FI HTP azq- nechytne

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

FI HTP azq- nechytne

Příspěvek od PeSko »

Ahoj,

situace FI http, normal včera dojela domu, ale dnes ráno už nechytla, starter točí jak divej ale nic, aŤ šlápnu na plyn nebo ne ani pokus o drbnutí. NApadla mi zapal.cívka ale to by snad chytlo aspoň na 2 ne? nějakej nápad-poradí někdo čím začít?
(v dom.podmínkách-nejsem mechoš ale mám alespoň vag a garáž)?
za každou radu díky
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

skočený rozvody?
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

Ahoj, toho se taky bojím po tom co čtu o AZQ ted tady všude, pichnul sem vecer na VAG a zadna chybe, zkusil sem poslech cerpadla u nadrze, po otevření dveří normal bzučí. Kamarád mechoš mi po tel poradil at shodím ty 2 kapkovity záslepky z boku a kouknu na vačky, jenže to pro mě znamenalo asi tak 2 hod sraní a nadávání ale nakonec se povedlo, a teď se obavam že se potvrzuje to co píše Huiml, ale můžete prosím někdo znalej kouknout na tyto 2 fotky jestli se to z toho da takhle jednoznačně říct? obě sou foceny na vodováhu na sted toho otvoru.
díky
Obrázek
Obrázek
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

dostaneš tie zarezy na vačkach aby boli obidve vo vodorovnej polohe?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

ROMEK píše:dostaneš tie zarezy na vačkach aby boli obidve vo vodorovnej polohe?
Ahoj,
jak jako obe do vodorovny, jako ted s tím mám zkusit ještě nějak hejbat? on jen rikal at shodim ty dve zátkya kouknu jestli sou stejně, jestli ne tak je to prej skočený a potkan, já se v tom bohužel vůbec nevyznám ale z prvního pohledu je mi jasný že stejně nejsou :(

jen nechápu proč se ty fotky nahráli vzhůru nohama ( ale to je asi jedno)
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

V první řadě je ale třeba zaaretovat kliku - kolíkem po demontáži snímače otáček kliky. Ale i tak to vypadá, že do roviny to nedostaneš.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

otoč klukovku aby si mal ktorýkolvek zarez na vačke vodorovne s hlavu a ten druhý musi byt tak isto vodorovne s hlavu jak bude trochu našikmo tak to je skočene
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud s tím netočil během focení, tak už teď je vidět, že je to skočený
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

netočil, takto sem vyfotil hned jak sem vyndal ty dvě zátky, pokud je to skočený(jakože tedy beru že je to téměř jistý) co to cca vyjde na opravu (jde mi jen o cenu dílů-ne práci) + je mi jasný že kámoš říkal že se musí nechat srovnat i hlava, ale co okolo bude vše potřeba/mrtvý
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

hlava dole nemusí nezrazi sa to. podla fotek to bude 2-3zuby . Nove kola retaz vodiace lišty napínač a asi olej aj filter by som spravil. material bude tak 4-5tis
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

Ok, moc děkuji všem, tu hlavu nechám na něm(kdo to bude dělat) mě tvrdil že to radši sudnává když je to potkan vždycky
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

Ok, moc děkuji všem, tu hlavu nechám na něm(kdo to bude dělat) mě tvrdil že to radši sudnává když je to potkan vždycky
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

před pár lety mi taky skočil rozvod, točilo to jak divé, jak potkan, udělali jsme rozvody a tlaky 2 3 2, majitel si to vzal /bývalý automechanik/ když jsem ho potkal asi za rok řekl,

byly oštípané válce že to nikdy neviděl a musel nechat udělat výbrus, pak naskočila komprese
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tak zaleži kolko zubu to skočilo. Co sem tu mel všetky skočene 1,2 tak to každa rozchodila. možno by bylo dobre podla najezdu ked to bude rozebrate tak preventivne spravit repas hlavy a nove voditka ventilu. ale to zaleži na tebje jaký je rozpočet
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

potkat se to umí, ale už jsem kolikrát řešil skočený a jen výměna řetězové sady a jezdilo to dál, vždycky je lepší to zkusit, jinak je to zbytečný vyhazování peněz
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“