U 1,8 tsi výbrus
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 15 bře 2010, 21:33
U 1,8 tsi výbrus
jde udělat výbrus válců u 1,8 tsi CDAA r.v. 2010, je už na valcích ten nástrik nebo jak to je? díky
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: U 1,8 tsi výbrus
co to je ten nástřik? já ho dělám v šest ráno výbrus zatím není potřeba mazání OKzdenda1177 píše:jde udělat výbrus válců u 1,8 tsi CDAA r.v. 2010, je už na valcích ten nástrik nebo jak to je? díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 15 bře 2010, 21:33
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 15 bře 2010, 21:33
piston 40 251 600
cylinder diameter (Ø) 82.51 mm
EAN 4028977685996
piston 40 251 610
Cylinder diameter (Ø) 82.76 mm
EAN 4028977686009
piston 40 251 620
Cylinder diameter (Ø) 83.01 mm
EAN 4028977686016
EA888 motory
Engine block - Cast iron cylinder crankcase
The cylinder crankcase has a closed-deck configuration and is made of cast iron (GJL 250).
GJL 250 - designation according to current standard. The earlier designation was GG 25.
The cylinder liners are finished in a three-stage fluid jet honing process.
Konečné obrábění pracovní plochy válců je prováděno třístupňovým kapalinovým honováním. Použitím této metody je zkrácena doba záběhu motoru a rovněž snížena spotřeba oleje.
Ale je třeba to dobře posoudit a prohlídnout, proměřit, ono jít rovnou do výbrusu je někdy u "specialistů" horší, než to nedělat
cylinder diameter (Ø) 82.51 mm
EAN 4028977685996
piston 40 251 610
Cylinder diameter (Ø) 82.76 mm
EAN 4028977686009
piston 40 251 620
Cylinder diameter (Ø) 83.01 mm
EAN 4028977686016
EA888 motory
Engine block - Cast iron cylinder crankcase
The cylinder crankcase has a closed-deck configuration and is made of cast iron (GJL 250).
GJL 250 - designation according to current standard. The earlier designation was GG 25.
The cylinder liners are finished in a three-stage fluid jet honing process.
Konečné obrábění pracovní plochy válců je prováděno třístupňovým kapalinovým honováním. Použitím této metody je zkrácena doba záběhu motoru a rovněž snížena spotřeba oleje.
Ale je třeba to dobře posoudit a prohlídnout, proměřit, ono jít rovnou do výbrusu je někdy u "specialistů" horší, než to nedělat
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ahaJarda S. píše:ne, válec se pokoví a vybrousí na původní rozměr
mám jen jednu zkušenost hatz jednoválec strašně smrděl, tak jsem zavezl na výbrus do šardic, padalík, borec se podíval a že píst je drahý uděláme nikasil ale trvá to měsíc, já ok, je to tak 12 let motor furt super platil jsem tehdy tak 1500 max, vemu kliku dekompres zatočím a