FI HTP azq- nechytne

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

jj přesně to řekl i mechoš,musí se to rozhodit a uvidí se co všechno to vzalo s sebou, já tomu hovno rozumím tohle msuím nechat na něm,jen sem chtěl dopředu vědět co mě asi tak čeká , moc díky všem co se vyjádřili
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

PeSko píše:jj přesně to řekl i mechoš,musí se to rozhodit a uvidí se co všechno to vzalo s sebou
Jde o to, co tvůj mechoš myslí tím rozhodit, zda jen rozvod, nebo rovnou i hlavu, která může být to tvoje zbytečný vyhazování peněz ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]

Jde o to, co tvůj mechoš myslí tím rozhodit,

třeba má už zkušenosti, udělá rozvody a za měsíc se projeví popraskané ventily nebo nádechy vypáleného katu, kdy přijedeš domů v pohodě a následky druhý den mohou být tak fatální že po opravě rozvodů a hlavy je za tebou po 10 km dymovnice,
přiblížit se k vozidlu s avízem hromada technických problémů je vstup na tenký led ;)
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Pri AZQ tie nádychy z katu a popraskané ventili nie sú snád až tak aktuálne.
Pri 8V je to ale večšinou pravidlo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“