Zdravím Váa!!
Máte niekto konkrétnu skúsenost s dobíjaním na Astre 1.7 Td 50kw r.v 99???
Auto má problém s neustálym draním klinového remena,ktorý tahá alternátor. Zároven hapruje dobíjanie....
Mám podozrenie na vysoký odber prúdu elektrického posilovača riadenia.
Kontroloval som okruh budenia alternátora....kabeláž od baterky po alternátor..ukostrenia a pod.... vyčistené piny na budíkoch..
Vo vetve servoriadenia je prúd až 21A...je to bežný stav?? okruh má 80A poistku.
Vymenili sme už altík(nový) aj baterku.
Vdaka za reakcie!!
Astra G -dobijanie.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ano servo mááá velký odběr kolik ale nevím ale hodně.
Ted nechci lakovat už jsem tu 50 neměl dlouho dělám nejvíc 55 a to je isuzu no ale ta 50je opel motor a nemá ona náhodou ještě starý uložení alternátoru?? Myslím dlouhý šroub skrz gumový silentbloky?? Pokud ano je po nich a uhýbají. Byla to smrt řemenu ve starých astrach F na těchto motorech.
Ted nechci lakovat už jsem tu 50 neměl dlouho dělám nejvíc 55 a to je isuzu no ale ta 50je opel motor a nemá ona náhodou ještě starý uložení alternátoru?? Myslím dlouhý šroub skrz gumový silentbloky?? Pokud ano je po nich a uhýbají. Byla to smrt řemenu ve starých astrach F na těchto motorech.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
No šel bych po rovinnosti uložení alternatoru. Ten hliník býval lety vyklepanej i novy gumy šli sejdrem a trhali to řemeny. Pak jsem to začal dávat na silon a byl klid ale to bývali F-ka. Pokud to tady ještě je vezmi pravítko a mrkni jestli ti jde na sebe remenice. Nemusí to být o moc býval malinko priklonenej a trhalo to řemeny.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K