Dodge Nitro 2.8 CRD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="dreizig5"] nemelu hovna v každém tématu ;)

když už si těch hoven nebud furt jak vztéklé morče a nevsírej se do koho nemáš , je to zbytečná aktivita ser si na svůj septik ;) https://www.youtube.com/watch?v=JEHn8Bbpr68
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Ty přepady natekly za 6 minut na volnoběh dva 25 a dva 35ml.Nepsal jsem že motor chytil na 100 barů,ale že chytil když diagnostika ukazovala 100, (opožděné měření)Jinak změřit tlak podávacího čerpadla nemám jak.
Teď jsem s ním párkrát jel a ty starty divný.Dvakrát normálně,pak startuje déle, dvakrát se mi stalo že to chytlo a po vteřině chcíplo a zas dlouhé startování.Všechny ranní starty v mrazech a kolem nuly.Ale teď to aspoň nastartuju.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ladislavjel píše:Ty přepady natekly za 6 minut na volnoběh dva 25 a dva 35ml.Nepsal jsem že motor chytil na 100 barů,ale že chytil když diagnostika ukazovala 100, (opožděné měření)Jinak změřit tlak podávacího čerpadla nemám jak.
Teď jsem s ním párkrát jel a ty starty divný.Dvakrát normálně,pak startuje déle, dvakrát se mi stalo že to chytlo a po vteřině chcíplo a zas dlouhé startování.Všechny ranní starty v mrazech a kolem nuly.Ale teď to aspoň nastartuju.

podávací čerpadlo ti píše dreizig5 to blbé morče musí mít 4 atm to změříš po zapnutí klíčku vagem to píšeš že máš, pak si motor půlco otáčky zněří sinchronizaci a chytá na 200 jak je vývoj tlaku dlouhý nechytne
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Mám vstřikování Bosch,jinou lištu
https://www.rajce.net/a16522317#IMG_20191129_143615.jpg
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ladislavjel"]

a nechceš fakt změřit kolik ti vyteče nafty ze všech přepadů za tři minuty :? hadičku bych napojil ještě na průhlednou hadičku a sledoval bublinky, pokud ti nejde přepad do nádrže ale do předehřevu tak ty bublinky dou do čerpadla, už jsem viděl pár vstřiků co takzvaně odfrkávali pěnu a byly z toho bublinky bublinky, nešlo vůbec nastartovat,
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Se mi narodil syn,tak nebyl čas :-)
Jinak jsem před svátkama ještě přetěsnil na palivovým filtru okrožek u teploměru předehřevu a zatím to startuje normálně i v mrazech.Jen mi to přijde divný že by to bylo tím, když to má podávací čerpadlo.Zatím to nechám, uvidíme .
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ladislavjel"].Jen mi to přijde divný že by to bylo tím,

a neoteplilo se trochu?
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Zlobilo to už i v létě a pak jsem nenastartoval vůbec, teď startuje i v -5...s venkovní teplotou to nemá nic společnýho.Uvidím časem,teď staruje..pak se s tím budu zabývat.
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Jen jsem chtěl dodat..auto startuje pořád normálně,bez problému :)
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Tak zas nejede (crazy)
Beru zpět..žádný vzduch u filtru..je tam podávací čerpadlo v nádrži.
No a tam je problém..sporadická závada v elektrice.
Tak jdu hledat. Jinak jsem si konečně koupil tlakoměr na tlak paliva a podávací čerpadlo dává,když funguje :D 4bary
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ladislavjel"]Tak zas nejede (crazy)

u záhad dělám ito že dám žárovku na čerpadlo, a dojde ke stavu že žárovka svítí a čerpadlo se netočí :? ono to pak napoví nebo jiný stav
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

jo, žárovka dobrá věc.
Čerpadlo natvrdo jede,bude problém v tom relébloku,tam to habruje.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a ta žárovečka napoví že je haprunk ;)
Uživatelský avatar
ladislavjel
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 zář 2010, 15:10
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ladislavjel »

Obrázek

Tak opraveno.Vadný relé na desce
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“