TSi CAXA nízký tlak oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No, ale kdyz to dela za tepla, tak za studena to moc nezmeris.
Divny me je ze dnes jsem zkousel a i kdyz to v tockach ma 2-3bary oleje, stejne to nenastavuje, mam podezreni na problem s vackou?
Znovu to rozdelavam, tak uvidime
Divny me je ze dnes jsem zkousel a i kdyz to v tockach ma 2-3bary oleje, stejne to nenastavuje, mam podezreni na problem s vackou?
Znovu to rozdelavam, tak uvidime
► AutoVELVET Šumperk ◄
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
@Huml: Jistě Ti jich prošlo rukama už spousty, bylo jich hodně, co měly problém s tlakem oleje? Maj ty ložiska na klice nějak podceněný, že by se jim vůle zvětšovaly ve větší míře než na jiných motorech? Když jsi pak někdy narazil na motor, kde to bylo na klice, měřils ji potom, jak kliku samotnou tak vůli v ložiscích?
Jen pro info ke klice
Klikový hřídel
axiální vůle u nového dílu: 0,07...00,24 mm
mez opotřebení: 0,26 mm
čep ložiska klikového hřídele: ∅ 54,00 mm
čep ložiska ojnice: ∅ 47,80 mm
Určitě před rozebráním udělej to co radí Huml a zmínili i další, tedy natlakovat vzduchem, měřit můžeš pak
Tak pokud je přívod oleje v hlavě pro ovládací N205 ventil (a i on samotný mechanicky ) v pořádku, a samotný přestavovač jsi přece měnil, tak tlak oleje bude jediný problém.LLuKKi píše:No, ale kdyz to dela za tepla, tak za studena to moc nezmeris.
Divny me je ze dnes jsem zkousel a i kdyz to v tockach ma 2-3bary oleje, stejne to nenastavuje, mam podezreni na problem s vackou?
Znovu to rozdelavam, tak uvidime
Jen pro info ke klice
Klikový hřídel
axiální vůle u nového dílu: 0,07...00,24 mm
mez opotřebení: 0,26 mm
čep ložiska klikového hřídele: ∅ 54,00 mm
čep ložiska ojnice: ∅ 47,80 mm
Určitě před rozebráním udělej to co radí Huml a zmínili i další, tedy natlakovat vzduchem, měřit můžeš pak
Chlapy, díky moc za rady!!
Takže minule se vačky sice zkontrolovali, ale vůle, jenže včera jsme přišly na to, že mazací kanálky na nastavovač byly přicpané karbonem!!
Takže vyčištěno, poskládáno, nastavuje, MAŽE jak má!!!
Takže minule se vačky sice zkontrolovali, ale vůle, jenže včera jsme přišly na to, že mazací kanálky na nastavovač byly přicpané karbonem!!
Takže vyčištěno, poskládáno, nastavuje, MAŽE jak má!!!
► AutoVELVET Šumperk ◄
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
To je zajímavé zjištění, olej na nastavovač jde přes sítko a N205, ale tohle tedy spíše vypadá na to, že byl ucpaný samotný přívod do hlavy, pak tedy nemohl měřit ani tlakoměr, ani čidlo, tedy celý vršek ... Fotky sis neudělal? Jakpak na tom bude chladič ...
Pozice č.13 toho sítka pro N205 je od soudruhů v tom SSP432 evidentně zakreslená špatně, má být až za větví pro hydroštely a ne před ... Není to jediný rozdíl, tady ještě počítali s filtrem s vložkou a ne celou patronou ...
Pozice č.13 toho sítka pro N205 je od soudruhů v tom SSP432 evidentně zakreslená špatně, má být až za větví pro hydroštely a ne před ... Není to jediný rozdíl, tady ještě počítali s filtrem s vložkou a ne celou patronou ...
Právě že nee.
Hlava i víko byla v pořádku čistá. Když jsme vynadali vačku ( v uložení u nastavovače ), tak na pohled vše v pořádku,
ještě když jsme začali propichovat kanálky, nebyly čisté, ale vypadával z nich karbon. Na víko i sítko na víku u přívodu jsem se díval už minule a bylo to čisté.
Foto jsem nestihl, protože jsem dnes byl pryč, mechoš to dělal, resp. on na to přišel.
No prostě LL olej nesmysl, to ví asi každý, ještě u toho benzína.
Teď tlaky 2bar - volnoběh, 4 bar zvýšené otáčky, při 70st oleje 1bar a 2,5bar - 3,5 bar zvýšené.
Nastavovač ihned za studena reaguje, teď najeto asi 30km a vše v pohodě. SLÁVA!!
Hlava i víko byla v pořádku čistá. Když jsme vynadali vačku ( v uložení u nastavovače ), tak na pohled vše v pořádku,
ještě když jsme začali propichovat kanálky, nebyly čisté, ale vypadával z nich karbon. Na víko i sítko na víku u přívodu jsem se díval už minule a bylo to čisté.
Foto jsem nestihl, protože jsem dnes byl pryč, mechoš to dělal, resp. on na to přišel.
No prostě LL olej nesmysl, to ví asi každý, ještě u toho benzína.
Teď tlaky 2bar - volnoběh, 4 bar zvýšené otáčky, při 70st oleje 1bar a 2,5bar - 3,5 bar zvýšené.
Nastavovač ihned za studena reaguje, teď najeto asi 30km a vše v pohodě. SLÁVA!!
► AutoVELVET Šumperk ◄
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
Blahopřeji a já si už ze začátku vzpomněl, jak jsem vyškrabával kanálek v bloku k čidlu oleje drátem , až jsem se proškrabal k čidlu, které potom konečně zhaslo..Přede mnou udajně iks mechánů měnilo čerpadla apod. ale motor přitom byl normálně mazán, ale čidlo to nevědělo..Ale to bylo auto před smrtí a ne mladíček..Mám zato, že LL může fungoval pouze při jízdách na dálky po dálnici, kdy je stálá teplota celého agregátu a stálý režim výhodný pro olej, takže se tak neznehodnocuje a nepřepaluje..Studené starty a např. jízda v kolonách je pro něho smrt..
nepropadat panice...