TSi CAXA nízký tlak oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TSi CAXA nízký tlak oleje
Čau,
Během měsíce uz resim druhy motor 1.4 TSi 90kw CAXA.
Za studena tlak oleje 1bar pri volnobehu, 2-3 bar pri 2000/ot.
Po 20-30min, volnobeh 0,2-0,4 bar, pri 2000ot 1,5 bar.
Vacky s vikem hlavy zkontrolovany, druhe cerpadlo oleje, saci kos vymenen,
Ol.filtr vymenen - origo dle VIN, turbo ok, rozvody vcetne nastavovace take druhe.
O obou motoru vse stejne zkontrolovany a vysledek stejny.
Nenapada nekoho kde jeste mrknout? Nesetkal se nekdo s necim podobnym?
Diky za rady
Během měsíce uz resim druhy motor 1.4 TSi 90kw CAXA.
Za studena tlak oleje 1bar pri volnobehu, 2-3 bar pri 2000/ot.
Po 20-30min, volnobeh 0,2-0,4 bar, pri 2000ot 1,5 bar.
Vacky s vikem hlavy zkontrolovany, druhe cerpadlo oleje, saci kos vymenen,
Ol.filtr vymenen - origo dle VIN, turbo ok, rozvody vcetne nastavovace take druhe.
O obou motoru vse stejne zkontrolovany a vysledek stejny.
Nenapada nekoho kde jeste mrknout? Nesetkal se nekdo s necim podobnym?
Diky za rady
► AutoVELVET Šumperk ◄
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Koukal jsem co o tom píšou na německých forech,jeden řešil kliku,druhej axiály - zkus kliku axiální vůli,pak jedine rozkopat spodek motoru a mrknout na hlavní ložiska a ojniční ložiska,ten tlak se musí někde ztrácet
Lepší ale kdyby dal měl někdo konkretní zkušenost no, dělat tohle jen cvičně je hrozná představa...
Lepší ale kdyby dal měl někdo konkretní zkušenost no, dělat tohle jen cvičně je hrozná představa...
A na kolik se to po těch 20-30min ohřálo? Ty 2-3 bary za studena při 2000 jsou pěkný, ale nesmí to po ohřátí tak padnout. Limit je při 80stupnich právě 2bary.
Co je tam nyní nalito za olej a máš nějaký info k historii, co tam bylo lito a po kolika měněno?
Na tomhle motoru nejsou v okruhu mazání žádný ventilky co by to mohly ovlivnit, aspoň co vím, tak jestli tam není nalita "voda", tak to asi bude fakt na spodku ...
Co je tam nyní nalito za olej a máš nějaký info k historii, co tam bylo lito a po kolika měněno?
Na tomhle motoru nejsou v okruhu mazání žádný ventilky co by to mohly ovlivnit, aspoň co vím, tak jestli tam není nalita "voda", tak to asi bude fakt na spodku ...
No jezdilo to autorizak, takze olej kazdych 20-25tis km, takze na prd.
Ja tam daval Shell HX8 5w30, je na nem najeto 200km.
Stupne jsem nemeril, jak zacal padat tlak, radeji jsem to vypnul.
Poznatek jeste, ze pri pridani plynu i za tepla tlak stoupne na cca 2,5-3 bar a spadne rychle na 1,5bar-2bar.
Toto si myslim, ze neni ta hrozne, spise ten volnobeh a tim padem nenastavuje vacka a pise to chybu nastavovace a rozvodu, nic jineho.
Motor bezi hladce, bez jakkychkoliv pazvuku, klepani atd.
Ja tam daval Shell HX8 5w30, je na nem najeto 200km.
Stupne jsem nemeril, jak zacal padat tlak, radeji jsem to vypnul.
Poznatek jeste, ze pri pridani plynu i za tepla tlak stoupne na cca 2,5-3 bar a spadne rychle na 1,5bar-2bar.
Toto si myslim, ze neni ta hrozne, spise ten volnobeh a tim padem nenastavuje vacka a pise to chybu nastavovace a rozvodu, nic jineho.
Motor bezi hladce, bez jakkychkoliv pazvuku, klepani atd.
► AutoVELVET Šumperk ◄
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Ostřiky nemá ani žádný ventilky, to by to za studena nemazalo tak kdyby byl ostřik otevřený.
No ten kryt s tím vedením oleje a držákme filtru, to je tedy věc, když tam mechanik nenechá těsnění, ten systém nevypadá moc jednoduše ...
No ale když na to nyní koukám, tak CAXC tam ostřik asi má, to svět neviděl ...
No ten kryt s tím vedením oleje a držákme filtru, to je tedy věc, když tam mechanik nenechá těsnění, ten systém nevypadá moc jednoduše ...
No ale když na to nyní koukám, tak CAXC tam ostřik asi má, to svět neviděl ...
Naposledy upravil(a) Rayx dne 14 led 2020, 21:22, celkem upraveno 1 x.