Nastavení vyvazovaciho hřídele 1.4tdi 55kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jenik 328
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 21 srp 2012, 00:13

Nastavení vyvazovaciho hřídele 1.4tdi 55kw

Příspěvek od Jenik 328 »

Zdravím píšu tady ad nezakládám nové téma,nevíte v jake poloze je ryska na vyřazovací hrideli,když dám první válec do horní uvrati?měnil sem pist a nechcou se mi rozebírat ještě i prsa.dekuji
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud máš jistotu žes nepohnul s řetízkem na klice tak je na vyvažováku ryska a na řetízku zlatavý článek já bych to ale neriskoval a rači ty prsa sdělal aby ti pak netřepalo celé auto
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 34#1249334

Ono taky stojí za to uvážit výměnu alespoň řetězu a kluzáků pokud už to má něco najeto a leze se do toho.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda-k píše:https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 34#1249334

Ono taky stojí za to uvážit výměnu alespoň řetězu a kluzáků pokud už to má něco najeto a leze se do toho.
jardo a už jsi někde četl že by ten celý bordel přeskočil a začalo třepat auto ?
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Pamatuju se, že na škoda foru někdo řešil třepání se motoru a byla oholená rozeta na vyvažovacím hřídeli.
Ostatní rozety byly OK, takže motor mazal a jezdil jen se hodně třepal. Tady na foru se taky před časem řešil přetrženej řetízek,
kdy se šprajcnul a motorem nešlo hnout. Druhej případ byl, že se řetěz přetrhl, ale motor jel dál, takže klika KO.

Nejvíc trpí ty plastový kluzáky. Při nějakých 250 tkm by podle mě stačilo vyměnit jen je a preventivně řetěz.
Tomu ale v těchto kilometrech skoro nic není. Při větším nájezdu, je vhodný ještě navíc vyměnit rozetu vyvažováku.
Je to vidět i na těch fotkách co jsem dal do toho vlákna v odkazu U tý s větším nájezdem je vidět znatelně větší opotřebení.
Ostatní rozety moc netrpí, ani to kuličkový ložisko ve vodící kladce nezískává vakl. Navíc rozeta kliky je už nějaký čas nedostupná.
To je mj. důvod proč je při zmíněných kilometrech vhodný výměnu udělat, protože při selhání i když se motor vypne včas se tato rozeta poškodí a motor je tím na vyhození.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda-k"] jardo já osobně si myslím že ten vyvažovák oproti jiným motorúm je fakt kvicht a nepatrné pootočení vyvolá třes, ale zkušenosti stím nemám jen optické ;)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Viděl jsem video chodu motoru s tou oholenou rozetou a ten motor na volnoběh lítal v silenblocích.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“