Kvalitní těsnění pod hlavu pro rotačku ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3497
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Kvalitní těsnění pod hlavu pro rotačku ASV

Příspěvek od Pája 19 »

Zdar borci, poladil jsem svojí Oktávku na 215 koní a fouklo mi těsnění pod hlavou. Máte typ na těsnění, který ty tlaky dlouhodobě vydrží? Případně i lepší hlavový šrouby. Díky za rady.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Elring nebo Victor Reinz musí vydržet, dobrý bývaly i německý Götze, hlavně nedávej Corteco, to se mi jednou doslova rozpadlo snad za 2 měsíce
Hlavně to chce zaškrabat blok a srovnat hlavu,pak se to nehne
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To ano hlavne na ten blok sa často zabúda a potom je to za rok-dva naspäť aj keď sa zbrúsi hlava.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Asi by som potom aj použil skrátené šróby z ARL, predáva ich napríklad darksidedevelopment:

https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... gines.html
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Dej origo a srovnat hlavu i blok
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Zrovnat hlavu, zrovnat blok, victor reinz tesnenie, ARP stifty a nikdy to nefukne. Mne sa tento postup osvedcil, mal som na rotacke 250 PS a nikdy nefuklo.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Ja dal tesneni elring+ARL srouby a jeste prilepil loctite 3020 lepidlo na tesneni a klid, vykon taky kolem 250psObrázek
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

tesnenie Viktor reinz+sruby skratene ARL 12.9 ....motor AHU 200+ps....onedlho 220+
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Hlavni je mit rovnou hlavu a absolutne rovnej blok, jinak to delas za chvili znova a muzes tam dat tesneni jaky chces.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Myslím, že tie ARP štifty sú trochu overkill investícia keď to niekto nejde ťahať to úplného extrému 300+ koní. na tých 200 podľa mňa úplne stačí skrátené ARL bezproblémov
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Keď budeš robiť autá a zistíš aké blato sú dnešné šróby do hlavy a budeš voliť kvalitu tak uvidíš že ARP je cesta. Ak máš riešiť jedno tesnenie na 2 - 3 krát, skalkuluješ si cenu materiálu a prácu tak radšej zainvestuješ do štiftov a je po probléme. Čo je u týchto štiftov veľké +, môžu sa použiť X krát, nenaťahujú sa.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3497
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vidím to na kombinaci srovnat hlavu, zaškrábat blok, Reinz a šrouby ARL. Ty ARP štefty bych bral, ale umíte je sehnat někdo za nějaký rozumný peníze? Bůro za deset šteftů je kosmos.
Oct asv 2000, DieselPower
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Mecko, ja ťa úplne chápem a verím tomu čo vravíš, ale verím tomu, že ARL skrutky a rovná hlava a blok musia 200ps držať úplne bezproblémov
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ahojte a otazocka! je tu na tzv. zapadnom slovensku niekto kto zaskrabava bloky a pride aj k autu?
Tdi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Zkukni toto video
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“