Emisna - nevyhovuje

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

tak logicky míň paliva, chudší směs, míň kouře ne ? OMV je sračka, nemáš poblíž eurooil nebo Benzinu ? Leješ vif ?
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Na Benzinu jsem jezdil do teď, ale před emisema jsem přešel na OMW Max motion v domění, že by to mohlo pomoci emisím protože údajně neobsahuje měřo. Vif leju pokaždé od chvíle co to auto mám.
No prozkoumal jsem ten protokol z emisí a problém nebyl kouřivost, ta byla naprosto v pohodě, ale problém byl rozptyl kouřivosti který nesmí být větší jak 0,25 což jsem na předloňském protokolu nenašel, takže asi nějaká super novinka.
Kouřivost jsem měl převážně kolem 0,22 ale vždy alespoň v jednom z pokusů vyletěla výš a nebo byla nižší a test byl neuspěšný.
Takže mi tam motor trápil celkem dlouho než ho ten systém pustil.
Tak jako tak, ne cestě ke mě by měli být zánovní vstřikovače, takže jakmile dorazí tak půjdou do motoru a uvidíme zda se to zlepší. No a možná tam vrazím i originální vačku, abych měl už klid.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli máš kouřivost 0,22 tak to je pěkná hodnota a co se týče rozpylu, ono stačí, že se utrhne saze a je to...
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Kolik tě ten Golf už stál? Stojí to ještě vůbec za to? Neber to jako rejpání ale když čtu co tam měníš a pořád problémy... Vím že čim novější auto tak víc to jde do sraček, takže si člověk moc nevybere.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

No ono to z toho co tu píši to může budit dojem, že s tím mám stále nějaké problémy, ale to auto stále jezdí, celých 10 roků a to denně co jej mám a většinu věcí jsem měnil jen proto, že jsem mohl nebo chtěl.
Jde oto, že když mám v háji vačku , tak nečekám až mi prodře i hydroštely, vypadne ventil a zadře motor, opravu provedu hned a když přitom zjistím že mám vymačakné sedla vstřikovačů, tak to vyřeším zrepasovanou hlavou a opět co nejdřív a né až mi auto přestane startovat. Takže je docela možný, že kdybych do toho nevrtal, tak by to auto ještě nějak jezdilo, ale já potřebuji aby nejezdilo nějak ale na 100%, vozí mě do práce.
Popravdě jediná oprava kterou jsem na motoru dělal 2x byla vačka a to z důvodů špatného mazání, podle všeho zapečený olej někde ve vedení do hlavy. Nyní se zdá že je vše v cajku, ale možná byl problém i ten že první opravy na mém autě dělali automechanici kterým to bylo u zadku jak dobře svojí práci udělají. Co si auto spravuji sám, tak žádné větší problémy nemám, až na tu neoriginální vačku a vstřiky které už to asi mají za sebou, což ale není divu, protože netuším kolik to auto má doopravdy najeto a jak se první majitel staral co jej měl předemnou, ale vzhledem ke stavu auta při koupi asi moc ne. A konečně ta "originální" vodní pumpa, ale to už je holt smůla, stejně jako ten přetržený řetěz olejového čerpadla. To ale souviselo s opravama které dělali zaplacení mechanici, já už jen odstraňoval následky.
Ale je pravda, že spoustu věcí se na autě dělat nemuselo, ale já chtěl.
Peněz to nebylo málo, ale vím že základ je slušnej a ještě něco vydrží, což se u těch novějších aut už říci nedá.
Konečně na STK byla jen jediná závada a to prasklina v čelním skle od kamínku, neřeším jí protože je na straně spolujezdce, ale technik to tam asi napsat musel.
U auta jsem být nemohl, takže ani osobní sympatie tu nemohli hrát roli a technika neznám.
Ale já jsem trochu zvláštní případ, do každého auta co jsem měl jsem narval nesmysl, jen proto, aby se mi s ním jedzilo trochu lépe a bylo dle mých představ. Je to konečně levnější a rychlejší cesta než šetřit na mé vysněné auto, které v základu stojí kolem 6 000 000,- Kč a nedělají jej v naftě. :D
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tomas.cz píše:Jestli máš kouřivost 0,22 tak to je pěkná hodnota a co se týče rozpylu, ono stačí, že se utrhne saze a je to...
První díl výfuku včetně katu a druhý díl (ta trubka) jsou nový, ale konec je stále originální, takže tam už bude asi spousta sazí. Asi před další STK koupím i ten koncový díl.
Jinak hodnota 0,22 je průměr.
Konečně aby se neutrhla při skoro 5000 ot/min, z těch vibrací a řevu se mi třáslo i sádlo na břiše a to jsem stál metr od auta. :D
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Kámo, VW je ten problém.

