HELLA GUTMAN vs TEXA vs Bosch KTS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
HELLA GUTMAN vs TEXA vs Bosch KTS
Zdravím, hledal jsem nějaké porovnání těchto diagnostik, ale nevidím zde nic aktuálního. Má někdo zkušenosti s HELLA GUTMAN diagnostikou včetně HGS dat, kde jsou schemata?
Dále má někdo poslední verzi diagnostiky TEXA na osobní a dodávková vozidla včetně dat?
Zajímalo by mě následující:
Hella Gutman - ovládání, pokrytí a jak si vede s evropskými, a ostatními značkami (japonské vozy, azijské vozy atd). Využití a funkčnost schémat elektro ale i mechanika (rozvody). Helpdesk, ceny aktualizací a podobně
Texa - ovládání, pokrytí a jak si vede s evropskými, a ostatními značkami (japonské vozy, azijské vozy atd). Využití a funkčnost schémat elektro ale i mechanika (rozvody). Helpdesk, ceny aktualizací a podobně
Bosch KTS - ovládání, pokrytí a jak si vede s evropskými, a ostatními značkami (japonské vozy, azijské vozy atd). Využití a funkčnost schémat elektro ale i mechanika (rozvody). Helpdesk, ceny aktualizací a podobně
Děkuji za informace, hledám nějakou diag do servisu.
Dále má někdo poslední verzi diagnostiky TEXA na osobní a dodávková vozidla včetně dat?
Zajímalo by mě následující:
Hella Gutman - ovládání, pokrytí a jak si vede s evropskými, a ostatními značkami (japonské vozy, azijské vozy atd). Využití a funkčnost schémat elektro ale i mechanika (rozvody). Helpdesk, ceny aktualizací a podobně
Texa - ovládání, pokrytí a jak si vede s evropskými, a ostatními značkami (japonské vozy, azijské vozy atd). Využití a funkčnost schémat elektro ale i mechanika (rozvody). Helpdesk, ceny aktualizací a podobně
Bosch KTS - ovládání, pokrytí a jak si vede s evropskými, a ostatními značkami (japonské vozy, azijské vozy atd). Využití a funkčnost schémat elektro ale i mechanika (rozvody). Helpdesk, ceny aktualizací a podobně
Děkuji za informace, hledám nějakou diag do servisu.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Robil som s Boschom,Texou, Delphi 150 original, Super vag. Teraz mám Brain Bee Connex a môžem povedať je to diag na úrovni sú v nej priamo autodata,schémy nepovinná aktualizácia akurát keby ,že ju nezaplatíte nepôjdu autodata...ale diag funguje naďalej, dalej mám diag Vpecker...Autol CSBox...Xtool Anyscan A30, Vcds...Obd eleven a aj tak s tým neni zarúčena úspešnosť seriovej diagnostiky. A sú to všetko diag originál aj s licenciou.Tak asi tak. A čo som počul ale nemal som možnosť vyskúšať je dobrý ,že vraj Launch X431.
Ja mám Launch viac ako dva roky a môžem ho len doporučiť, výhoda je že funguje cez bluetooth na tablete, na rýchle napichnutie a kontrolu hodnôt je ideálny. V podstate sú v ňom naťahané kópie OEM diagnostík, pravidelné aktualizácie a hlavne pri ázijských značkách dokáže dosť. Pri EU je to trochu slabšie, ale nestalo sa mi zatiaľ že by s nejakým autom nekomunikoval. Jediné čo vidím ako nevýhodu je že neviem z toho vytiahnuť logy do excelu (resp. som zatiaľ na to neprišiel). Kedysi som robieval aj s Texou, na svoju dobu to bol taký slabší priemer hlavne v porovnaní s KTS ale neviem ako sú na tom teraz, už s tým nerobím.
môžem launch doporučiť. nie je sice bez nedostatkov, no vie veľa, podstatne viac ako značkové europske diagnostiky ako Bosch,Delphi,Texa. Cena je primerana. práca vo forme tabletu s bluetooth interface je vynikajuca, hlavne mobilita a výdrž. U nás používame veľke množstvo diagnostickách zariadení, no Launch berieme stále ako prvý. KTS ka upada do zabudnutia. Launchu zatiaľ chýba podpora výrobcu pre online kodovanie a parametrizaciu. Verím že výrobca toto doplní, lebo konkurencia v ich vlastnej krajine nespí a už sú zariadenia, ktoré to dokážu. V tomto smere Čina predbehla Europu.
