U 1,8 tsi výbrus

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zdenda1177
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 15 bře 2010, 21:33

U 1,8 tsi výbrus

Příspěvek od zdenda1177 »

jde udělat výbrus válců u 1,8 tsi CDAA r.v. 2010, je už na valcích ten nástrik nebo jak to je? díky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: U 1,8 tsi výbrus

Příspěvek od slovacek.milos »

zdenda1177 píše:jde udělat výbrus válců u 1,8 tsi CDAA r.v. 2010, je už na valcích ten nástrik nebo jak to je? díky
co to je ten nástřik? :? ;) já ho dělám v šest ráno výbrus zatím není potřeba ;) mazání OK ;)
zdenda1177
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 15 bře 2010, 21:33

Příspěvek od zdenda1177 »

no jak nanášej vrstvu čehosi na válce jestli to už bylo na tomto sráči
zdenda1177
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 15 bře 2010, 21:33

Příspěvek od zdenda1177 »

právě že mě v motorárne nutěj do výbrusu ale je fakt že ten motor jezdil hodne dlouho se spotrebou litr na 300km
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

1.8 TSi má nikasil, tam s výbrusom moc neuspeješ, jedine druhý blok alebo úprava na suché vložky
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

piston 40 251 600
cylinder diameter (Ø) 82.51 mm
EAN 4028977685996

piston 40 251 610
Cylinder diameter (Ø) 82.76 mm
EAN 4028977686009

piston 40 251 620
Cylinder diameter (Ø) 83.01 mm
EAN 4028977686016

EA888 motory
Engine block - Cast iron cylinder crankcase
The cylinder crankcase has a closed-deck configuration and is made of cast iron (GJL 250).
GJL 250 - designation according to current standard. The earlier designation was GG 25.
The cylinder liners are finished in a three-stage fluid jet honing process.

Konečné obrábění pracovní plochy válců je prováděno třístupňovým kapalinovým honováním. Použitím této metody je zkrácena doba záběhu motoru a rovněž snížena spotřeba oleje.

Ale je třeba to dobře posoudit a prohlídnout, proměřit, ono jít rovnou do výbrusu je někdy u "specialistů" horší, než to nedělat ;)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No len či tá vrstva nebude popraskaná, hlavu už dole máte?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Marek001 píše:1.8 TSi má nikasil, tam s výbrusom moc neuspeješ, jedine druhý blok alebo úprava na suché vložky
u motorek se nikasil obnovuje, u auta to nejde ?
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano dá sa všetko, ale oprava na suchú vložku má najlepší predpoklad životnosti, rád sa nechám poučiť ak sa mýlim
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda S. píše: u motorek se nikasil obnovuje, u auta to nejde ?
u motorky se dává nikasil na píst a vložka se brousí né?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ne, válec se pokoví a vybrousí na původní rozměr ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda S. píše:ne, válec se pokoví a vybrousí na původní rozměr ;)
aha
mám jen jednu zkušenost hatz jednoválec strašně smrděl, tak jsem zavezl na výbrus do šardic, padalík, borec se podíval a že píst je drahý uděláme nikasil ale trvá to měsíc, já ok, je to tak 12 let motor furt super platil jsem tehdy tak 1500 max, vemu kliku dekompres zatočím a ;)
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Nikasil se nejvíce řeší u krosek a vím že i tam s tím kluci mívají problémy. Loupe se to praská to. Kdysi jsem dělal pár motorů na na Grizzlyně kde je taky nikasil a aději jsem to nechal vyvložkovat ocelovýma vložkama a jezdí to dodnes.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Kolik to stoji na to 1.8 ?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nikasil nebo suchý vložky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“