Ahoj mam dotaz, kdyz se meni rozvody O3 2.0 TDI 110kw je potreba odvzdusnit chladici soustavu. Mate nekdo postup jak se provadi odvzdusneni pres VAG? Diky za rady.
pafka píše:210t ,ale vzhledem k provozu se interval zkracuje takže klidńě ve 180t není na škodu
moje autodata na tak mladé auta nedosáhnou, ted jezdí hodně fára když řeknu větší cenu tak přijíždí odtahovka, ale co jsem četl jednu debatu tak jak pášeš 180 a stejný novější 210
Ale on se ptal na odvzdušnění vodního okruhu. Nejlépe podtlakovým přípravkem, VAGem jdou pustit el. čerpadla (vodní IC, topení)ale odvzdušní se to časem i samo, chvíli to trvá.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
ja som robil rozvody v 215000km remeň bol v pohode len opačne nahodený v autorizaku v AT ked sa menila pumpa,a kladky boly tiež ešte v pohode a odvzdušnil som to tak klasika kurenie naplno na max na trojke 3000až 4000otačok podolieval som prebehnul takto a ok na druhy den trochu dolial a bolo.
OIII má problém hlavně kvůli problémové chladící se silikátem v expanzce většinou je z chladící pěknej bordel a ten zasere celej okruh je na to přípis na proplach a a postup odvzdušnění protože paknto blbě topí nebo se něco může přehřát proto je to podtlakem lepší stejně jako u francouzů asi bylo vw u nich na školení.Pokud měním chladící už tam tu jejich nedávám a použiji chladící na starší model bez silikátu.