3/ namísto původní /EHK 2/.
Proto bys udělal lépe, kdybys tam vrátil ty "větší" trysky. Nebo si tam ty novější nech a zkus zvýšit bohatost směsi úpravou volnoběžné dávky /snižovat číslo volnoběžné dávky/. Pokud to nebude stačit, tak bys musel přehrát i "soft" pro motor ASV. Pak by motor dosahoval i vyšší emisní normu /EHK 3/ namísto původní /EHK 2/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ano, nastavovač množství paliva N-146 je schopen na volnoběhu vstříknout pro každý válec větší nebo menší množství paliva v závislosti na "opravné dávce". Při zvýšení otáček se však tato oprava zruší a všechny válce dostávají stejnou dávku dle "datového pole" v paměti ŘJ.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip