Rozvody OIII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

machacek01
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 18 kvě 2010, 08:47
Bydliště: Poděbrady

Rozvody OIII

Příspěvek od machacek01 »

Ahoj mam dotaz, kdyz se meni rozvody O3 2.0 TDI 110kw je potreba odvzdusnit chladici soustavu. Mate nekdo postup jak se provadi odvzdusneni pres VAG? Diky za rady.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nedávno tu psal tuším huml 210 tisíc
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

210t ,ale vzhledem k provozu se interval zkracuje takže klidńě ve 180t není na škodu
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Presne ak, take delam ve 180tis.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pafka píše:210t ,ale vzhledem k provozu se interval zkracuje takže klidńě ve 180t není na škodu
moje autodata na tak mladé auta nedosáhnou, ted jezdí hodně fára když řeknu větší cenu tak přijíždí odtahovka, ale co jsem četl jednu debatu tak jak pášeš 180 a stejný novější 210 ;)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Nový tdi mají intertval 210000km a dřív to nikdo v autorizáku nedělá. 8)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ale on se ptal na odvzdušnění vodního okruhu. Nejlépe podtlakovým přípravkem, VAGem jdou pustit el. čerpadla (vodní IC, topení)ale odvzdušní se to časem i samo, chvíli to trvá.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
machacek01
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 18 kvě 2010, 08:47
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od machacek01 »

Dekuji, presne na to jsem se ptal a jediny ty jsi si asi precetl na co se ptam. Diky

Nahodou jak spustit el. cerpadla vagem nevis?
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

ja som robil rozvody v 215000km remeň bol v pohode len opačne nahodený v autorizaku v AT ked sa menila pumpa,a kladky boly tiež ešte v pohode a odvzdušnil som to tak klasika kurenie naplno na max na trojke 3000až 4000otačok podolieval som prebehnul takto a ok na druhy den trochu dolial a bolo.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

machacek01 píše:Nahodou jak spustit el. cerpadla vagem nevis?
das si motor a test akcných členov budu tam jednotlive cerpadla na vodný okruh tie si postupne pozapínas
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
machacek01
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 18 kvě 2010, 08:47
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od machacek01 »

Dily moc👍🏻
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já osobně jsem nikdy nic takového u VW nepotřeboval dodělal rozvody nalil kapalinu nastartoval, druhý den ráno projel případně dolil

prosimtě napiš jaké máš s OIII chlazení problémy :?
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Kamil-TDI píše:Nový tdi mají intertval 210000km a dřív to nikdo v autorizáku nedělá. 8)
Delame to zakaznikum ve 180tis bezne. Malokdo ceka az na 210tis.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

OIII má problém hlavně kvůli problémové chladící se silikátem v expanzce většinou je z chladící pěknej bordel a ten zasere celej okruh je na to přípis na proplach a a postup odvzdušnění protože paknto blbě topí nebo se něco může přehřát proto je to podtlakem lepší stejně jako u francouzů asi bylo vw u nich na školení.Pokud měním chladící už tam tu jejich nedávám a použiji chladící na starší model bez silikátu.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

červená je přeci bez silikátů a fosvátů ???? napiš to nějak přesně dík
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“