Stránka 1 z 3
Dodge Nitro 2.8 CRD
Napsal: 30 lis 2019, 12:05
od ladislavjel
Ahoj,
mám problém s nitrem který nemůžu nastartovat. Je to Dodge nitro 2.8crd.Normálně jezdilo,vypnul jsem motor po půl hodině už nenastartoval.Diagnostika mi hlásí nízký tlak na liště paliva (jediná hláška),i při povolení trubičky na vstřiku je to bez tlaku,na diagnostice tlak 4 bary.Podávací čerpadlo normálně dává,filtr Ok.Připadá mi to jako kdyby byl vadný imobilizér,ale zkoušel jsem i druhý klíč.Je tam nějaký relé k imobilizéru?Stalo se mi i párkrát že jsem nemohl nastartovat,i když jsem startér držel déle a na druhý otočení klíčkem chytil na drc.Máte někdo nějakou zkušenost?
Napsal: 30 lis 2019, 12:10
od Aero200
Napojil bych baňky na vstrikovače jesli nemá některý z nich velkej přepad, to může způsobovat nedostatečný tlak v systému a motor nenastartuje
Napsal: 01 pro 2019, 11:28
od dreizig5
změř budíkem jakej tlak natlačí podávací čerpadlo
Napsal: 01 pro 2019, 13:52
od Tomas.cz
Pamatuju u Voyageru 2.8CRD a to u dvou kusů, že byl ko pojistný ventil ( možná ventil max. tlaku ) na railové liště, jde z něj hadice do přepadu jako ze vstřikovačů a tudy šel tlak rovnou pryč.
Pak jsme taky u jednoho kusu řešili regulační ventil na čerpadle, byť se v roce 2013 měnil, tak v roce 2018 byl ko zase a motor zlobil.
Napsal: 02 pro 2019, 17:10
od ladislavjel
Tak se mi povedlo auto nastartovat.
Odtlačili jsem auto do garáže,další den byl chvilku čas,připojil jsem baterku na startovací vozejk a po delší době startování (cca 20 vteřin) to chytlo a hned na 4 válce,normální chod.Nechal jsem motor ohřát,pak startovalo normálně.Jenže druhý den zas nic.Připojil jsem diagnostiku,zas hláška nízký tlak na liště.Zas startuju 4bary,po delší době 10, 100barů motor normálně chytne rovnou na čtyři válce a normální chod. Jinak podávací čerpalo mi připadá že má dostatečný tlak,zatím jsem ho neměřil.Přepady jsem taky neměřil,to by to chytlo třeba na tři..nevím..Myslím že by to mohl dělat regulační ventil na čerpadle,ale nemůžu se na něj dostat,protože je nad ním alternátor a klima kompresor (vypustit klimu) Tak nevím.
Napsal: 02 pro 2019, 17:26
od Aero200
ladislavjel píše:Tak se mi povedlo auto nastartovat.
Odtlačili jsem auto do garáže,další den byl chvilku čas,připojil jsem baterku na startovací vozejk a po delší době startování (cca 20 vteřin) to chytlo a hned na 4 válce,normální chod.Nechal jsem motor ohřát,pak startovalo normálně.Jenže druhý den zas nic.Připojil jsem diagnostiku,zas hláška nízký tlak na liště.Zas startuju 4bary,po delší době 10, 100barů motor normálně chytne rovnou na čtyři válce a normální chod. Jinak podávací čerpalo mi připadá že má dostatečný tlak,zatím jsem ho neměřil.Přepady jsem taky neměřil,to by to chytlo třeba na tři..nevím..Myslím že by to mohl dělat regulační ventil na čerpadle,ale nemůžu se na něj dostat,protože je nad ním alternátor a klima kompresor (vypustit klimu) Tak nevím.
Pokud by byl jen jeden přepad v háji, tak by jsi to nenastartoval ani na ty tři, protože to nebude mít tlak
Napsal: 02 pro 2019, 18:26
od ladislavjel
Zítra zaměřím ty přepady, dám vědět.
Napsal: 04 pro 2019, 10:18
od ladislavjel
Tak jsem měřil přepady od vstřiků a řekl bych že jsou v normě,ale co mě zarazilo,šly bublinky z hadiček.Jesti náhodou někde nepřisává VT čerpadlo.
Napsal: 04 pro 2019, 11:13
od ROMEK
ma to podávačku v nádrži alebo je to samonasavaci?
Napsal: 04 pro 2019, 12:53
od ladislavjel
Je v nádrži a je tam tak 1/4 nafty.
Napsal: 04 pro 2019, 18:58
od Aero200
No to by neměli jít bublinky,chtělo by to dát průhlednou hadici před filtr a pak za filtr zda není příčina filtr, pokud to tam bude bez bublin bude asi něco špatně v čerpadle
Napsal: 12 pro 2019, 20:12
od slovacek.milos
[quote="ladislavjel"]Tak jsem měřil přepady od vstřiků a řekl bych že jsou v normě,
napiš kolik nafty ti vyteklo ze všech přepadů za tři minuty
co se týče čerpadla v nádrži to si přečteš v tlaku paliva to máš fakt 4 atm? skoro všechny tlačí 0,5 atm
a cri ti chytne na 100 atm? zajímavé takový motor neznám

Napsal: 13 pro 2019, 06:30
od dreizig5
no miloši,ty toho neznáš spoustu jak je vidno z tvých příspěvků
tady podávačka musí natlačit min. 3bar jinak to ani neškytne
je tam myslím čerpadlo CP3 bez podávačky
Napsal: 13 pro 2019, 07:53
od slovacek.milos
[quote="dreizig5"]no miloši,ty toho neznáš spoustu jak je vidno z tvých příspěvků
neboj když to potřebuju vyčtu si to z autodat jako ty, taky nemůžeš znát všechny data u všech aut

Napsal: 13 pro 2019, 13:08
od dreizig5
to neznám to máš pravdu,ale nemelu hovna v každém tématu
a těchle motorů sem na rozdíl od tebe pár dělal
