Ahoj kluci (a holky),
tím že cena B8 postupně klesá a zároveň se mi to auto líbí snad víc a víc, tak bych se rád dozvěděl, jaké jsou možnosti zvýšení výkonu.
Kdybych Passata kupoval, tak bych kvůli nájezdu chtěl TDI, jenže:
- 110kW verze je mi trošku málo
- 140kW má (pro mě zbytečně) močovinu
- 176kW už se bojím složitosti BI-TDI a 4motion (navíc jsou dost drahé)
Od Passata bych chtěl aby uměl jet jako 110kW Golf, který jede pocitově velmi dobře. Nevím ale, jestli se mám bát úprav.
Jednak mi trochu nedá spát, že u starších chipnutých aut to skoro všem zakouřilo... Dneska se kouř zachytí v DPF a vlastně se jako běžný řidič ani nedozvím že je něco nastaveno špatně (nebo se stav nějaké komponenty zhoršuje). Tím že budu jezdit kdoví kde (mimo ČR) tak si nějaké DPF OFF nebo EGR OFF nedovolím.
Druhá věc co mě straší je životnost komponent - kamarád si nechal chipnout stejného golfa asi na 145kW - jede to úžasně, ale už řešil spojku, turbo, EGR, dvojhmotu a teď to ve 200k km vypadá na DPF a možná k tomu vstřiky nebo něco co tomu DPF dává zabrat.
Co bych měl prosím vybrat za motorizaci (+ případnou úpravu ???) aby to trochu jelo a zároveň auto mělo co nejméně složitostí?
Passat 2.0 TDI EURO 6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Passat 2.0 TDI EURO 6
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Když se podívám na Oktávku EURO 3 tak vnitřek koncovky výfuku je černý. Když se podívám na Golfíka, který je EURO 6, tak koncovky výfuku vypadají jak nerezová trubka. Jak si to mám jinak vysvětlit než DPFkem?roman1648 píše:Kouř se zachytí v DPF jo, tak to slyším poprvé
Neznamená že když má auto DPF tak si občas černě nezahulí, kor když tím někdo jezdí kadlakadla a pak tomu druhej dá kakao
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Zober 110kw a daj to niekomu rozumnému upraviť ak z toho budeš mať 125kw čo budeš úplne hezproblémov je si myslím už slušné vozenie a neviem u koho to dával čipovať tvoj kamarát ale ak to máš dobre spravené tak ti to musí vydržať to isté ako séria
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Mohu doporučit 110 kW, tento motor je asi nejméně problémový (bez močoviny) a běžně má vyšší výkon. ECU lze upravit až na 138 kW, což už je celkem dostačující, viz.: https://www.dp-race.com/shop/volkswagen ... version-5/ Tato ECU je již celkem sofostikovaná na úpravu a rozhodně doporučujeme obezřetně vybírat úpravce ať nedopadnete jako Váš kamarád s nekorektní úpravou.
140 kW verze má často nižší výkon, problém s předehřevem močoviny, tupější spodní spektrum ot. Obecně lze ale po 200 Tkm očekávat vyšší servis u TDI-CR obecně.
140 kW verze má často nižší výkon, problém s předehřevem močoviny, tupější spodní spektrum ot. Obecně lze ale po 200 Tkm očekávat vyšší servis u TDI-CR obecně.