 |
|
 |
Zaslal: st prosinec 25, 2019 12:02 pm |
|
|
Tomas.cz |
Aktivista |
|
 |
Založen: 6.4.2006 |
Příspěvky: 13604 |
Bydliště: Praha |
|
|
 |
 |
 |
|
Euro 3 by mělo už kontrolní lambda sondu za katalyzátorem a s velkou pravděpodobností by na sebe systém sám prásknul, že má kat nízkou účinnost.
Jinak nechci šířit reklamu ani bludy, ale třeba na Fabii 1.4MPi mi systém vzal univerzální Euro 4 katalyzátor z ACI a i emisně v pořádku, naopak jeden zákazník mi donesl vlastní uni kat Bosal, byť jsme ho upozorňoval že dle mě systém bude nespokojen ( neb jsem si zjistil, že se jedná o katalyzáro Euro 2) tak trval na montáži a přesně jak jsem čekal, kontrolka mu svítí stále... |
|
|
|
|
 | |  |
Zaslal: so prosinec 28, 2019 6:07 pm |
|
|
slovacek.milos |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 23.12.2007 |
Příspěvky: 31152 |
Bydliště: Strážnice |
|
|
 |
 |
 |
|
[quote="Tomas.cz"]]
tome připočítej k tomu i omlazování aut které dělá sám státní aparát za úplatky, našel jsem i auto o čtyři roky mladší,
vytvoří se systém měření bez zásahu šlověka což je blbost, kolaps tabluky na MDS, doplnkový test při měření kdy vše OK a doplnkový nevyhovuje, nebo absence OBD II a se systém launch nefachčí žádné středisko ME, to je kolikrát na poblití jednou za dva roky válčit s naším státem řidičák ti dají na pět let z deseti, zbroják na deset let, připadám si jak kokot naštěstí jsem zažil socialismus ten mě zocelil  |
|
|
|
|
 | |  |
Zaslal: po květen 11, 2020 6:57 pm |
|
|
RAPIDmen |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.11.2013 |
Příspěvky: 315 |
Bydliště: Slovensko |
|
|
 |
 |
 |
|
Ahojte.troška to tu obnovim dnes som neprešiel EK na bmw e36 compacte rok 1999 ( M43B19) motor ma 10 tisic km po celkovom repase :kružky,hlava,rozvody ,všetky ložiska ,naplne.filtre ...ale k teme mal som vysoke CO ale len v otačkach inak hodnota lambda vyhovovala 1,010 uplne v ppohode, HC tiež velmi pekne ale CO v otačkach norma je 0,30 ja som mal 0,49...na volnobehu CO dobre bolo všetky grafy v zelenom poli ,,pri otačkach poletelo CO nad hranicu ..Volake napady pozriet ešte faloš či neprisava pred prvu lambdou ma to dve lambdy pred katikom a za katikom čiže asi ako som sa tu dočital EURO 3. ( prva lambda bola menena už davno tiež za Bosch ale čislo sa nezhodovalo.) to som menil ja a kat je tam prevareni neni to original čiže asi niekto predomnou stym už mal patalie..Dakujem za Vaše postrehy (ešte km 304tis to ma to auto) |
|
Naposledy upravil RAPIDmen dne út květen 12, 2020 7:08 pm, celkově upraveno 4 krát. _________________ BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: po květen 11, 2020 7:10 pm |
|
|
ROMEK |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 3.4.2006 |
Příspěvky: 4619 |
Bydliště: SK Záhorie |
|
|
 |
 |
 |
|
Ked si mal hodnotu Lamda 1,01 tak falešný vzduch nebude. Na analizatore je vidiet hodnota kyslíka vo výfukopvých plynoch v %. Podla mňa vadný kat.