Takhle vypadá auto, který jezdí na VIF:

Obrázek
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Wobe, takhle vypadá protokol každého auta s funkčním DPF, na co jezdíš je úplně jedno.
A pokud chcete snížit kouřivost u aut bez DPF, kupte ideálně bionaftu, protože Meřo v naftě kouřivost snižuje a to dost výrazně.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak přej zase posunuli tu novou metodiku měření emisí, mělo to bejt od července a poslední info je, že od 1.1 2022 natvrdo, to tady bude nabulíno jak lidi vylítaj ;)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

MirekX píše:Wobe, takhle vypadá protokol každého auta s funkčním DPF, na co jezdíš je úplně jedno.
A pokud chcete snížit kouřivost u aut bez DPF, kupte ideálně bionaftu, protože Meřo v naftě kouřivost snižuje a to dost výrazně.
Nemám DPF, jahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahaahhahahahahhahahahaahahahahhahahahahahahahahaaaaaa (rofl) (rofl) (LOL) (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (LOL) (LOL) (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

fekálek píše:Tak přej zase posunuli tu novou metodiku měření emisí, mělo to bejt od července a poslední info je, že od 1.1 2022 natvrdo, to tady bude nabulíno jak lidi vylítaj ;)
Jojo, novinkou bude tlaková sonda, aby se zamezilo možnosti měření mimo výfuk vozu jen imitací kouře filmem.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

WOB píše:Kámo, VW je ten problém.

Takhle vypadá auto, který jezdí na VIF:
ono je to taky o tom kdo a jak to měří (hm) mě třeba emise nevycházeli když skákal po plynu jak opičák, ale pak když přidal volněj jako člověk tak už to bylo v limitu (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Takže tím, že jsem vyjezdil asi 5 plných nádrží OMW Max Motion, jsem si spíš uškodil, než pomohl. Měl jsem zato, že měřo je právě pro emise problém a proto jsem volil naftu kde by být nemělo.
VIF leju co to auto mám, takže tady bych problém taky nehledal.
Každopádně jsem se praštil přes kapsu a koupil zánovní vstřiky od Funa, takže už čekám jen na objednané šrouby a vrhnu se do výměny a nejspíš to spojím i s výměnou vačky za originál místo Kolbenschmidtu který tam je a uvidím zda to něčemu pomohlo.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

hodne u toho dieselu pomožu repasovat vstreky špice+jehly ta dýmyvost sa zlepší ked nejsu problemy inde
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

WOB píše:
MirekX píše:Wobe, takhle vypadá protokol každého auta s funkčním DPF, na co jezdíš je úplně jedno.
A pokud chcete snížit kouřivost u aut bez DPF, kupte ideálně bionaftu, protože Meřo v naftě kouřivost snižuje a to dost výrazně.
Nemám DPF, jahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahaahhahahahahhahahahaahahahahhahahahahahahahahaaaaaa (rofl) (rofl) (LOL) (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (LOL) (LOL) (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Jé Wobe promiň, já se překouknul, tobě naměřili kouřivost 0,4, což je hodnota asi normální pro starý motory bez DPF, ale rozptyl hodnot máš 0,00 což je skoro blbost u kouřivosti 0,40 5x za sebou se na setinu trefit. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“