Fabia nedrží volnoběh.

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Fabia nedrží volnoběh.

Příspěvek od origoš »

1,2 HTP motor BME, je to záhada. Výpadky zapalování žádné, chyby žádné, občas lambda sonda sporadicky. Zkoušel jsem vyměnit klapku, snímač podtlaku v sacím potrubí, řídící jednotku, žádná změna. Vyčistil jsem EGR ventil, nakonec jsem ho zahlušil a pořád stejné. Když na to šlápnu, tak jede jako čert. Neřešil tu někdo úspěšně tenhle problém?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co třeba spínač spojky a brzdy fachčí v bloku měřených hodnot???, má to klimu ?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Oba spínače jsou funkční, to jsem kontroloval. Klimu nemá.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Předpokládám, že jste tuhle možnosti proveřili, ale nepřisává někde faleš?
Ten husí krk z odlučovače do sání, případně zhasne motor pokud se za chodu na volnoběh otevře víčko na dolévání oleje?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A jak moc to ten volnoběh nedrží, to až zdechne?
Když se jen minimálně sešlápne plyn, srovná se a udrží stabilní?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

origoš píše:Oba spínače jsou funkční, to jsem kontroloval. Klimu nemá.
co třeba přecvaknout druhý plynový pedál ví řj že má volnoběh?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Když se přidá plyn, tak se udrží, ale moc stabilní ty otáčky nejsou.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tak pak není problém v samotném udržení volnoběhu, když se to nesrovná ani při minimálně přidaném plynu.
Ten EGR to má ucpaný douho, kolik to má nalítáno? Taky můžou být sedla ventilů jak jetel a čeká to na pořádný prohnání nebo rovnou čištění.

Co ta lambda sonda, co má občas sporadicky hlásit?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

U tohoto kolovratu prvně změřit tlaky...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="origoš"

zkus jen kalsiku pětka a točit s pravým kolem jestli jdou po sobě tři stejné komprese, :? pak změřit

komprese u tohoto motoru to je dílo večer přijedeš naprosto v pohodě a ráno 2 - 3 nenatočíš, popraskané ventily taky umí narušovat přísun paliva zvláště na volnoběh,

co jsem měl naposledy HTP 12 V ak stím tahali vozík s oknama, oprava hlavy 5000, poslední fázi se motor už neubránil požadavkům tak skočil, :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

tady je základ tlaky ve válcích a tlak paliva z podávačky, jinak jsem tady žádný poruchy +/- neřešil a to těch potvor u nás jezdí nespočet,zrovna dělám polo s tímto motorem,výfukový ventily rozkvetlý jak slunečnice
posledně Roomster 12v na LPG před půl rokem dělaná hlava,upad kus ventilu a celý se to rozsekalo,dodnes nechápu, řešeno výměnou motoru
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše: posledně Roomster 12v na LPG před půl rokem dělaná hlava,upad kus ventilu a celý se to rozsekalo,dodnes nechápu, řešeno výměnou motoru
HTP je přemistovadlo nikoliv závadní stroj, soused najel cca 380 a skočil řetízek, ventily OK jen se brousili je to klidas,

kokot který po tomto motoru chce výkon skurví, + LPG které má vyšší spalovací teploty :roll:
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Já měl za to, že HáTéPéčka odcházejí důchodcům...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tlaky 8, 8, 10 barr. Není to nic moc, ale jiná auta na to běží.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No to je pěkný, tak roman to asi trefil. Kolik má mít minimálně, 11? To že to má tedy jen 8 tak to bych asi ten volnoběh neřešil a byl rád, že to ještě jezdí ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“