Bomba z Turína - buchar pro mladé k nasrání starých..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1975 je už jak já říkám "po krizovka"(kvůli ropný krizi v USA 1973) a to už šly s výkonama a někdy i s obsahem motoru dolu a zaváděly se emisní nesmysly jako čerpání čerstveho vzduchu k výfukovým ventilům, EGR, odvětrání nádrží s filtrem s aktivním uhlí, řízený katalyzátory, u některejch levnějších aut byly elekronický karburátory, PCV ventily a spousty dalších nesmyslů co zaplňili motorový prostor, jinak jednoduchejch aut.ROMEK píše:ja som servisoval kamaradovy 2ks cadilac eldorado cca okolo roku vyroby 1975 a uz to malo viacbodove vstrekovanie MPI . riadiacu jednotku ,klimatizaciu el.sedanky atd a tu sme jezdili v š100 ...clovek az nechape
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Musíme to brát tak, že USA je automobilní velmoc a "civilizace" tam postoupila dále než u nás , ale podívejte se, jak to u nás doháníme. Projdeme si stejnými civilizačními průsery jako oni, protože lidé musí prostě mít vše, co je na trhu..Ale rozdíl od USA je v tom, že oni na rozdíl od nás musejí překonávat obrovské vzdálenosti, a k tomu potřebují také auta, kterým jsme se často smáli, smáli jsme se amíkům, co je to za pitomce, že neumějí řadit, a co je dnes trend u nás? S postupující civilizací roste neskutečná lenost obyvatel, a že v záplavě milionů aut řešili kouřivost zatímco my jsme hulili naplno.., ale už i tady je to průser. A že my máme zdravotní pojištění a oni ne? Taky si všimněte náš a jejich přístup k nemoci, čehůni jsou nacpaní v čekárnách a nejsou schopni ani těch 30kč zaplatit..Ale paradoxně, většina převratných léků přichází právě z USA..Svoboda má svá úskalí a je to vidět i v povahách národů , kdy my jen kničíme a chceme, aby stát nám vše zařídil a postaral se o nás a přitom se za vlastní vlajku stydíme, zatímco amíci ji mají vyvěšenou skoro před každým barákem. Proč asi? A kdo je lepší .?.To si musí každý srovnat v hlavě sám.rudy5 píše:V Amerike to bolo aj bude že tam ľudia jazdia aj 100m autom a len sa prezieraju,kysnu a tlačia do seba tie fast foodove jedla a nikto nepozerá či mu auto žere 5 alebo 15l .
Len cesty sa tam stávajú patrične široké aj parkovacie miesta ,cesty po dedine sú široké ako naše diaľnice v Tom ju kua rozdiel a tu dobré že nerobia cesty pre autá ako sú cyklo chodniky.
Je stará cesta široká 5m robia na nej nový asfalt a dajú ho už len 4 m široký je to normálne ?
nepropadat panice...
Ta psýcha je důležitá a tyto zážitky v hlavě vždy utkvějí..Někdo má orgasmus, když zabere turbo, jiný když se změní zvuk atmosferického motoru v "řev" a na zádech naskočí husí kůže...Několikrát denně procházím a vyhýbám se své ARomeo s dvoulitrem a vždy si vzpomenu, když už jsem jí uvedl do chodu na 100 % /měla plnou nádrž vody/ a dostali jsme se oba do tempa, co to bylo za hudbu z respiria a nešlo prostě ubrat...Má to umne schované nadosmrti...
nepropadat panice...
Jo, trochu otevřít výfuk a je to ono..Ale chtělo by to víc paliva v nádrži..Jinak osobně nechápu, když jsem měl tak rád svého Golfa l , proč ty novější mi už nic neříkali..Vysvětluji si to tím, že už ty ostatní neměly charisma malého rychlého vozu, byla to už jen produkční nuda..
nepropadat panice...
Dvojka taky jede ale musí to mít buď KR nebo G60 já mk1 mám s ABF a po pravdě se s tím někdy i bojím jak je to lehký a jede to člověk se prostě nechá unést
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hezký je že se s takovouhle krabickou dokážeš držet i novejch podstatně silnějších aut a majitele to nějak nechápou
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Nervozita často přechází k nasrání. Když někdo v kraksně s imaginárními KW , které dotyčný ani neotestoval uvidí v zrcátku staré auto na kterém není vidět žádný tuning, tak se koukne na tachometr, zda se neplete a otevře kohouty a ono nic, dotyčný jej předjede v zatáčce aniž porušil předpisy , tak bouchnou saze a začne tanec, bohužel člověk má strach, že zapříčiní nehodu, aby chrochták , kterého předjel nehavaroval...
nepropadat panice...
Když máš auto z tedy to nic nepadá nekouří neřve tak obvykle dostaneš ještě palec nahoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!