Je tam origiál alebo druhovýroba? |
|
_________________ VW Golf Variant 1,9Tdi AJM Highline 6q, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE |
|
|
|
Zaslal: po květen 11, 2020 7:14 pm |
|
|
RAPIDmen |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.11.2013 |
Příspěvky: 315 |
Bydliště: Slovensko |
|
|
 |
 |
 |
|
Vdaka za odpoved,,,dam sem aj protokol len telefon sa mi ešte vozi aute, teraz som na PC....nie neni tam originalny kat to už vzhladovo vidim hned že neni to original. |
|
_________________ BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo |
|
|
|
Zaslal: po květen 11, 2020 7:54 pm |
|
|
RAPIDmen |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.11.2013 |
Příspěvky: 315 |
Bydliště: Slovensko |
|
|
 |
 |
 |
|
pridavam Protokol |
|
_________________ BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo |
|
|
|
Zaslal: po květen 11, 2020 8:23 pm |
|
|
slovacek.milos |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 23.12.2007 |
Příspěvky: 31152 |
Bydliště: Strážnice |
|
|
 |
 |
 |
|
[quote="RAPIDmen"]Vdaka za odpoved,,,dam sem aj protokol
na tvou nemoc je poměrně jednoduchý lék, když tě technik vyhodí na 0.49 tak ho přemluv ještě na jedno měření, ucpi výfuk hadrou a pokud se změní hodnota na O.21 tak víš že je dírečka ve výfuku, na volnoběh to nevadí, ale jak se zvedne ve výfuku tah tak začne přisávat kyslík, a to ti řekne ta hadra
v případě že zacpeš výfuk a emise budou zas 0.49 tak je díra v katu, nový kat umí srazit co min o O.3 + ?
 |
|
|
|
|
Zaslal: út květen 12, 2020 4:01 am |
|
|
Marek77 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 5.2.2007 |
Příspěvky: 9642 |
Bydliště: Vysočina |
|
|
 |
 |
 |
|
Hlavně se bavíme o CO, ne o CO2 - to je úplně jiný plyn. |
|
_________________ GrandScénic II 1,6i 82kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014) |
|
|
|
Zaslal: ne květen 24, 2020 10:21 am |
|
|
RAPIDmen |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.11.2013 |
Příspěvky: 315 |
Bydliště: Slovensko |
|
|
 |
 |
 |
|
Kamarat bol zrovna na EK stym istim modelom auta čo mam ja neurobil tiež ( technik mu povedal že ma volade netesnost vyfuku prikladam graf  |
|
_________________ BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo |
|
|
|
Zaslal: ne květen 24, 2020 12:08 pm |
|
|
slovacek.milos |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 23.12.2007 |
Příspěvky: 31152 |
Bydliště: Strážnice |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Zaslal: ne květen 24, 2020 12:28 pm |
|
|
adrian_B |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 29.10.2008 |
Příspěvky: 664 |
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice |
|
|
 |
 |
 |
|
Asi tak, neviem prečo by to na základe toho protokolu nevyhovovalo |
|
|
|
|
Zaslal: ne květen 24, 2020 12:42 pm |
|
|
ROMEK |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 3.4.2006 |
Příspěvky: 4619 |
Bydliště: SK Záhorie |
|
|
 |
 |
 |
|
Kyslik na protokole neni vydet.Lamda na volnobeh je 1.148 chuda zmes tolerancia je 0.9-1.02 . Prisava to vzduch na volnobeh. Zacpite vyfuk trochu hadru nekama to poleze ven |
|
_________________ VW Golf Variant 1,9Tdi AJM Highline 6q, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE |
|
|
|
Zaslal: ne květen 24, 2020 1:34 pm |
|
|
Marek77 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 5.2.2007 |
Příspěvky: 9642 |
Bydliště: Vysočina |
|
|
 |
 |
 |
|
Kyslík je to první z trojice čísel. Takže 3 %. Dovoleno je max. 1 %. Ostatně to je důvod té lambdy ve volnoběhu 1,148 a i CO2 je špatně, jen 12,6 % (prostřední číslo), tam by mělo být víc (bývá 14-16). |
|
_________________ GrandScénic II 1,6i 82kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014) |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: pá květen 29, 2020 5:30 pm |
|
|
RAPIDmen |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 18.11.2013 |
Příspěvky: 315 |
Bydliště: Slovensko |
|
|
 |
 |
 |
|
tak dnes som už na svojom prešiel 1x som mal nad limit CO v otačkach....(VYmenil som kat za novy UNI, vyčistil sviečky, dal novy palivovy ,vzduchovy natankoval Shell Racing 100... tri dni pred EK som to riadne potočil nech to je "červene" ten vyfuk a dnes EK a krasne v limitoch ešte aj kopec tolerancie som mal ..Dakujem všetkym za radu  |
|
_________________ BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo |
|
|
|
Zaslal: pá květen 29, 2020 7:28 pm |
|
|
Marek77 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 5.2.2007 |
Příspěvky: 9642 |
Bydliště: Vysočina |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ GrandScénic II 1,6i 82kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014) |
|
|
|
Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu |
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 5
Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4, 5 Další
|
|
|
|
|