Výfuk, sáni? 1.9 TDI 1756vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DejvaTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2017, 11:29
Bydliště: Znojmo

Výfuk, sáni? 1.9 TDI 1756vk

Příspěvek od DejvaTDI »

Zdravím, stavím oktu kde bych chtěl turbo 1756vk, větší vstřiky, cooler

ale nevím si rady s výfukem, jakej průměr? Přemýšlím o 70mm

Dále vzduchovej filtr, origo? Nebo nějakou alternativu?

Ideálně kdyby mi odpověděl někdo, kdo má podobnej setup a měl i třeba graf kolik z toho dokázal vymáčknout

Díky
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Podle me 70mm zbytecny, to se dava na 2260 a vetsi ja mam na 2260 vyfuk 60mm a bohate staci, mozna by nebylo spatny prvni dil(downpipe) s prumerem 70mm ale na 1756 zbytecny jinak vykon zvladne kolem 230ps zalezi na zbytku veci ale hlavne zacni poradnou spojkou...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Filtr dej Bosch, výfuk 60-63.5 stačí úplně, vstriky Race 520 + 12mm hlava do čerpadla, samozřejmě spojka a další a další věci.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nebolo by ideálnejšie ak to robíš už v dnešnej dobe siahnuť po niečom ako GTD1752/56vrk ? okolo 220koní na tom spravíš ako nič a vývoj ide dopredu takže prečo siahať po starých turbách keď sa dajú novšie.


Výfuk 70mm je podľa mňa moc, 200ps spravíš bezproblémov na sériovom výfuku, takže podľa mňa 60mm bude úplne stačiť.

Len si to dobre premysli, či ti to stojí za tie peniaze, lebo v podstate musíš poriešiť všetko začínajúc od spojky
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

No je to tak no. Na rotacce musíš předělat prakticky všechno....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
DejvaTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2017, 11:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od DejvaTDI »

Sorry borci, málo jsem se rozepsal :D spojku mám samozřejmě taky pořešenou, to stejný čerpadlo 12mm hlava tam je taky.
Jde mi spíš o to jestli ten výfuk 70mm, víc neuškodí.. znáte to, časem to bude málo a třeba se dostanu i na zminovanou 2260 :D
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Na tych 270 koni ktore vytiahnes max z rotacky na 2260 ti staci 63 mm vyfuk bohato
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Tak tu 2260 tam dej rovnou a je to....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
DejvaTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2017, 11:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od DejvaTDI »

A co ten vzducháč a vedení? Jak to máte řešený? :)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Filtrbox a vedení do turba dej ARL nebo ASZ. Přívod vzduchu do filtru se dá udělat hadicí s 80 nebo 90mm průměrem místo toho origo nesmyslu.
Osobně zkušenost nemám, ale Tdi filtrbox i filtr je prej větší než na Audi 2,7 biturbo. :)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Ak uz casom ist do vacsieho turba tak GTD2060VZK riadene elektrickou regulaciou.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Najväčší filterbox mala R32 DSG aj s vedením vzduchu, čiže ak chceš to tak popozeraj po tom.

https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... f-mk4.html

a to musí na 230 koní úplne stačiť, určite by som nešiel do žiadnych K&N filtrov a podobných sránd kedže už aj tu na fóre bolo jasne preukázané že to prepúšťa viac nečistôt.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

staci serie ASZ/ARL a násos do filtrtu udelej 80mm a vzduchu bude mít turbo dost ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
DejvaTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2017, 11:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od DejvaTDI »

Díky moc borci :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“