Opel Corsa 1.7 CDTi, 96 kW - nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel Corsa 1.7 CDTi, 96 kW - nestartuje
Zdravíčko, prosila bych o radu.
Mám Opel Corsa D 1.7 CDTi, 96 kW. RV 2011, nájezd 116 tis. Typ motoru A17DTS.
Koupila jsem ji v červenci 19', osobní dovoz z DE.
Nechávala jsem ji prohlédnout servisem, protože se mi nezdálo chování auta při sešlápnutí plynu v určitých otáčkách. Od 1800 do 2200 otáček, když jsem sešlápla plyn, auto dost vibrovalo. Tah byl dobrý, to beze sporu, ale to vibrování mě dostalo raději do servisu. Tam mi řekli, že je jeden vstřik (konkrétně ten druhý) k.o. Nechala jsem jej tedy vyměnit za fungl nový, ale problém přetrvával. Začaly se mi navíc zhoršovat starty. Za studena v pohodě, ale když se auto zahřálo, tak to bylo horší a horší. Postupem času už se to dostalo do fáze, že to špatně startuje i za studena. Chytne, ale třeba až napotřetí. Za tepla, kdybych to někde chcípla a chtěla zase nastartovat, nechytám se už vůbec. Pomůže max start sprej jako nutnost. V autorizovaném servisu jsem nechala otestovat znovu všechny vstřiky a krom toho nového byly v horším stavu i ty ostatní tři, tudíž proběhla výměna i těch za fungl nové. Do ŘJ jsem je zatím nedostala. Bohužel nemám secure kód a v autorizovaném servisu na mě "momentálně nemají čas", takže se snažím zaměřit na ty starty.
Tlak paliva při startu je v pořádku, nafta nikde nepadá, nezavzdušňuje se to, imobilizérem to není, vstřiky očividně taky ne. Diagnostika neukazuje žádnou chybu, jen jednou mi vyskočily kódy "02CC00" nebo "208000", což se nám nepodařilo nikde dohledat, oč by mohlo jít.
Dokážete mě někdo nasměrovat, na co se zkusit zaměřit? Už začínám být docela zoufalá, v podstatě od října to auto stojí, jen jej sem tam projedu.
Moc děkuji za tipy..
AS
Mám Opel Corsa D 1.7 CDTi, 96 kW. RV 2011, nájezd 116 tis. Typ motoru A17DTS.
Koupila jsem ji v červenci 19', osobní dovoz z DE.
Nechávala jsem ji prohlédnout servisem, protože se mi nezdálo chování auta při sešlápnutí plynu v určitých otáčkách. Od 1800 do 2200 otáček, když jsem sešlápla plyn, auto dost vibrovalo. Tah byl dobrý, to beze sporu, ale to vibrování mě dostalo raději do servisu. Tam mi řekli, že je jeden vstřik (konkrétně ten druhý) k.o. Nechala jsem jej tedy vyměnit za fungl nový, ale problém přetrvával. Začaly se mi navíc zhoršovat starty. Za studena v pohodě, ale když se auto zahřálo, tak to bylo horší a horší. Postupem času už se to dostalo do fáze, že to špatně startuje i za studena. Chytne, ale třeba až napotřetí. Za tepla, kdybych to někde chcípla a chtěla zase nastartovat, nechytám se už vůbec. Pomůže max start sprej jako nutnost. V autorizovaném servisu jsem nechala otestovat znovu všechny vstřiky a krom toho nového byly v horším stavu i ty ostatní tři, tudíž proběhla výměna i těch za fungl nové. Do ŘJ jsem je zatím nedostala. Bohužel nemám secure kód a v autorizovaném servisu na mě "momentálně nemají čas", takže se snažím zaměřit na ty starty.
Tlak paliva při startu je v pořádku, nafta nikde nepadá, nezavzdušňuje se to, imobilizérem to není, vstřiky očividně taky ne. Diagnostika neukazuje žádnou chybu, jen jednou mi vyskočily kódy "02CC00" nebo "208000", což se nám nepodařilo nikde dohledat, oč by mohlo jít.
Dokážete mě někdo nasměrovat, na co se zkusit zaměřit? Už začínám být docela zoufalá, v podstatě od října to auto stojí, jen jej sem tam projedu.
Moc děkuji za tipy..
AS
Re: Opel Corsa 1.7 CDTi, 96 kW - nestartuje
v prvom rade vymeniť servis a poriadnu diagnostiku a logovat live data tie kody my nič nehovoria to je z akej diag.....?
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Re: Opel Corsa 1.7 CDTi, 96 kW - nestartuje
Jde o diagnostiku Delphi.
Vyměnit spolupráci s autorizovaným servisem Opel máte na mysli?
Vyměnit spolupráci s autorizovaným servisem Opel máte na mysli?
Vím, nicméně mi bylo sděleno, že chyba na diagnostice žádná vykázána nebyla. Tyto dvě chyby vyběhly jednou, jinak je diag bez chyby.
V tuto chvíli si myslím, že je poněkud bezpředmětné řešit, jakou kdo používá diagnostiku. Zajímá mne spíš, zda mě dokážete nasměrovat, na co se mám zaměřit, abych zjistila, proč zlobí ty starty.
