Dodge Nitro 2.8 CRD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od ladislavjel »

Ahoj,
mám problém s nitrem který nemůžu nastartovat. Je to Dodge nitro 2.8crd.Normálně jezdilo,vypnul jsem motor po půl hodině už nenastartoval.Diagnostika mi hlásí nízký tlak na liště paliva (jediná hláška),i při povolení trubičky na vstřiku je to bez tlaku,na diagnostice tlak 4 bary.Podávací čerpadlo normálně dává,filtr Ok.Připadá mi to jako kdyby byl vadný imobilizér,ale zkoušel jsem i druhý klíč.Je tam nějaký relé k imobilizéru?Stalo se mi i párkrát že jsem nemohl nastartovat,i když jsem startér držel déle a na druhý otočení klíčkem chytil na drc.Máte někdo nějakou zkušenost?
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Napojil bych baňky na vstrikovače jesli nemá některý z nich velkej přepad, to může způsobovat nedostatečný tlak v systému a motor nenastartuje
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

změř budíkem jakej tlak natlačí podávací čerpadlo
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pamatuju u Voyageru 2.8CRD a to u dvou kusů, že byl ko pojistný ventil ( možná ventil max. tlaku ) na railové liště, jde z něj hadice do přepadu jako ze vstřikovačů a tudy šel tlak rovnou pryč.
Pak jsme taky u jednoho kusu řešili regulační ventil na čerpadle, byť se v roce 2013 měnil, tak v roce 2018 byl ko zase a motor zlobil.
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Tak se mi povedlo auto nastartovat.
Odtlačili jsem auto do garáže,další den byl chvilku čas,připojil jsem baterku na startovací vozejk a po delší době startování (cca 20 vteřin) to chytlo a hned na 4 válce,normální chod.Nechal jsem motor ohřát,pak startovalo normálně.Jenže druhý den zas nic.Připojil jsem diagnostiku,zas hláška nízký tlak na liště.Zas startuju 4bary,po delší době 10, 100barů motor normálně chytne rovnou na čtyři válce a normální chod. Jinak podávací čerpalo mi připadá že má dostatečný tlak,zatím jsem ho neměřil.Přepady jsem taky neměřil,to by to chytlo třeba na tři..nevím..Myslím že by to mohl dělat regulační ventil na čerpadle,ale nemůžu se na něj dostat,protože je nad ním alternátor a klima kompresor (vypustit klimu) Tak nevím.
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

ladislavjel píše:Tak se mi povedlo auto nastartovat.
Odtlačili jsem auto do garáže,další den byl chvilku čas,připojil jsem baterku na startovací vozejk a po delší době startování (cca 20 vteřin) to chytlo a hned na 4 válce,normální chod.Nechal jsem motor ohřát,pak startovalo normálně.Jenže druhý den zas nic.Připojil jsem diagnostiku,zas hláška nízký tlak na liště.Zas startuju 4bary,po delší době 10, 100barů motor normálně chytne rovnou na čtyři válce a normální chod. Jinak podávací čerpalo mi připadá že má dostatečný tlak,zatím jsem ho neměřil.Přepady jsem taky neměřil,to by to chytlo třeba na tři..nevím..Myslím že by to mohl dělat regulační ventil na čerpadle,ale nemůžu se na něj dostat,protože je nad ním alternátor a klima kompresor (vypustit klimu) Tak nevím.
Pokud by byl jen jeden přepad v háji, tak by jsi to nenastartoval ani na ty tři, protože to nebude mít tlak
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Zítra zaměřím ty přepady, dám vědět.
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Tak jsem měřil přepady od vstřiků a řekl bych že jsou v normě,ale co mě zarazilo,šly bublinky z hadiček.Jesti náhodou někde nepřisává VT čerpadlo.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ma to podávačku v nádrži alebo je to samonasavaci?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Je v nádrži a je tam tak 1/4 nafty.
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

No to by neměli jít bublinky,chtělo by to dát průhlednou hadici před filtr a pak za filtr zda není příčina filtr, pokud to tam bude bez bublin bude asi něco špatně v čerpadle
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ladislavjel"]Tak jsem měřil přepady od vstřiků a řekl bych že jsou v normě,

napiš kolik nafty ti vyteklo ze všech přepadů za tři minuty

co se týče čerpadla v nádrži to si přečteš v tlaku paliva to máš fakt 4 atm? skoro všechny tlačí 0,5 atm

a cri ti chytne na 100 atm? zajímavé takový motor neznám ;)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

no miloši,ty toho neznáš spoustu jak je vidno z tvých příspěvků


tady podávačka musí natlačit min. 3bar jinak to ani neškytne

je tam myslím čerpadlo CP3 bez podávačky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="dreizig5"]no miloši,ty toho neznáš spoustu jak je vidno z tvých příspěvků


neboj když to potřebuju vyčtu si to z autodat jako ty, taky nemůžeš znát všechny data u všech aut ;)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

to neznám to máš pravdu,ale nemelu hovna v každém tématu ;)

a těchle motorů sem na rozdíl od tebe pár dělal ;)
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“