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
vzhľadom na časté aktualizacie Launch zoznam neaktualizuje
funkcie si pre konkretne auto možeš pozrieť tu :
https://qcar.x431.com/newqcar/
funkcie si pre konkretne auto možeš pozrieť tu :
https://qcar.x431.com/newqcar/
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Ten klasický X431 Prorami píše:jakeho mas Launche ?
Už keď tu bolo spomenuté kódovanie a pod., nemá náhodou niekto skúsenosť s týmto? https://www.jifeline.help/en-gb/home
Nehovorím že to hneď idem vyskúšať, ale vyzerá to celkom zaujímavo a v niektorých situáciách by mohlo pomôcť.
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Co ten launch a nějaký autodata a schemata, má v sobě něco nebo to vůbec neřeší?
Děkuji,
Děkuji,
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 13 srp 2010, 14:50
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
K Hella Gutmann můžu napsat zkušenosti za poslední necelé 2 roky.
Nejprve to rozdelím do dvou částí: HGS Data a diagnostika Mega Macs.
HGS data jsou pro mě velkou oporou a zdrojem cenných informacích. Jsem autoelektronik a potřebuju hlavně elektrická schémata, pinouty jednotek, rozmístění pojistek a relátek, umístění a pokud možno co nejvíce informací o topologii elektrinstalace a řídících jednotek v autě (osobní+dodávková). A v tomto mám v HGS datech velkou podporu. Ve věci schímat to jsou převzatá Tolerance data (asi Hella koupila Tolerance data), takže schímata jsou přehledná, barevná, u každého prvku je i očístlování pinu, mnohdy vnitřní zapojení a popis signálu (+/- OUT, REF,...). Spoje jsou očíslovány nebo odlišeny barvou. Pokud je na daném spoji i nějaký konektor, tak je uvedena barva konektoru, počet pinů a umístění. To jsou informace k nezaplacení. Rozmístění pojistek,relátek a jejich umístění je také perfektní. Pokud nějaké schéma není v datech vůbec nebo je například nedostatečné, tak lze zažádat online podporu a v krátkém čase pošlou potřebná data.
Mě osobně dodali elektrické originální el. schéma na Audi z roku 88 i na Toyotu z roku 2018...
Co se týká dalších informací v HGS datech, tak klasika jsou technická data, návody na rozvody (ty jsou někdy trochu stručnější, ale stačí), v dalších záložkách jsou různé technické (školící informace) ohledně dieslových motorů, postupy oprav a údržby. To já už moc nepoužívám.
Diagnostika Mega Macs. V mém případě mám PC verzi na konvertabilním odolném notebooku. Filozofie diagnostiky je úplně odlišná od ostatních diagnostik. Technik si rovnou volí co chce za funkci a pak teprve na jakém systému. V případě základních nastavení nebo kódování nebo údržby jsou tyto funkce přímo vypsané v seznamu a uživatel neřeší ve kterých jednotkách má tuto funkci hledat. U každé této funkce je popis podmínek, jak funkce probíhá a proč jí provádět nebo neprovádět. Což supluje do jisté míry i dílenské příručky. Rychlost práce s diagnostikou oproti jiným z uživatelského hlediska je trochu pomalejší. Ale to je dáno tou převrácenou strukturou. Chybové kódy jsou vždy popsány s popisem možných příčin, následků a řešení. Bohužel chybějí freezeframy-podmínky vzniku závady. Veškerá prováděná práce se dá vytisknout (i popisky a návody) a nebo následně v historii zobrazit. Měřené parametry jsou trochu krkolomně udělány. Ale oproti Bosch KTS si myslím, že to ještě jde. U PC verze si člověk musí vybrat max 8 parametrů a ty se pak zobrazují ve formě grafu a aktuální číselné/stavové hodnoty. U diagnostik příručních je těchto hodnot více (Mega Macs 56,66,77). U parametrů jsou i přednastavené určité skupiny parametrů vztahující se například k emisnímu systému, zapalování atd, ale to není ideální. V nové verzi (Mega Macs 77) by mělo být i full textové vyhledávání v parametrech, což oceňuji, ale u nižších řad diagnostik si na to ještě počkáme.
