Nátěr podlahy

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Nátěr podlahy

Příspěvek od roman1648 »

Na novou podlahu jsme dali před ca. 3mi roky nátěr Betonax,prý maximální odolnost....no,možná tak když tam člověk nic nedělá...
Teď přes svátky bysme celou dílnu vystěhovali,podlahu vybrousili ( je to leštěný drátkobeton ) - ale teď co tam dát ??
Vedle v dílně s plošinou na geometrii nám kámoš udělal nátěr nějakou barvou od Sikaflooru a to je super,ale nemůžu ho nikde nahnat,dělá někde snad ve Francii nebo co...
Nemá někdo zkušenost - doporučení ? Popř. sehnat matroš za lepší cenu ?
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Tohle by mě taky na beton zajímalo. Horší je, že cokoliv upadne, kus odštípne a pak to postupně odfukuje.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasný to jo,ale ten Betonax byly 3 vrstvy a pod heverama je to vyšlapaný jak na pěší zóně (LOL)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Já se obávám, že každý nátěr půjde do háje.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nevím no, ve fabrice kde jsem dělal udělali drátkobeton a na to pak nějakej epoxidovej potěr, jebalo se po tom s velkýma těžkýma železnýma bednama a drželo to jak čert, ovšem cena bude asi závratná...
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Tak co jste zvolili na ten beton?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Zatím nic a stejně je na to zima,odloženo na neurčito (noteeth)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Taky řešení (rofl)
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ve firmě používáme Sikafloor Garage a není to nejhorší, ale jsme strojírenská firma, takže podlahu zatěžujeme maximálně paleťákem a paletama. Co by ten nátěr udělal po přejetí zatíženým heverem netuším.
Oleje ten nátěr nerozpustí, ani emulze.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak opráším tohle téma, do léta to chceme udělat + místo druhého zvedáku OMCN šroubovicový přijde 5T hydraulika na větší dodávky,jezdí toho čím dál víc..
Teď otázka na "technologický postup"
Já bych to viděl tak nejdřív to pořádně odmastit,umýt podlahovým mycím strojem s nějakou chemií,obrousit podlahovou bruskou,penetrace,nátěr
Nebo to někdo vidí jinak ?
Další věc - jakou barvu,ideálně nějaký Epoxid, ten polyuretan co jsme tam měli předtím je k ničemu
Třeba zmiňovaný Sikafloor Garage je sice epoxidka ale na nějaké vodní bázi zase...já bych klidně raději něco míň eko ale aby to vydrželo, cena zase tak nerozhoduje,máme na to slušný fond vyčleněný
Díky za tipy
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Taky nad tím občas přemýšlím a myslím, že každý nátěr půjde dolů. Pokud to nebude vylité v nějaké extra tloušťce. Kor, kde se po zemi tahají různé věci a nebo občas něco spadne.
Co něco takového? https://www.odolnepodlahy.cz/p/dlazba-m ... gJz_vD_BwE

Asi to bude vyžadovat rovný podklad, ale nevím, nemám zkušenost. Nicméně to bude odolnější než nátěr.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tam je litý broušený drátkobeton + nátěr který místy slezl,no prostě pod zvedákama jsou vyšlapaný mapy,občas někde nějaká mrda..
Zatím mám tip na epoxidový nátěr Sadurit Z1 a Polycol 301
Sikafloor mám poptanej..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ten sadurit Z1 tužený pomocí telalit, mám ve sklepě. Už asi 6 let. chodí se po tom denně. Kromě toho že tam někde něco spadlo žádný náznak opotřebení. Jedna vrstva na rovnaném potěru. Ale co by to udělalo v dílně to netuším.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj ten Sadurit se mě právě líbí, volal mě i technik že by se na to přijel podívat popř poradil i nějaký další adhezní můstek aby to fakt drželo, padlo by tam asi 50kg toho nátěru = cca. 10tis.korun což není nic hroznýho
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

aj tak dojdete na to že najlepší je dlažba ;) tie natery epoxidy stačí nekde trošku načnut ked neco tahšího spadne a už to jede
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“