Multicar M22

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Multicar M22

Příspěvek od koule »

Pěkný svátky všem. Řeším doma menší problém se stabilnim motorem 1 válcový Jako pul motoru z muliny m22. nechce prostě chytat. Čudí jako blázen,tryska nová, nevim kolik by měl mít tlaky??? Já naměřil cca25. Což mi nepřipadne málo. Nevím jak se tam ladí nakej předstřik. Jak zjistit stav čerpadla. ??? Dík za nějaké info.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tlak 25bar je dobrej.Předvstřik se dělá podložkama a nemyslim si, že pokud to předtím jelo aby byl špatnej.Každopádně se dá změřit kapilárou.
Měl si ten motor rozebranej?Nebo to začalo z ničehoš nic?
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Ahoj, rozebranej jsem ho neměl. měl normalně fugovat. Pujde na pohon štipačky.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ohnutá tyčka neni?Jestli neni někde žvejklej klínek na rozvodech.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

se podivam.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Multicar M22

Příspěvek od jericho-3 »

koule píše:Pěkný svátky všem. Řeším doma menší problém se stabilnim motorem 1 válcový Jako pul motoru z muliny m22. nechce prostě chytat. Čudí jako blázen,tryska nová, nevim kolik by měl mít tlaky??? Já naměřil cca25. Což mi nepřipadne málo. Nevím jak se tam ladí nakej předstřik. Jak zjistit stav čerpadla. ??? Dík za nějaké info.
Tohle je jejich věčný problém...Ty máš stroj made in NDR -předkomůrku , která má předpoklad dobrého chytání pouze v případě, že má perfektní tlaky...Co jsem se s nimi natrápil, používaly se u silničních válečků pro dusání a válcování vozovky při jejich opravách. Původně měly jen doutnáky , popřípadě přímo žhavičky..Chytaly špatně už i nové..Zásada je při opravě měřit pečlivě spalovací prostor, který se dělá pomoci olověných platliček - měří se jejich výška.. Stejně jako u PV3S , T 111 apod. A další věc, nejhůře chytá právě jednoválec, už dvouvál chytal lépe..Nastartovat jej klikou byo často až nemožné, naštěstí má startér /z Wartburga/ , takže naděje je větší..U nás v podniku, aby se práce nezastavila se váleček parkoval ve vytopené garáži, aby chytil a pak se celý den nechal běžet...Takže pokud jej máš vyběhaný, bude problém..
P.S. krásné srovnání bylo s jiným výrobkem od firmy Farymann , které se za socíku dovážely, který chytal na kliku výborně, ALE MĚL PŘIMÝ VSTŘIK..
nepropadat panice...
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

No tenhle strter nastěstí má, tak že jde umotat ale bez start spreje ale ano hovno a to se u toho ještě zhaví. Mam jestě starej válecek stavostroj a ten chytá klikou nadrc a to muže mrznout jak chce. Ale přimej vstrik!!! Má jen čudla.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zajímavé je, že třeba V3S a Tatra na tom s chytáním nebyly zrovna výborné a přímý vstřik to byl také..Nejlépe chytala T 111, čím víc válců, tím lépe, válce si pomáhají a jde to. Ale například 4 válec , což je část motoru Tatra uvést do chodu byl obdobný problém a co jsme se s tím natrápili..Kdysi jsem měl naftový dvoutakt Slavia , který byl údajně v pořádku a pořád jen sliboval, ale nechytli.. Nakonec jsem zjistil, že na ojnici byla asi 1mm vůle, což se normálně nijak neprojevovalo, nic neklepalo , ale holt v kompresi ten 1mm byl znát..Tyhle stroje jsou jen pro zlost, pokud se neuvedou do 1A stavu.. :)
nepropadat panice...
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

No pravě.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

A ještě to smrdi jak avie.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to byla nějaká uloženka nebo jak ?
kámoš takto koupil výhodně motor 3vál Zetor do UNC,někde ležel 20 let,jako vypadal jak novej,to jo, ale nechtěl jet ani prd,muselo se dát čerpadlo,vstřiky i trubky,domky s filtrama atd. z původního,protože to bylo tak zalepený starou naftou že s tím nešlo nic dělat...
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Né, normalně v provozu byl.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Zkus dát novej olej + nějakej zahušťovač, a do nafty taky trochu m2t.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Co se do toho vubec leje? M6AD?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo klasika nějaka M6A/AD už pomalu ani nekoupíš, normálně nějakej 15w-40 a je to (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“