Dodge Nitro 2.8 CRD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ladislavjel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 zář 2010, 15:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
Dodge Nitro 2.8 CRD
Ahoj,
mám problém s nitrem který nemůžu nastartovat. Je to Dodge nitro 2.8crd.Normálně jezdilo,vypnul jsem motor po půl hodině už nenastartoval.Diagnostika mi hlásí nízký tlak na liště paliva (jediná hláška),i při povolení trubičky na vstřiku je to bez tlaku,na diagnostice tlak 4 bary.Podávací čerpadlo normálně dává,filtr Ok.Připadá mi to jako kdyby byl vadný imobilizér,ale zkoušel jsem i druhý klíč.Je tam nějaký relé k imobilizéru?Stalo se mi i párkrát že jsem nemohl nastartovat,i když jsem startér držel déle a na druhý otočení klíčkem chytil na drc.Máte někdo nějakou zkušenost?
mám problém s nitrem který nemůžu nastartovat. Je to Dodge nitro 2.8crd.Normálně jezdilo,vypnul jsem motor po půl hodině už nenastartoval.Diagnostika mi hlásí nízký tlak na liště paliva (jediná hláška),i při povolení trubičky na vstřiku je to bez tlaku,na diagnostice tlak 4 bary.Podávací čerpadlo normálně dává,filtr Ok.Připadá mi to jako kdyby byl vadný imobilizér,ale zkoušel jsem i druhý klíč.Je tam nějaký relé k imobilizéru?Stalo se mi i párkrát že jsem nemohl nastartovat,i když jsem startér držel déle a na druhý otočení klíčkem chytil na drc.Máte někdo nějakou zkušenost?
Pamatuju u Voyageru 2.8CRD a to u dvou kusů, že byl ko pojistný ventil ( možná ventil max. tlaku ) na railové liště, jde z něj hadice do přepadu jako ze vstřikovačů a tudy šel tlak rovnou pryč.
Pak jsme taky u jednoho kusu řešili regulační ventil na čerpadle, byť se v roce 2013 měnil, tak v roce 2018 byl ko zase a motor zlobil.
Pak jsme taky u jednoho kusu řešili regulační ventil na čerpadle, byť se v roce 2013 měnil, tak v roce 2018 byl ko zase a motor zlobil.
- ladislavjel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 zář 2010, 15:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
Tak se mi povedlo auto nastartovat.
Odtlačili jsem auto do garáže,další den byl chvilku čas,připojil jsem baterku na startovací vozejk a po delší době startování (cca 20 vteřin) to chytlo a hned na 4 válce,normální chod.Nechal jsem motor ohřát,pak startovalo normálně.Jenže druhý den zas nic.Připojil jsem diagnostiku,zas hláška nízký tlak na liště.Zas startuju 4bary,po delší době 10, 100barů motor normálně chytne rovnou na čtyři válce a normální chod. Jinak podávací čerpalo mi připadá že má dostatečný tlak,zatím jsem ho neměřil.Přepady jsem taky neměřil,to by to chytlo třeba na tři..nevím..Myslím že by to mohl dělat regulační ventil na čerpadle,ale nemůžu se na něj dostat,protože je nad ním alternátor a klima kompresor (vypustit klimu) Tak nevím.
Odtlačili jsem auto do garáže,další den byl chvilku čas,připojil jsem baterku na startovací vozejk a po delší době startování (cca 20 vteřin) to chytlo a hned na 4 válce,normální chod.Nechal jsem motor ohřát,pak startovalo normálně.Jenže druhý den zas nic.Připojil jsem diagnostiku,zas hláška nízký tlak na liště.Zas startuju 4bary,po delší době 10, 100barů motor normálně chytne rovnou na čtyři válce a normální chod. Jinak podávací čerpalo mi připadá že má dostatečný tlak,zatím jsem ho neměřil.Přepady jsem taky neměřil,to by to chytlo třeba na tři..nevím..Myslím že by to mohl dělat regulační ventil na čerpadle,ale nemůžu se na něj dostat,protože je nad ním alternátor a klima kompresor (vypustit klimu) Tak nevím.
Pokud by byl jen jeden přepad v háji, tak by jsi to nenastartoval ani na ty tři, protože to nebude mít tlakladislavjel píše:Tak se mi povedlo auto nastartovat.
Odtlačili jsem auto do garáže,další den byl chvilku čas,připojil jsem baterku na startovací vozejk a po delší době startování (cca 20 vteřin) to chytlo a hned na 4 válce,normální chod.Nechal jsem motor ohřát,pak startovalo normálně.Jenže druhý den zas nic.Připojil jsem diagnostiku,zas hláška nízký tlak na liště.Zas startuju 4bary,po delší době 10, 100barů motor normálně chytne rovnou na čtyři válce a normální chod. Jinak podávací čerpalo mi připadá že má dostatečný tlak,zatím jsem ho neměřil.Přepady jsem taky neměřil,to by to chytlo třeba na tři..nevím..Myslím že by to mohl dělat regulační ventil na čerpadle,ale nemůžu se na něj dostat,protože je nad ním alternátor a klima kompresor (vypustit klimu) Tak nevím.
- ladislavjel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 zář 2010, 15:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- ladislavjel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 zář 2010, 15:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- ladislavjel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 zář 2010, 15:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="ladislavjel"]Tak jsem měřil přepady od vstřiků a řekl bych že jsou v normě,
napiš kolik nafty ti vyteklo ze všech přepadů za tři minuty
co se týče čerpadla v nádrži to si přečteš v tlaku paliva to máš fakt 4 atm? skoro všechny tlačí 0,5 atm
a cri ti chytne na 100 atm? zajímavé takový motor neznám
napiš kolik nafty ti vyteklo ze všech přepadů za tři minuty
co se týče čerpadla v nádrži to si přečteš v tlaku paliva to máš fakt 4 atm? skoro všechny tlačí 0,5 atm
a cri ti chytne na 100 atm? zajímavé takový motor neznám
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice