Peugeot Expert 2.0 HDI 88 kW - Nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot Expert 2.0 HDI 88 kW - Nestartuje
Čau chlapi,
mám Experta 2008 2.0 HDI 88 kW (vstřikování Siemens) - auto nelze nastartovat. Při povolení Vstřikovače vůbec nejde ze vstřikovacího čerpadla nafta. Tlak na Railu ukazuje diagnostika 0.
Výpis chyb z diagnostiky TEXA:
1693 - požadavek spouštění řídící jednotky motoru - neplatné
D118- bez komunikace s hlavním počítače
E001-aktivace řidiči jednotky - chybí
Někdo nějaké rady ?
Děkuji všem.
mám Experta 2008 2.0 HDI 88 kW (vstřikování Siemens) - auto nelze nastartovat. Při povolení Vstřikovače vůbec nejde ze vstřikovacího čerpadla nafta. Tlak na Railu ukazuje diagnostika 0.
Výpis chyb z diagnostiky TEXA:
1693 - požadavek spouštění řídící jednotky motoru - neplatné
D118- bez komunikace s hlavním počítače
E001-aktivace řidiči jednotky - chybí
Někdo nějaké rady ?
Děkuji všem.
Úplně historii nevím. Dovezl to známej že to tak koupil.
Původně neviděla a psalo to ještě snímač váčky. Rozvody byli skoceny cca 4 zuby. Nastavil jsem rozvody a snímač už to nepíše a vidím otáčky i požadovaný tlak na railu. Jen aktuální je 0 a píše to 3 chyby co jsem psal. Filtr novej a žádný špony jsem nenašel. Vyměnil jsem vstrikovaci čerpadlo a pořad stejný problém.
Údajně mu to prodávali ze je vadný vstrikovaci čerpadlo.
Podavaci to nemá.
Původně neviděla a psalo to ještě snímač váčky. Rozvody byli skoceny cca 4 zuby. Nastavil jsem rozvody a snímač už to nepíše a vidím otáčky i požadovaný tlak na railu. Jen aktuální je 0 a píše to 3 chyby co jsem psal. Filtr novej a žádný špony jsem nenašel. Vyměnil jsem vstrikovaci čerpadlo a pořad stejný problém.
Údajně mu to prodávali ze je vadný vstrikovaci čerpadlo.
Podavaci to nemá.
Daren:
a není to jen nedostatečně odvzdušněný po výměně toho čerpadla? Má to mezi filtrem paliva a vysokotlakým čerpadlem průhlednou hadičku? Pokud ano, je v ní vidět bublinka, která se posunuje vpřed, nebo stojí na místě?
Mám zážitek z jiného dieselu s commonrailem. Ten nemá ani el. podávací čerpadlo ani balonek a odvzdušnit to, je docela opruz. Sací čerpadlo je na vstupu do vysokotlakého a pokud není zaplavené naftou, nesaje.
a není to jen nedostatečně odvzdušněný po výměně toho čerpadla? Má to mezi filtrem paliva a vysokotlakým čerpadlem průhlednou hadičku? Pokud ano, je v ní vidět bublinka, která se posunuje vpřed, nebo stojí na místě?
Mám zážitek z jiného dieselu s commonrailem. Ten nemá ani el. podávací čerpadlo ani balonek a odvzdušnit to, je docela opruz. Sací čerpadlo je na vstupu do vysokotlakého a pokud není zaplavené naftou, nesaje.
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.