DPF R.Scenic 2 1,9dci - vyriešene

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

DPF R.Scenic 2 1,9dci - vyriešene

Příspěvek od ROMEK »

Na aute byl problem s DPF dalo sa to nekde vyčistit vydržalo to týdeň. Dif snímač tlaku je v norme na diagnostike zavady P1436 regeneracia filtru prerušeni a P1431 časticový filter interná závada. Na volnobeh tlak pred filtrem 116mBar.

Auto ke mne nejezdí je to byvalí kolega z práce nevím kdo kde jak mu to čistil auto udajne olej nežere najezd 280000Km. Na co sa zamerat? chcel bych vstrekovače poslat na kontrolu repas. Udajne s tým DPF začli hned po STK jak to točili do 4tis.

dík
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 10 úno 2020, 10:08, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jak píšeš, je potřeba zjistit kde to čistili a jak, je k tomu protokol ??
Tuhle dojel borec s něčím podobným,sice to byl Seat,ale to je jedno,hned mezi dveřma hlasi že DPF to není že to mu odborně čistili,jak to samo nevěděl, já nahodou toho dotyčného (u mě patlala ) znám,tak jsem mu volal co s tím dělali, tak prý normálně ten čistič bez demotáže od CarTechnic,pak už to šlo na sílu zregenerovat,auto začalo jet tak si vzal bůra a poslal ho pryč,vydrželo to týden...ještě mu zkurvil teplotní snímač zepředu na DPF tak to tam nějak doprznil,no hrůza...
Takže není čistit jako čistit
Když to dáš někam do opravdu odborné firmy už se nám hodněkrát stalo že nám to vrátili s tím že to nepůjde
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Skús v meraných hodnotách nájsť km od poslednej regenerácie a hlavne teplotu pri nej. Koncovka je čierna? Ak tomu dobre chápem auto normálne 280000 km jazdilo až išiel na STK a potom sa filter upchal a museli ho dať čistiť? Takisto by bolo dobré zistiť či po vyčistení nastavili výmenu filtra a pod.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Při tomhle protitlaku už regenerace nepujde.Filtr bych vyndal otestoval kat ten bude asi Ko omrknul filtr zda není prasklej a nechal vyčistit.U katu majzla na náhrady většina náhrad co jsem testoval nesvítila.Dobré kurvítko je prasklá hadice plnícího tlaku ta zaláduje filtr během chvíle.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Nahradu tam dávat nebudu s tým už mám svoje skusenosti u katalizatoru na benzín. Na diag. byla posledná regenerácia pred 115Km filter menený pred 300km. Takže asi to vynuloval kde to bylo vubec nevím.

Auto dorazí v pondelí. Ten kat. v DPF sa da skontrolovat teplovzdusnu pištolu a čističem na brzdy ne ?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ano
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Na kolko by sa mal ten kat rozohrait či dosiahne teplotu a neni KO. 700-800st ?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Můžete přiblížit ten postup?
Posledně jsem do toho foukal horkovzduskou,ta se za chvíli přehrála a bylo po ní....
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ked je DPF vymontovane tak fukaš horkovzdušku aby sa nahríl kat a potom strekuješ po trochach "uhlovodíky" podla mňa čistič brzd. začne svítit . nikedy sem to nerobil ja tieto veci moc nerobím ale davnejšie som videl nejaké video
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to jo ale jak jsem do toho foukal a ten horkej vzduch se vracel tak ta pistole se v tu ránu přehřála,zahučela a konec (noteeth)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

možno zahučí aj moja :D
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Je dobré mať v tom dpf-ku trochu ťah, ako v komíne, ideál je napojiť ho na odsávačku prípadne aspoň na dlhú rúru smerom dohora
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ano
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Kluci klasika jak píše Roman DPF dole ani nebylo šruby totalne hrdzave a sponu sem musel urezat. Asi tam neco strikel a padaj. DPF mam dole neni praskle. Tady je zvlášť katalizator hned za turbem a DPF je uplne dole. Jak je to u tehoto systemu má to ešte katalizator aj v DPFku?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Po vyčistený DPF je snimač tlaku pred DPF 7-10mBar byl sem to trochu prejet nech filtr vyschne a tlak byl okolo 15mBar spravila sa staticka regeneracia teplotu dosahel nejkých 570stupnu a po regeneracii tlak 2mBar tak snad bude OK.

inak vstreky všetky 4 KO takže repas , nova hadica od turba, vyčistene DPF nejaký montážny material a práca cena okolo 900eur
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“