Cena: aktualizace diagnostiky na rok a kompletní HGS data vycházejí na cca 720EUR.
Za mou osobu mohu Hella Gutmann diagnostiku/HGS data doporučit.
PS. Před 2-3 roky jsem se také rozhodoval mezi Bosch KTS, Texou a Gutmann, takže jsem porovnával a na konec vybral Gutmann a nelituji). Samozřejmě mám i kupu jiných diagnostik, jedna multiznačka by byla málo...
Nejprve to rozdelím do dvou částí: HGS Data a diagnostika Mega Macs.
HGS data jsou pro mě velkou oporou a zdrojem cenných informacích. Jsem autoelektronik a potřebuju hlavně elektrická schémata, pinouty jednotek, rozmístění pojistek a relátek, umístění a pokud možno co nejvíce informací o topologii elektrinstalace a řídících jednotek v autě (osobní+dodávková). A v tomto mám v HGS datech velkou podporu. Ve věci schímat to jsou převzatá Tolerance data (asi Hella koupila Tolerance data), takže schímata jsou přehledná, barevná, u každého prvku je i očístlování pinu, mnohdy vnitřní zapojení a popis signálu (+/- OUT, REF,...). Spoje jsou očíslovány nebo odlišeny barvou. Pokud je na daném spoji i nějaký konektor, tak je uvedena barva konektoru, počet pinů a umístění. To jsou informace k nezaplacení. Rozmístění pojistek,relátek a jejich umístění je také perfektní. Pokud nějaké schéma není v datech vůbec nebo je například nedostatečné, tak lze zažádat online podporu a v krátkém čase pošlou potřebná data.
Mě osobně dodali elektrické originální el. schéma na Audi z roku 88 i na Toyotu z roku 2018...
Co se týká dalších informací v HGS datech, tak klasika jsou technická data, návody na rozvody (ty jsou někdy trochu stručnější, ale stačí), v dalších záložkách jsou různé technické (školící informace) ohledně dieslových motorů, postupy oprav a údržby. To já už moc nepoužívám.
Diagnostika Mega Macs. V mém případě mám PC verzi na konvertabilním odolném notebooku. Filozofie diagnostiky je úplně odlišná od ostatních diagnostik. Technik si rovnou volí co chce za funkci a pak teprve na jakém systému. V případě základních nastavení nebo kódování nebo údržby jsou tyto funkce přímo vypsané v seznamu a uživatel neřeší ve kterých jednotkách má tuto funkci hledat. U každé této funkce je popis podmínek, jak funkce probíhá a proč jí provádět nebo neprovádět. Což supluje do jisté míry i dílenské příručky. Rychlost práce s diagnostikou oproti jiným z uživatelského hlediska je trochu pomalejší. Ale to je dáno tou převrácenou strukturou. Chybové kódy jsou vždy popsány s popisem možných příčin, následků a řešení. Bohužel chybějí freezeframy-podmínky vzniku závady. Veškerá prováděná práce se dá vytisknout (i popisky a návody) a nebo následně v historii zobrazit. Měřené parametry jsou trochu krkolomně udělány. Ale oproti Bosch KTS si myslím, že to ještě jde. U PC verze si člověk musí vybrat max 8 parametrů a ty se pak zobrazují ve formě grafu a aktuální číselné/stavové hodnoty. U diagnostik příručních je těchto hodnot více (Mega Macs 56,66,77). U parametrů jsou i přednastavené určité skupiny parametrů vztahující se například k emisnímu systému, zapalování atd, ale to není ideální. V nové verzi (Mega Macs 77) by mělo být i full textové vyhledávání v parametrech, což oceňuji, ale u nižších řad diagnostik si na to ještě počkáme.
Cena: aktualizace diagnostiky na rok a kompletní HGS data vycházejí na cca 720EUR.
Za mou osobu mohu Hella Gutmann diagnostiku/HGS data doporučit.
PS. Před 2-3 roky jsem se také rozhodoval mezi Bosch KTS, Texou a Gutmann, takže jsem porovnával a na konec vybral Gutmann a nelituji). Samozřejmě mám i kupu jiných diagnostik, jedna multiznačka by byla málo...