V tuto chvíli si myslím, že je poněkud bezpředmětné řešit, jakou kdo používá diagnostiku. Zajímá mne spíš, zda mě dokážete nasměrovat, na co se mám zaměřit, abych zjistila, proč zlobí ty starty.
hansdob,
Je fakt, že s diag jsme měli problém. Nepodařilo se nám ani v jedné zobrazit veškeré údaje o chování motoru. Když jsme koukali přes Opel Corsa D, typ motoru A17DTS, neukázalo nám to z technických údajů o motoru vůbec nic. Max info o žárovkách atp., ty základní údaje, které většinou lze poznat i bez diag. Museli jsme se dívat přes Merivu, ta má stejný typ motoru.
Krom těch chybových kódů, co jsem sem již dávala, jsem si stihla vyfotit ještě toto.
Tlak paliva jsme koukali při startu a byl ok. Na fotce je ještě hodnota tlaku za teplého motoru. Vstřiky jsou teď fungl nové, všechny 4. Otáčky se zdají být bez problémů, žádné kolisání, klepání, nic.
Je fakt, že s diag jsme měli problém. Nepodařilo se nám ani v jedné zobrazit veškeré údaje o chování motoru. Když jsme koukali přes Opel Corsa D, typ motoru A17DTS, neukázalo nám to z technických údajů o motoru vůbec nic. Max info o žárovkách atp., ty základní údaje, které většinou lze poznat i bez diag. Museli jsme se dívat přes Merivu, ta má stejný typ motoru.
Krom těch chybových kódů, co jsem sem již dávala, jsem si stihla vyfotit ještě toto.
Tlak paliva jsme koukali při startu a byl ok. Na fotce je ještě hodnota tlaku za teplého motoru. Vstřiky jsou teď fungl nové, všechny 4. Otáčky se zdají být bez problémů, žádné kolisání, klepání, nic.
Ta Delphi je ale fakt +/- k ničemu
Když vyměnili vstřiky zabýval se někdo myšlenkou proč vlastně odešly ?? Palivový filtr, kontrola nádrže na výskyt špon v systému ??
Nechci strašit ale už jsem viděl i to že se daly nové vstřiky ( tehdy SUP II 2.0TDi ) a za tři jízdy po 20km všechny znovu KO, systém plnej mosazných pilin z podávačky a následně VP čerpadla
Je potřeba vědět na kolik naskočí tlak na railu při startování a jaký jsou otáčky motoru - aby se vstřiky vůbec otevřely,tím je potřeba začít, pokud je to OK, změřit tlaky motoru, kontrola / výměna EGR, tak bych začal já
Zarážející je opět přístup servisu který vymění vstřiky ( určitě to nestálo pár korun ) a víc to neřeší....
Když vyměnili vstřiky zabýval se někdo myšlenkou proč vlastně odešly ?? Palivový filtr, kontrola nádrže na výskyt špon v systému ??
Nechci strašit ale už jsem viděl i to že se daly nové vstřiky ( tehdy SUP II 2.0TDi ) a za tři jízdy po 20km všechny znovu KO, systém plnej mosazných pilin z podávačky a následně VP čerpadla
Je potřeba vědět na kolik naskočí tlak na railu při startování a jaký jsou otáčky motoru - aby se vstřiky vůbec otevřely,tím je potřeba začít, pokud je to OK, změřit tlaky motoru, kontrola / výměna EGR, tak bych začal já
Zarážející je opět přístup servisu který vymění vstřiky ( určitě to nestálo pár korun ) a víc to neřeší....
Palivový filtr a nádrž byla kontrolovaná.
Jak jsem sem dávala výše fotku z diagnostiky, tak tlak "fuel pressure" při startování docela skákal. Pohyboval se v rozmezí od 40 do 95 kPa, ale po chycení se držel kolem 29 kPa.
Na pár fórech jsem četla obdobné potíže se starty a nechala jsem se inspirovat - když jsme s mechanikem odpojili čidlo teploty vody, problém se starty byl fuč. Samo hned vyskočila chyba, že ŘJ nevidí čidlo, ale auto nastartovalo desetkrát po sobě na drc. I s přestávkami. Když jsme čidlo opět zapojili, starty zase šílený. Bez čidla se tlak za chodu pohyboval o něco výše, ca 34 kPa, s čidlem kolem těch 29 kPa, jak jsem zmiňovala.
Nějak mi nejde do hlavy, jak na to může mít vliv teplotní čidlo....
Jak jsem sem dávala výše fotku z diagnostiky, tak tlak "fuel pressure" při startování docela skákal. Pohyboval se v rozmezí od 40 do 95 kPa, ale po chycení se držel kolem 29 kPa.
Na pár fórech jsem četla obdobné potíže se starty a nechala jsem se inspirovat - když jsme s mechanikem odpojili čidlo teploty vody, problém se starty byl fuč. Samo hned vyskočila chyba, že ŘJ nevidí čidlo, ale auto nastartovalo desetkrát po sobě na drc. I s přestávkami. Když jsme čidlo opět zapojili, starty zase šílený. Bez čidla se tlak za chodu pohyboval o něco výše, ca 34 kPa, s čidlem kolem těch 29 kPa, jak jsem zmiňovala.
Nějak mi nejde do hlavy, jak na to může mít vliv teplotní čidlo....
ano má to velký vpliv daj druhé a uvidíš,je to alchímia s tou delphinou zvlášt tento motor je Isuzu a fiat je palivový systém dokopy je to mrdka preto treba riadnu diagnostiku a ak niečo hovorí mechanikovi live datta tak tam to má jasné,stačí KTS 540 tá mi to bere.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d