to máš super, já na servis čekal 6 neděl a nakonec výměna pístu s blbostí okolo vyšla na 5 tisícroman1648 píše:kámoš dělá v servisu když je problém,pilu si odveze,za den za dva je zpátky a vše jak má být
Stihl ms440
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Novy poznatok dneska som zobral konecne tu 261 a na moje prekvapenie bez dekompresa ma takmer rovnaku silu resp.narocnost na pretocenie motora no o trochu menej ako 440 ale nie az tak.Dovod toho kopanca do ruky bude asi skor v tom ze to nema elastart ci ako sa to vola a preto to dava spatne razy.Ale tak ci onak aj na takmer novej 261 ma za sebou 6 nadrziek benzinu tiez je take puknutie v HU cize teoreticky by aj ta stara pila mala byt ok len musim na nu kupit elastart.Ano je sice stara ale na domace pilenie dreva a okolo domu radsej znicim tu 440 a novu 261 si budem udrzavat vpodstate mi je jedno akou pilou pilim kedze na 20m dreva do roka a s tym popilenie neni pre ziadnu pilu extra problem
V prvom príspevku som sa pýtal na hodnoty kompresie.......
Takže sme riešili problém neproblém, no nič, hlavne že sa to vyriešilo. Kupovať elasto sú podľa mňa zbytočné peniaze, mám tip -top Stihl MS 460 s tlakom cez 14 atm. iba s dekompresným ventilom bez elasta a nemám žiaden problém so štartom, píla je stroj pre chlapa.
Takže sme riešili problém neproblém, no nič, hlavne že sa to vyriešilo. Kupovať elasto sú podľa mňa zbytočné peniaze, mám tip -top Stihl MS 460 s tlakom cez 14 atm. iba s dekompresným ventilom bez elasta a nemám žiaden problém so štartom, píla je stroj pre chlapa.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Žiadna tragédia, raz možno bude, ale nepoužíva, v píle to nemá taký význam ako v krovinorezoch. Píla musí mať vysoký výkon v hornom pásme otáčok a byť čo najľahšia, naháňajú sa gramy v hmotnosti a v zotrvačnosti, otáčky kľudne 14 000ot/min. A to je doména dvojtaktov, najnovšia verzia píly MS 500i má riadiacu jednotku a vstrekovanie paliva, bez karburátora.
Systém 4-mix má význam v krovinorezoch pretože je to štvortakt takže vyšší krútiaci moment v nízkych otáčkach a nezávislosť na polohe motora vďaka tomu že motor je mazaný mixovaným palivom, žiadna olejová náplň. Otáčky okolo 10 000ot/min.
Možno ťa zmiatlo že MS 261 je uzavretý 4-kanál, tak sa to spodobilo na 4 Mix
Systém 4-mix má význam v krovinorezoch pretože je to štvortakt takže vyšší krútiaci moment v nízkych otáčkach a nezávislosť na polohe motora vďaka tomu že motor je mazaný mixovaným palivom, žiadna olejová náplň. Otáčky okolo 10 000ot/min.
Možno ťa zmiatlo že MS 261 je uzavretý 4-kanál, tak sa to spodobilo na 4 Mix
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Nemam pilu prvykrat v ruke sice vacsiu ako 440 som nemal ale pokial by som startoval bez sytica resp. na pol otvoreny neviem ci by som aj naštartoval.Kompresiu som nemeral kamos ho nema doma akurat takze som to zatial neriesil.Start na oboch pilach nasledovny dam sytic na max potaham zo 3x trochu cukne zdochne prepinam do pol sytica resp otvoreny s plynom nastartuje a uz pridam plyn a necham poklepat zo 1min aspon to len aby bolo jasne Skusim sa s tym pohrat a dam vedet zo zaujimavosti
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
ferdy91 píše:Vlastnim pilu ms440 kupil som ju od znameho za smiesny peniaz ako uz pouzitu par krat pohadzana popadana atd. avsak masina nastartovala na 3x bezproblémov.Po dlhsom case som ju chcel nakopnut no ani boha lenze co sa stalo pila zrazu kope ako hovado.
Upřímně, to vypadá, že sis tu 440 nastartoval jen při koupi, nebo jsi utrpěl závažnou ztrátu paměti Tak hlavní je, žes sis ji zbytečně více nerozebíral, když pilka žádný problém nemá. Jak už tu popsal Kubi, srovnávat se má srovnatelné, ono vycházet ze startu 261 a porovnávat to se 440 nejde ...ferdy91 píše:Nemam pilu prvykrat v ruke sice vacsiu ako 440 som nemal ...
no, tak to tě nešetřili, nevím teda na co ale konkrétně na tu MS440 stojí origo píst 1300,- tak nevím za co si vzali dalších 3700,-Jarda S. píše:to máš super, já na servis čekal 6 neděl a nakonec výměna pístu s blbostí okolo vyšla na 5 tisícroman1648 píše:kámoš dělá v servisu když je problém,pilu si odveze,za den za dva je zpátky a vše jak má být