Stránka 1 z 2

bls obcas dlouho toci

Napsal: 26 pro 2019, 21:23
od burek
Zdravim , chci se optat mam BLS najeto 288000km . Obcas se me stane ze to toci treba 15s. kdyz to delalo minule psalo to zhavic 4valec -ten sem vymenil vse bylo ok. parkuji v garazi takze usuzuji ze zhaveni tam by melo byt jine nez venku kde jsou 4stupne. dnes jsem dojel parkoval venku a po asi 6h jsem sel auto natocit a ejhle tocil jsem jak drak 20s tocilo tocilo ani naznak chytnuti az sem trochu seslapl plyn tak se to zacalo chytat az to chytlo tak tak malem baterka ko.... chytlo to jak kdyz jsem mel zhavku spatnou na tri jako by motor se chvili hadal a pak to naskocilo a bylo to ok. domu jsem odjel 50km . po asi 3h odstavce jsem to sel do garaze natocitz a start uz byl zase horsi bylo to na brnk ale jako by na teri valce. diag nic nehllasi. zitra pres plusko procinknu dalsi tri zhavice . kdyby zajiskrili-byli ok ma nekdo nejake napady proc se me to deje ? a ne porad?


stojim na rovine .


dekuji moc

Re: bls obcas dlouho toci

Napsal: 26 pro 2019, 22:00
od Pepíček
burek píše: stojim na rovine .
Asi tušíš, žejo?
Myslim si že padá nafta.Nejspíš klasicky gumičky na vstřikách, respektive vytlučená hlava.Olej nepřibejvá?

Napsal: 26 pro 2019, 22:15
od burek
Na olej se.podivam. gumičky se.menily cca 50tis km zpět .vsriky byly venku .. dle diag hodnoty od -0.6 do +0.6 na všech 4 vstrikach.bylo to u pana Humla . Mám pocit že tehdy říkal že to bylo za minutu dvanáct že se ta hlava musela nějak poupravit že to bylo trochu mackly.... Zajímavý je že to nedělá vždy....

Napsal: 26 pro 2019, 22:17
od Fantik
Vypadá že zapadává, zkus postavit motorem dolů jestli nepomůže pokud ne tak bych začal palivákem, případně těsněním pod tandemem a teprv potom až přetěsněním vstřiků ;)

Napsal: 26 pro 2019, 22:20
od burek
Palivový filtr byl.meneny v říjnu . Zkusím to nějak postavit čumákem dolů a vyzkoušet . To samé mě to dělalo před výměnou zhavicky....pak to bylo super .chytalo to na brnk aspoň měsíc a teď to zase zacalo...Díky za.rady

Napsal: 26 pro 2019, 22:23
od Pepíček
Jde o to že diag nic nehlásí.Právě proto si myslim jestli nepadá nafta.Jde to vyzkoušet průhlednou hadičkou z výstupu nafty z tandemu do filtru jestli jdou bubliny při startu a krátce po něm.

Napsal: 26 pro 2019, 22:44
od Fantik
Tak pokud je palivák i gumičky dělaný zkusil bych to těsnění pod tandem je to minimální investice ;)

Napsal: 26 pro 2019, 23:03
od burek
Díky všem zkusim.... A ještě se chci zeptat , nedá se pres.vcds.poznat třeba že to těsnění na tandemu je ko? Podle.enjake hodnoty na určitém kanálu? Nebo jak bych poznal že vstřik má ko gumičky ? Nepsalo by to horší hodnoty na diag ?

Napsal: 27 pro 2019, 00:12
od Pája 19
Kterej vstřik nedává poznáš tak, že před obtížným startem vytáhneš všechny žhaváky a startuješ. Hned vidíš, jestli a kterej maká.
Ještě zkus odpojit čidlo teploty vody a uvidíš, jestli bude nějaká změna.

Napsal: 27 pro 2019, 08:54
od MirekX
Zkus jestli na to má vliv plná-prázdná nádrž ale vypadá to na těsnění vstřiku, jestli to udělá jen někdy. Záleží kde se motor zastaví a jestli je ten vstřik zrovna zmáčknutý vačkou.

Napsal: 27 pro 2019, 09:37
od burek
ke pravda ze vcera svitila rezerva po dojeti me to na diag ukazovalo zustatek 5l v nadrzi.



nicmene dneska jsem z rana letel hned vyzkouset zhavice. jeden mam novy cca mesic . tak jak zhavi novy zhavi ostatni do cca 2 s jsou rudy vsechny 4.

co se teplotniho cidla tyce to jsem bohuzel nenasel. v garazi je tmaa s baterkou s klukem to bylo obtizne , mozna jsem proste jen lama....

prvni start dle palubaku 6.5 stupnu dle diag 7.2 na brnk hned vsechny 4 valce. po ccca 5s sem zkusil dalsi start a ten sel trosicku obtizneji jak kdyby to melo odpor-mozna baterie po vcerejsku zvejkla a za 40km se NESTACILA dobit...

NATANKOVAL JSEM 3/4 nadrze.

dival jsem se na hodnoty na vstriku po ujeti cca 2km kdy teda motor nebyl jeste zahraty ale hodnoty byly ustalene

-0.49 1.15 -0.56 -0.05

zarazi me vstrik na 2 valci ze je tak moc v plusu oproti ostatnim...



dalsi starty byly jiz v poradku....

vsem moc moc dekuji za rady

Napsal: 27 pro 2019, 13:24
od geo
Průhledný hadičky k filtru a bude jasno.Pokud tam jdou bubliny tak opravit šachty přetěsnit vstřiky.

Napsal: 30 pro 2019, 08:00
od Koleo
burek píše:Na olej se.podivam. gumičky se.menily cca 50tis km zpět .vsriky byly venku .. dle diag hodnoty od -0.6 do +0.6 na všech 4 vstrikach.bylo to u pana Humla . Mám pocit že tehdy říkal že to bylo za minutu dvanáct že se ta hlava musela nějak poupravit že to bylo trochu mackly.... Zajímavý je že to nedělá vždy....
A necítiť z výfuku štipľavy smrad nedymi to náhodou nespalena nafta ak ten 2 vstrek počurava

Napsal: 30 pro 2019, 08:48
od burek
no stiplave to neni ale takove kysele ale to me prijde ze jsou vsechny PD ... a prave ze nedymi mic po startu ani behem jizdy za tepla ani studena

a jeste se zeptam ty sachty se daji nejakym pripravkem udelat na aute?


diky moc

Napsal: 30 pro 2019, 18:35
od burek
startovani je nahodne auto stalo 1.5 dni na brnk pak stalo 12h a tocilo to a tocilo to a tocilo az se myslel ze zdechne baterka. takze mam podezreni ze pada nafta , podle me to bude netesnost vstriku jak tu bylo zmineno.... ten druhej valec se me nezda ... kdyz to chytne po tom co tocim tak to jede snad jako by na jeden valec :D

chci se zeptat jak se to resi? da se to opravit? musi se kvuli tomu cela hlava rozdelat nebo se to da udelat na aute? nechce se me do toho uz moc vrazet letos me to stalo vic nez dost prave....

vypada to ze se objednam k p. humlovi tady s tim nic asi nezmuzu .-...