Opel X18XE1 trha

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Opel X18XE1 trha

Příspěvek od jofa »

Zdravim,mam otazku,na bratovom opli je problel s motorom,trasie sa,chvilami ide normalne z toho sa zacne znovu triast,pri pomalej akceleracii ide vcelku ako tak dobre,pri vacsej akceleracii trha. Vymenene sviecky,filtre,vycisteny egr,skrtiaca klapka,stale nic. Lambda ukazuje normalne hodnoty okolo 600mV ale vyskakuje na 4000mV ale iba vyskoci a hned spadne na normal. Menil som ju,univerzalne lambdy nefunguju,pise male napatie,dal som pouzitu original,robi to iste ako ta povodna. Vaha vzduchu ukazuje okolo 12kg. Ma niekto nejake skusenosti na co sa mam este zamerat?ako sa da ostestovat zapalovacia lista?dakujem
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tlak paliva je ok?

Jinak může být i ko jednotka motoru, řešil jsme něco podobného před lety na X16XEL.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

X18XE1 je paskvil plnej věčných problému ale je fakt ze má bývala Vectra umřela 3 majiteli a měla kolem 700000km.

Lišta netřeba zkoušet jestli je propalena je to na ni vždy vidět. Kdyby jsi chtěl lze ji pustit diagem nejlépe potmě.

Jednotky tam umírají jak na běžícím pase.

Svíčky mi tam fungovali vždy jen origo.

Snímač otáček kliky/vačky.

Ta poloelektrická klapka taky dělá svý.


I zalepeny vstriky vídám ale to bývá když má větší spotřebu oleje.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Pozri cez diagnostiku či zaznamenáva vynechávanie valcov, ale na 80% to bude rampou. Ak je to takto že raz ide raz nejde, preveríš ju jedine osciloskopom a kapacitnými kliešťami za jazdy, len budeš potrebovať aj predlžovacie káble aby si mal kde dať kliešte (alebo prípadne použiť sondu na COP cievky). Keď nie je dostatočný výboj kvôli vadnej rampe správa sa to práve takto že v ustálenej záťaži ide OK a pri prudkej akcelerácii s nárastom kompresných tlakov ide na tri a voľnobeh ako kedy. Tam je práve zrada že ak ju skúšaš vonku cez akčné členy tvári sa že je OK ale nemusí byť. Prípadne sa dá pozrieť či na lambde nie sú kyslíkové šoky, to by tiež nasvedčovalo na nezápaly ale takisto potrebuješ skop. Ak nemáš chuť na meranie tak požičať druhú rampu a vieš hneď. Ak bude problém aj potom tak RJ ako tu už bolo spomenuté.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ok,skusim zohnat tu rampu,lambdy mi robili obidve to iste,nqvyse nevyhadzovali ani ziadnu chybu. napadlo ma este ci to nemoze byt volnobezny ventil ako som sa docital na inom fore,mate s tym nejaku skusenost? Este k tej zapalovacej liste,keby prerazala tak by som to mohol vidiet aj po tme nie?keby bola vadna rj motora,musi sa potom aj nakodovat ci netreba? Este k tym svieckam,su tam NGK 2 bodové,presne take iste tam aj boli a auto behalo bez problemov. Nekoze to sposobovat egr?na diagnostike ukazoval 0% bez rozdielu na otacky a napatie okolo 1 vola
Odpovědět

Zpět na „Opel“