Tažné zařízení a montáž svépomocí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tažné zařízení a montáž svépomocí
Na jaře se chystám naa svém Golfu 7 na montáž taženého zařízení. Rád bych si to udělal doma a tak načítám různé stránky. Na eshopech s koulemi všude tvrdí, že je to brknkačka, ale pak jsem narazil na http://servisdecin.cz/tazne-zarizeni-mo ... -hloupost/ a docela jsem znejistěl.
Samozřejmě tam mám parkovací senzory a chtěl bych vozit vleka. Platí tenhle článek i pro Golf 7 a nebo je to na G7 brknkačka. Dají se tysenzory a mlhovka vypnout někde na vagu?
Samozřejmě tam mám parkovací senzory a chtěl bych vozit vleka. Platí tenhle článek i pro Golf 7 a nebo je to na G7 brknkačka. Dají se tysenzory a mlhovka vypnout někde na vagu?
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
Namontovat železo je brnkačka. Nejhorší bývá sundat nárazník. Na nárazníku většinou bývá naznačeno kde dělat výřez,alespoň já když montoval na OII nebo FAB tak bylo. Horší je elektrika. Nevím jak na G7 ale já na tu OII sehnal originální sadu na 13pin. Ano byla dražší jak nějaký univerzál,ale zato s návodem kde co a jak zapojit. Bylo to ale jen pár drátů do předu k centrální jednotce. Vše nachystané a připravené i s držákem k jednotce. Potom ještě nakódovat auto a jednotku. S tím jsem trochu bojoval,ale povedlo se.
U mne výhoda že montáž mi orazili ti co mi vozí díly.
Protože jezdit s tím ještě na STK a podobně by se mi nechtělo.
Tady ve Zlíně je firma co montuje a dělá jen tažné,za montáž chce.tusim 1500, zvaž jestli se ti to za ty peníze vyplatí
U mne výhoda že montáž mi orazili ti co mi vozí díly.
Protože jezdit s tím ještě na STK a podobně by se mi nechtělo.
Tady ve Zlíně je firma co montuje a dělá jen tažné,za montáž chce.tusim 1500, zvaž jestli se ti to za ty peníze vyplatí
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Dělal jsem tazny na Supa II a nejhorší bylo asi dotáhnout elektriku dopředu (rozdělení tapecu atd.) sundání nárazníku a daní železa v pohodě. Vše jsem dával origo. Kódování jak v gateway tak i parkovacím asistentu, aby to poznalo že je zapojena kara a furt to nepipalo při couvání.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
aby ti zapsali tažný do TP nepotřebuješ žádný osvědčení o odborné montáži s typovým listem a s kontrolou na stk zajdeš na úřad a tím to končí.pokud máš obavu z elektroinstalace roztaháš to po autě a svěříš někomu zkušenýnu.já sem se napoprvý taky bál 

Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Já teď dával třeba na Fabii II typovou nebo na Vectru C s chytrou krabičkou. Objednáno u SVC Náchod. Pěkný návod, jednoduché zapojení a žádné proštípávání kabelů. Maximální spokojenost.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...