Stránka 1 z 1

1,9 PD axr na vyfrit

Napsal: 08 pro 2019, 22:34
od milda64
Ahoj, na vyfrit jezdím docela dlouho. Mám za sebou čtyři přestavby, ale jen předkomůrky. Olej i nafta facet. Olej šluslá zpátečka a 5kw deskový výměník. Teď jsem koupil krásnou O1 AXR 2010. Mám dotaz jen na ty kteří jezdí či jezdili s PD na vyfrit.Přestavba stejná jen místo deskového výměníku elektrický předehřev. Je to schůdné? Úprava softu? Byl by někdo ochotný ukázat svoji přestavbu PD pro inspiraci? Děkuji moc Milda

Napsal: 10 pro 2019, 17:04
od zero1724
jezdí, neřeš jezdi!

Napsal: 12 pro 2019, 17:34
od milda64
No bez úpravy na mix se jí za studena moc nechce. Po přestavbě jezdím celý rok jen na čistý vyfrit, takže velká úspora. Přestavbu jsem na octavii ještě nedělal tak by se hodila inspirace. Umístění nádrže, kde se napojit na elektriku, kam dát ventily, jestli musím dát viton kroužky.

Napsal: 13 pro 2019, 11:50
od zero1724
milda64 píše:No bez úpravy na mix se jí za studena moc nechce. Po přestavbě jezdím celý rok jen na čistý vyfrit, takže velká úspora. Přestavbu jsem na octavii ještě nedělal tak by se hodila inspirace. Umístění nádrže, kde se napojit na elektriku, kam dát ventily, jestli musím dát viton kroužky.
Udělej mi přestavbu na superba a bohatě ti zaplatím :D našel jsem v Praze firmu co předělává jen kamiony a osobáky vůbec neřeší ani po přemlouvání, dle popisu používají nejspíš stejnou techniku jako ty, auto zahřeješ na provozní teplotu na naftu, teplá voda ohřeje olej v druhé nádrži a vedení paliva na 8O°C a samo se to přepne, před koncem jízdy provedeš proplach na naftu a zase startuješ na naftu, zn. ideál. Ale kdo mi to udělá???

Napsal: 13 pro 2019, 17:11
od milda64
Udělat přestavbu není problém. Problém je ji vymyslet. Proto chci někde inspiraci ať nevymýšlím vymyšlené.

Napsal: 14 pro 2019, 11:34
od zero1724
To neporadím, znám firmu která prodává cajky na to, říkali že mi poradí jak to dát do auta, ale namontovat si to musím sám, napiš SZ, pokecáme...

Napsal: 20 pro 2019, 18:58
od milda64
Jako druhou nádrž používám kanystr a ve víčku 10 díru. V ní trubičku a na ní hadičku. Pak jen měním kanystry. Neporadíte někdo kudy táhnout hadičku k motoru? Nejlépe levou stranou.

Napsal: 21 úno 2020, 18:27
od milda64
Tak je hotovo. Kdyby chtěl někdo inspiraci tak předvedu.

Napsal: 03 bře 2020, 14:29
od zero1724
Ahoj, pokud máš inspiraci, která funguje, tak sem s ní, avšak domnívám se že tvá přestavba se hodí spíš pro traktor nebo pro někoho komu je jedno s čím jezdím, uplně si nedokážu představit že mi stará sedí vedle kanistru, nemáš tam nějakou pěknou čistou přestavbu s druhou nádrží? Ohřev všeho přes výměník vody?

Napsal: 05 bře 2020, 22:56
od milda64
Mám rád pěknou řemeslnou práci.Funkce vždy na prvním místě.Přepínání na palubce origo škoda tlačítkem s vestavěnou kontrolkou. Kanystr mám v kufru v držáku. Výměna probíhá venku kvůli ukápnutí. Při šluslé zpátečce je vše prohřáté. Kolik jsi viděl mých přestaveb? Kolik jsi udělal sám přestaveb aby jsi mohl na dálku hodnotit?