Common rail a zimni clona

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Common rail a zimni clona

Příspěvek od Red Devil »

Nekde jsem cetl, ze pro motor CR neni dobre predek uplne ucpat clonama, ze se v urcitiych castech pak nebezpecne zvysuje teplota, nevim uz jestli kvuli dpf, nebo to nedela dobre turbu. Jak to doopravdy je? Diky
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

no pokial ma clonku na vodnej pumpe tak určite cely neprekrívat
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

To asi jeste nema, ja mam touran 2012 CFHC, tam jeste asi neni ne
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Common rail a zimni clona

Příspěvek od slovacek.milos »

Red Devil píše: Jak to doopravdy je? Diky
třeba je to tak že se ti motor vzimě ohřeje za 10.000 m a když celý chlačič utěsníš clonou tak se motor ohřeje za 9.970 metrů ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já bych nic nezakrýval na novějších autech,už kvůli DPF a tomu jak žne při regeneraci apod... :roll:
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Ja nekde prave cetl ze to je nebezpecny. Nechci zakryvat ja. Jen hledam dukaz pro nekoho ze nema pravdu.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Pokud zacne regenerace a ty odstavis auto, pusti se ventilatory, aby
to dochladilo FAP.
Uz jen proto nezakryvat.
To mozna melo smysl u starych aut.
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Taky si myslim. Na jednom foru me jeden odbornik ala mechos z autorizaku co ho tam maji za modlu tvrdi ze je to dobra vec ta clona.... u auta ktery ma navic z vyroby webasto
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Zrovna ted resim na Mondeu neco podobneho.
To ma zaluzije pred chladicem ovladane servomotorem.
Tam je to prave kvuli rychlemu ohrati motoru.
Ale ridi si to jednotka motoru a podle teploty si
to sama ovlada, tam to dava smysl.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, a je to věčně vytelený a kvůli tomu pak nespouští regenerace atd...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Regenerace a porad bezi ventilator
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jenže důvod proč se spustí ventilátor a další spotřebiče je zvýšení zátěže motoru, aby se snáze dosáhlo potřebné teploty DPF.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Ano to je pravda, ale ne u tohodle
Zaluzie tam nejsou a servo visi na dratech
IDS vidim, ze v momente kdyz naskoci chyba
zaluzii tak se rozbehnou ventilatory.
Vymazu, zastavi se, servo si udela naprazdno koncove polohy
skoci zavada a sahy na plny pecky
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

anydraj píše:Ano to je pravda, ale ne u tohodle
Zaluzie tam nejsou a servo visi na dratech
IDS vidim, ze v momente kdyz naskoci chyba
zaluzii tak se rozbehnou ventilatory.
Vymazu, zastavi se, servo si udela naprazdno koncove polohy
skoci zavada a sahy na plny pecky
U některých automobilek bych logiku moc nehledal...viz P-308, vynechání zap. zpusobí DTC a snížení ref. napětí na teplotním čidle na 3.5v a sahary naplno... (crazy)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To ano, keď spomínaš P308 a pod. tak aj vyťahaná reťaz na VTI spôsobí že vetráky bežia stále
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“