Nekde jsem cetl, ze pro motor CR neni dobre predek uplne ucpat clonama, ze se v urcitiych castech pak nebezpecne zvysuje teplota, nevim uz jestli kvuli dpf, nebo to nedela dobre turbu. Jak to doopravdy je? Diky
Taky si myslim. Na jednom foru me jeden odbornik ala mechos z autorizaku co ho tam maji za modlu tvrdi ze je to dobra vec ta clona.... u auta ktery ma navic z vyroby webasto
Zrovna ted resim na Mondeu neco podobneho.
To ma zaluzije pred chladicem ovladane servomotorem.
Tam je to prave kvuli rychlemu ohrati motoru.
Ale ridi si to jednotka motoru a podle teploty si
to sama ovlada, tam to dava smysl.
Ano to je pravda, ale ne u tohodle
Zaluzie tam nejsou a servo visi na dratech
IDS vidim, ze v momente kdyz naskoci chyba
zaluzii tak se rozbehnou ventilatory.
Vymazu, zastavi se, servo si udela naprazdno koncove polohy
skoci zavada a sahy na plny pecky
anydraj píše:Ano to je pravda, ale ne u tohodle
Zaluzie tam nejsou a servo visi na dratech
IDS vidim, ze v momente kdyz naskoci chyba
zaluzii tak se rozbehnou ventilatory.
Vymazu, zastavi se, servo si udela naprazdno koncove polohy
skoci zavada a sahy na plny pecky
U některých automobilek bych logiku moc nehledal...viz P-308, vynechání zap. zpusobí DTC a snížení ref. napětí na teplotním čidle na 3.5v a sahary naplno...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D