Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Ahoj,
řeším množství oleje do této převodovky. Auto je passat CC 1,8 TSI 118kw, r.v. 2009, motor BZB.
Pro Superb II je v dílenské příručce pro převodovku KVT uvedeno množství na výměnu 1,9l. Z autorizáku mi napsali 2,1l, ale tam to bývaji mnohdy fakt "koumáci" Pan Sixta, ktery staví zavodní převodovky, děla repasy převodovek apod, tak ten mi psal 2,2litru. Tak teď na co se spolehnout.
Dokázal by někdo spolehlivě poradit? Resp. nemá někdo dílenskou příručku pro tohle auto a motorizaci?
Olej by měl mít normu G 052 512 A2, resp. nově G 055 512 A2.
díky, Jarda
řeším množství oleje do této převodovky. Auto je passat CC 1,8 TSI 118kw, r.v. 2009, motor BZB.
Pro Superb II je v dílenské příručce pro převodovku KVT uvedeno množství na výměnu 1,9l. Z autorizáku mi napsali 2,1l, ale tam to bývaji mnohdy fakt "koumáci" Pan Sixta, ktery staví zavodní převodovky, děla repasy převodovek apod, tak ten mi psal 2,2litru. Tak teď na co se spolehnout.
Dokázal by někdo spolehlivě poradit? Resp. nemá někdo dílenskou příručku pro tohle auto a motorizaci?
Olej by měl mít normu G 052 512 A2, resp. nově G 055 512 A2.
díky, Jarda
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak pokud vlétě vyjedeš máš v kolech 2.1 tak se ti zvedne tlak na 2.3 tlak odpustíš a ráno ho tam zas dopumpuješ, prostě podle tabulek tam musí být správný tlak, tak to dělal můj tata byl puntičkář furt pumpoval kola aby tam byl správný tlak, byl ekonomický náměstek motor přikrýval dekou aby neprochladl
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice