Emisna - nevyhovuje

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co jsi stím podělal že ti to co spadlo a hc vylezlo ?

čiže kyslík to podľa mňa nemôže prosivat. to právě prozradí ta hadra
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Dal bych tomu delší svižnou jízdu, podle mě je jen bordel v KATu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

slovacek.milos píše:a co jsi stím podělal že ti to co spadlo a hc vylezlo ?
čiže kyslík to podľa mňa nemôže prosivat. to právě prozradí ta hadra
technik, ktory sa to snazil dostat do tolerancie.


nie je moznost cez VAG nejako znizit davku paliva? Ta zmes bude bohata pretoze aj z vyfuku je citit benzin o nieco viac.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Podle hodnoty lambda v protokolu směs bohatá není. Buď je katalyzátor znečištěný a je třeba ho delší svižnou jízdou vyčistit, anebo má sníženou účinnost, a pak jedině jeho výměna.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

sviecky menene mesiac do zadu
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15

Příspěvek od matus »

preco je teplota 17 stup. nebol studeny ?!?
.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

motor bol teply, neviem preto mu tam vypisalo takuto hodnotu
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Sonda teploty byla na zdi a ne v motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

marek takze odporucas este vycistit resp. vymenit kat?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jjuriss píše:motor bol teply, neviem preto mu tam vypisalo takuto hodnotu
radit je velmi obtížné, zkouší se právě ta hadra můžeš mít prasklý svod že to není vidět, pak to HC tato blbá hlava má zalité gufírka olejem a když trochu propouští exhalace se zvyšujou,

známý mi popisoval tvůj problém má stanici EK ,1.6 AEE kokta vyhozená v sk, vyměnili všechno gufírka, olej svíčky, kat z vrakecu, stále se přibližovali k hranici, nakonec přivařili ještě kat co tam původně byl a hodnoty sdvouma katama se dostali do tolerance a autoprošlo ve skalici, SK, jenže on má měřící stanici tak to může skoušet ty jak blb musíš chodit platit a dávát do depozita, a jen platíš, :roll:
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

ved prave skusat to omyl pokus by bolo casovo a financne narocne, kedze to nemam kde testovat... test s hadrou myslis tak ze upchat vyfuk a sledovat ci to niekde pre lambou nebude fucat,resp najt miesto kde to moze prisavat??... inak prisavanie oleja cez guferka co je v tomto pripade dost pravdepodobne ma na emisie tiez vplyv? dat druhy kat za 70€ /ak by clovek mal itotu ze to je tym/ by nebol problem ale pokial by to hodnoty nezlepsilo tak zbytocne vyhodene penaize...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud na výfuku není netěsnost, je to jednoznačně KATem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jjuriss píše: test s hadrou myslis tak ze upchat vyfuk a sledovat ci to niekde
jsem ti to psal už při prvním měření když tě ten technik vyhodí ničeho se nedopustí

klekneš k výfuku ucpeš hadrou výfuk i s pichlou sondou a když se hodnoty dostanou do normálu tak přisává, to ti řekne ten technik podle měření, když se nic nezmění , pak už víš co ti radí marek 77, ale i tak koupíš za litr kat přes slunce krásný máš na emeisích 0.33 přijedeš podruhé a O.6 říkám su blb asi porek ve svaru ucpaný výfuk jarová voda na svaru a nic :roll: jednou se mi to už stalo :(
mirsi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 18 říj 2015, 19:43

Příspěvek od mirsi »

Budes musiet vymenit katalyzator.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

Na nete som nasiel ze EURO2 je od 1996 EURO3 od 2000. Kedze auto je RV 1997 vybrat novy kat normy Euro 2?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“