TSi CAXA nízký tlak oleje

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
LLuKKi
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 14 úno 2009, 09:42
Bydliště: Šumperk

TSi CAXA nízký tlak oleje

Příspěvek od LLuKKi »

Čau,
Během měsíce uz resim druhy motor 1.4 TSi 90kw CAXA.
Za studena tlak oleje 1bar pri volnobehu, 2-3 bar pri 2000/ot.
Po 20-30min, volnobeh 0,2-0,4 bar, pri 2000ot 1,5 bar.
Vacky s vikem hlavy zkontrolovany, druhe cerpadlo oleje, saci kos vymenen,
Ol.filtr vymenen - origo dle VIN, turbo ok, rozvody vcetne nastavovace take druhe.
O obou motoru vse stejne zkontrolovany a vysledek stejny.

Nenapada nekoho kde jeste mrknout? Nesetkal se nekdo s necim podobnym?

Diky za rady
► AutoVELVET Šumperk ◄

PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele taková blbost ale nezůstalo pod filtrem staré těsnění??
Jednou jsem viděl že tam byly dokonce dvě staré navíc :?
Uživatelský avatar
LLuKKi
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 14 úno 2009, 09:42
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od LLuKKi »

Taky o tom vim, ale nee, nezustalo.
► AutoVELVET Šumperk ◄

PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Koukal jsem co o tom píšou na německých forech,jeden řešil kliku,druhej axiály - zkus kliku axiální vůli,pak jedine rozkopat spodek motoru a mrknout na hlavní ložiska a ojniční ložiska,ten tlak se musí někde ztrácet
Lepší ale kdyby dal měl někdo konkretní zkušenost no, dělat tohle jen cvičně je hrozná představa...
Uživatelský avatar
LLuKKi
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 14 úno 2009, 09:42
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od LLuKKi »

Ted jdu na to.
No prave, materialove to neni tak hrozny, ale ta prace, ta je uz k nezaplaceni 🙉
► AutoVELVET Šumperk ◄

PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Zkus napsat uživateli Huml,ten ty TSI zná dobře,třeba poradi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A na kolik se to po těch 20-30min ohřálo? Ty 2-3 bary za studena při 2000 jsou pěkný, ale nesmí to po ohřátí tak padnout. Limit je při 80stupnich právě 2bary.
Co je tam nyní nalito za olej a máš nějaký info k historii, co tam bylo lito a po kolika měněno?
Na tomhle motoru nejsou v okruhu mazání žádný ventilky co by to mohly ovlivnit, aspoň co vím, tak jestli tam není nalita "voda", tak to asi bude fakt na spodku ...
Uživatelský avatar
LLuKKi
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 14 úno 2009, 09:42
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od LLuKKi »

No jezdilo to autorizak, takze olej kazdych 20-25tis km, takze na prd.
Ja tam daval Shell HX8 5w30, je na nem najeto 200km.

Stupne jsem nemeril, jak zacal padat tlak, radeji jsem to vypnul.
Poznatek jeste, ze pri pridani plynu i za tepla tlak stoupne na cca 2,5-3 bar a spadne rychle na 1,5bar-2bar.
Toto si myslim, ze neni ta hrozne, spise ten volnobeh a tim padem nenastavuje vacka a pise to chybu nastavovace a rozvodu, nic jineho.
Motor bezi hladce, bez jakkychkoliv pazvuku, klepani atd.
► AutoVELVET Šumperk ◄

PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Možná bych fakt pro klid zkontroloval jestli tam nejsou ty 2 těsnění. To, že máš na oleji 200 km a začlo to dělat by tomu naznačovalo...
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
LLuKKi
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 14 úno 2009, 09:42
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od LLuKKi »

Tesneni je zkontrolovano 😉
► AutoVELVET Šumperk ◄

PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Uživatelský avatar
LLuKKi
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 14 úno 2009, 09:42
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od LLuKKi »

Tak další info: hlavni i ojnični loziska v poradku.
► AutoVELVET Šumperk ◄

PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To je teda pěkný ... Tak to už asi zbývá si jen pořádně prohlídnout jako celek kryt rozvodů s držákem filtru oleje, tam bude nějaká zrada ...

03C109210CD nebo nově 03C109210CP
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Má tenhle motor ostřik pístu není uražená ta tryska?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ostřiky nemá ani žádný ventilky, to by to za studena nemazalo tak kdyby byl ostřik otevřený.

No ten kryt s tím vedením oleje a držákme filtru, to je tedy věc, když tam mechanik nenechá těsnění, ten systém nevypadá moc jednoduše ...

No ale když na to nyní koukám, tak CAXC tam ostřik asi má, to svět neviděl ...

Obrázek
Naposledy upravil(a) Rayx dne 14 led 2020, 21:22, celkem upraveno 1 x.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Jednoducha metóda vyšrobuj snímač tlaku oleja vyrob si redukciu na rýchlospojku na vzduch pusti 2 bary tlaku a počúvaj kde to najviac fuči a a dohľadaj únik.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“