Rozvody OIII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

cervena G12 je bez silikatu a fialova G13 je se silikatama novsi auta
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

romane v tom se asi jen prase vyzná Typ D, G12 Červená, soli organických kyselin, triazoly, dusitany, fosfáty, aminy, silikáty, borax, výměnná lhůta 5 let a ještě před pár lety psali g12 a 11 je míchatelná

a ted pozor!!!!! další kokot co neměl co dělat tak ty kapaliny přejmenoval na K 11 K12 K13

tak už není gustav 12 ale kokot 12 (LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Hlavně je problém v tom, že ta kapalina ani omylem v těchto motorech nevydrží 5 let. Měňte to častěji. Díky vodnímu IC, chladiči spalin atd ta kapalina degraduje, dělá žmolky a ucpe topení, zablokuje clonku na vodní pumpě a je problém. Chce to měnit co 2-3 roky, říkal mi to kamarád, co dělá ve vývoji VW, že se s tím problémem potýkali u novějších motorů, ta novější auta mají polštářek s aditivy v nádobce tak vydrží dýl, ale není to jako dřív že vydrží 10 let.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

To by mě zajímalo co za kapalinu mám v Rapidu.
Mám už ten novější motor EA288 stejnej jako má O3 a kapalina je růžová vzhledově stejná jako je G12 co běžně dávám do aut.
Auto nemá žádný záznam že by se něco dělalo s vodní pumpou a ani hlavy šroubu na držáku motoru nenesou stopy manipulace.
Je možný, že by rapid i s novějším motorem dostal starší chladící kapalinu? Všiml jsem si toho i na fotkách motorových prostorů
ve straších číslech SM, kde je vidět, že rapidi i s novějším TDI nají kapalinu růžovou, ale O3 fialovou.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Bandaska je do černa a je tam napsáno mit silikate?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Buďte v klidu, G13 se nyní v koncernu na linkách od léta nahrazuje stabilnější G12/G12+ ;)

A Milošu, ten Tůj "kokot" s K to je výmysl Autokelly, aby si mohli nechat míchat podobný kapaliny jak koncernový G a ušetřili poplatky za užití značení ... :)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

geo píše:Bandaska je do černa a je tam napsáno mit silikate?
Ne je tam stejná expanzka jako třeba u dvojkový fabie nápis G13
Obrázek
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Rayx: znamená to tedy, že až budu dělat rozvody, tak tam můžu v klidu dát klasickou G12?
Teď je najeto 130 tkm a chladící kapalina je krásně čistá, tak pokud si o to vodní pumpa neřekne dřív, tak rozvody vyměním při nějakých 170 tkm.

Jinak co se týče plnění, tak už nějaký čas používám doma dělanou (z vývěvy brzd z P205) podtlakovou plničku na všechny auta co dělám.
Je s tím parádní práce, za studena a při stojící motoru se naplní prakticky celý chladící okruh, nemusí se číhat až otevře termostat aby se dolilo.
Ani po projetí auta už není většinou třeba nic dolít.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Nie G12, ale G12++ s VW TL 444 G.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jarda k tohle je bez silikátu v bance ta je ok.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Miloš ja to prcám . g11 modro/zelená , G12 červená,G13 fialová, Renault žltá , pežot citroen -oranžova viacej to neriešim medzi sebu nemiešam a nech mi polubia šos :P
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Aj tak väčšina aftermarket dodávateľov/prelievačov má v tom guláš takže nikto nikdy poriadne nevie čo je čo.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kluci O3 2015,CKFC - jakou tedy dat nemrzku kdyz se bude delat rozvod ?
Vyndat polstarek z bandasky,pokud to jde nebo to neresit a nalit nam tu inovovanou BASF nemrzku ?

Jde koupit vodni pumpa bez te clony ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Ja som dával BASF je to v pohode nerobí maglajz aj po dvoch rokoch čistá.
https://www.autodielyonline24.sk/znacie ... padlo.html Si vyber len kvalita no.Ale ja mam taku bez clony tiež myslím Meyle a neplače že bola lacnejšia ako origo.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Ja uz take daval Basf na kamosove. Tady jsem cetl prave o te pumpe bez clonitka.
Co rikate na conttitech sadu + hepu pumpa nebo dat origo ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“