Audi A4 1.8 TFSI problem s motorom

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wot111
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 říj 2014, 06:39

Audi A4 1.8 TFSI problem s motorom

Příspěvek od wot111 »

Motor na volnobehu zacal dost triast, citit to dost ked sedim v aute, same si pridava otacky z volnobeznych do 1800, robi to len pri zahriatom motore,auto ma aj dost vysoku spotrebu paliva, plaubny ukazuje priemer 7.5 ale realne je to o cca o 3 litre viac podla tankovania, dalej som si vsimol ze dost ubudol motorovy olej, pred tym to bolo tak deci na 1000km... zacala aj svietit kontrolka motora, tak som to dal na diagnostiku a naslo tieto chyby:

5646 -Leak in air intake system
2809 -Fuel trim bank 1
4007 - Idle control system RPM
4201 - Fuel level too low
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jak to máš dlouho, kolik celkem najeto a kolik jsi s tím najel sám? Co je to za rok a kod motoru?
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46

Příspěvek od Spectre868 »

Začal by som výmenou odlučovača oleja v hlave, tade si to bude brať vzduch, a možno aj olej. Nikto to nahlas nepovie, ale ten krám má plánovanú životnosť 3 roky/60tkm, a robí to takéto psie kusy. Za 7 rokov mi odišli už 2, a tretí má asi tiež namále.
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, začít tím pcv ventilem
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46

Příspěvek od Spectre868 »

Jednoduchá diagnostika je odpojiť hadicu medzi saním a PCV, a vstup do sania dobre utesniť. Ak prestane skákať voľnobeh, je zdiagnostikované...
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
wot111
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 říj 2014, 06:39

Příspěvek od wot111 »

Dakujem, za pomoc, bol to ten odlucovac oleja, uz je vymeneny a motor bezi ako hodinky.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Spectre868"]Nikto to nahlas nepovie, ale ten krám má plánovanú životnosť 3 roky/60tkm,

a jak dlouho vydrží 1.0 tsi? má ho manželka a když jsem kupoval měla tu autoškola na LPG cca 130.OOO v pohodě
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46

Příspěvek od Spectre868 »

Kramom sa mysli to nestastne PCVcko...clovek by ho mal menit neak kazdy 4ty olej, ak nejazdi LL, ak jazdi LL, tak pri kazdom druhom....by ma len zaujimalo, ci toto autorizaky riesia pravidelne pri autach v zaruke, alebo si zobreu auto na dielnu, 3 dni hladaju zdroj falosneho vzduchu, a potom vitazoslavne uctuju diagnostiku za to, co by mali robit automaticky pri garancke????

Ad zivotnost TFSi, moje sa uz vracia z mesiaca ;)
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Ze zere olej to je znama vec,ale ja mam 1,8 TSI rok a pul olej byl meney po 5 tis byl uplne bily neviditelny na merce a nehnul se z maxu. Ted mi auto stalo 3 mesice vubec jsme nejezdil tedy stary benzin a zacal jsem jezdit 9,5 km do prace a ejhle olej zacar hnednout coz byhc chpala,ze je tam uz rok,ale,ze najednou po 500 km leze nad max to me nasralo. Kluci na servisu rikali,ze to je tim,ze jezdim kratke trate v zime furt na sytici a kor kdyz to podtacim,ze to steka pres krouzky ten benal. prej ve skodovce kdzy nekdo nemenil olej 3é tis a nejezdil trasy nad 30 km odsali aj 10 l oleje . ja se teda ptam koupit si disel kvuli zataseni DPF nemuzu a koupit si mdoerni benzin taky nemuzu? Takze auto prodat a koupit starou vranu,ktera se bude sypat?.
na chodu motoru nic nepoznam auto jede na jakejkoliv benzin aj ethanol bezproblemu,ale zacalo to proste redit olej
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

U moderních skvostů nemůžeš měnit palivo jak se ti zachce a pokud s tím jezdíš jako chrochták, tak se nediv..Kup si motor s nepřímým vstřikem, tomu tak nevadí brouzdání pár km do práce. Už to konečně pochopil i koncern , který si usmyslel, že předělá fyzikální zákony a bohužel i jeho konstruktéři obložení miliardami,kteří přišli na prdlajs,to konečně pochopili.. ..Jeho vývoj přes slavné TFSI a TSI konečně došel k použití nepřímého vstřikování , spolu s přímých vstřikem, kdy nepřímé vstřikování žehlí problémy nevhodné pro přímý vstřik...Stačilo, kdyby se někde na střední průmyslové škole zeptali absolventů 3. ročníku... :roll:
nepropadat panice...
wot111
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 říj 2014, 06:39

Příspěvek od wot111 »

Este sa chcem spytat,, ci nahodou neviete aka mierka na meranie mnozstva motoroveho oleja sa da pouzit, lebo pre motor v Audi A4 1.8 TFSI 118kW sa nedodavala, ale mala by sa dat nejaka pouzit, len neviem pod akym cislom ju naist
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46

Příspěvek od Spectre868 »

Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Objednal bych normálně tohle, vypustil olej, nalil tolik kolik má být a počkal co ukáže měrka, podle toho si pak udělal svoji rysku a nazdar

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 35756.html
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“